Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste har lagt merke til at særlig damer maser en del og plager guttene sine med allskens svadapreik hele tiden. I begynnelsen av alle forhold er det nødvendig å kjøre meningsløse samtaler med dama si for å få litt sex. Men etter hvert blir sexen kjedelig og man går lei, - og det er de gangene man ikke gidder jatte mer med idiotiske samtaler om klær, sminke, brylluper, allianser, sladder, sjalusi og sluhet.

Når dama skjønner at typen har gjennomskuet fasaden, finner dem en annen gutt for å rettferdiggjøre sine tulle-illusjoner.

Kan det forklare at 80% av alle skillsmisser er etter kvinnens initiativ?

Jeg tror vi er inne på noe vesentlig her.

Waco

…..reflekterer over kvinne-væremåte……

Videoannonse
Annonse
Gjest Janna
Skrevet

Hmm, jeg aner ikke...

Kan det være fordi vi har lest for mange kvinnemagasiner med masse teite tips og ideer vi vil prøve ut i forholdet?? (helt idiotisk spør du meg)

Nei, man kommer lengst med sunn fornuft og lite skravling, mye kjekkere å glane på TV sammen eller bare ha stille, vill sex uten skravling mellom inntrenging og orgasme... :briller:

Skrevet

Vinga...ja jeg tror du har forstått en hel del her.... interessant.... nå blir det bare å forklare til resten av floksene her på kg....

Gjest Hurpa
Skrevet

Og det kom fra Waco som overgår enhver syklubb i pludring og usaklige digresjoner, spekulasjoner, sladder og manglende evner til å ta til seg ett eneste argument som ikke samsvarer med det han har bestemt seg for er sannheten :hoho::hoho:

Personlig hadde jeg vært avtent i det øyeblikket det kom fortellinger om rølpeturer til "Syden" for mange år siden, generelle uttalelser om jenter og disse snev av bitterhet som dukker opp og som alle damer skal straffes for.

Skille sak og person? :kul: Yeah right :sjarmor:

Gjest Noldus
Skrevet

åååååååååh så godt du liker deg her:)

Gjest Janna
Skrevet

Dette ER faktisk interessant, må dere ødelegge nå igjen :-?

Jajamenn Waco, jeg skjønner nok mer enn det ser ut som jeg gjør... he he, ikke uten grunn at jeg har en samboer på 33 som aldri har vært sammen med noen så herlig som meg. (hans ord, om de er sanne eller ikke vet jeg jo ikke, men jeg likte å høre det)

Jeg tror du har et poeng med skravle-damer, jeg tror de prøver å dekke over en generell usikkerhet med å lage lyd hele tiden.

(akkurat som sirener...tuuuut-tuuuut-tuuut hele dagen)

Skrevet

Hurpa....skal si du står til navnet ditt. Men nå er det en gang sånn da... at kvinner ikke klarer å skille waco fra privatperson..... er det så umulig å motargumentere?

At jeg hadde en festlig ungdomsliv mens du ble sendt på feriekoloni i en alder av sytten har vel ingenting med saken å gjøre?

Waco

....dere skjønner hvor jeg vil hen?....

Gjest Hurpa
Skrevet
I begynnelsen av alle forhold er det nødvendig å kjøre meningsløse samtaler med dama si for å få litt sex. Men etter hvert blir sexen kjedelig og man går lei, - og det er de gangene man ikke gidder jatte mer med idiotiske samtaler om klær, sminke, brylluper, allianser, sladder, sjalusi og sluhet.

Nei, Vinga, hva Waco gjør for "å få seg litt sex" synes jeg er meningsløst.

"I alle forhold er det nødvendig..." Tja, hva skal man si? Jeg har aldri hatt behov for å diskutere sminke med kjæresten min. Heldigvis :roll: da hadde jeg begynt å lure... tvert i mot, hadde jeg møtt en fyr som Waco, hadde jeg villet snakke om hva verden har gjort med ham som gjør at utsagn som dette bare renner ut.

Hvis du leser litt mer ser du at du også at du ikke gidder å "by på sex" hvis typen din ikke gidder å snakke om klær med deg.

Så det så. Waco har sagt.

Greit å sette ting på spissen, men siden dette ikke er sant, i hevrt fall ikke for meg, og jeg sikkert kommer til å få mot meg hvor teit jeg er og så uærlig som ikke vil innrømme at jeg også er sånn, vel, jeg gir meg mens leken er g... eehh... god...? Jaja - whatever....

Skrevet

.....det kan virke som det er en kvinneegenskap å vri seg unna ubehagelige temaer.....

Gjest Anonymous
Skrevet
Hurpa....skal si du står til navnet ditt.

Takk - fra deg er det et kompliment :P

At jeg hadde en festlig ungdomsliv mens du ble sendt på feriekoloni i en alder av sytten har vel ingenting med saken å gjøre?

Waco

....dere skjønner hvor jeg vil hen?....

Jeg har drekki og pula og røyka min del, jeg Waco - men har heldigvis kommet meg en bit videre siden 1996. Det har gått seks år vet du... og jeg har mitt liv å leve uten sladder og kjerringfakter selv om du påstår det. Jeg får sex uten å måtte mase meg til det. Og jeg får nei. Ikke en som bare jatter med. Noe jeg ville finne usedvanlig uinteressant.

Og dine uttalelser om at jeg ble sendt på feriekoloni, var det et eksempel på å skille sak og person?

Nei, dette gidder jeg f..den meg ikke lenger. Kommer tilbake når du vil diskutere som voksen jeg - og har røska deg løs fra 1996. Seks år, Waco - det begynner å bli en stund siden.

Gjest Hurpa
Skrevet

Det var hu kjerringa her som skreiv innlegget over ja - Hurpa - det er meg :hoho:

Skrevet

Ja ser man det ja.... javel.... skal man diskutere person igjen?

Hallo, jeg prøver å belyse det faktumat kvinner er ganske masete, og da kan vel du vennligst svare på hvorfor det nå engang er slikt....

Waco

....rart dere aldri blir tatt seriøst....?

Skrevet

Kvinneegenskap du liksom....fnys! Du skulle bare visst hvor mange fyrer som prøver å vri saken over på noe annet, for å slippe og snakke om ubehagelige temaer. Og du aner ikke hvor mange historier jeg har måttet pine meg igjennom om fotball, øl, og mobiltelefoner....... før sex! Men jeg flyr ikke rundt og lurer på hvorfor ALLE menn er slik for det.

Er det sånn at hvis det er en dame som har en egenskap du ikke liker, så må det være sånn alle damer er? Jeg bare spør jeg....

Skrevet

Jaha jeg skjønner.

Selv om du kanskje hører fylleprat på nachspielene dine, så betyr ikke det at du har møtt den seriøse delen av menn.

Jeg snakker på vegne av ganske mange menn omkring oss, og i deres dagligliv... de blir hundsjet og dratt bortover det ene kjøpesenteret etter de andre, bare for at damene skal trekke visa`n deres ennå mer for å imponere sine venninner.

Og det kun for sex.

Nei, det er bare på sin plass å fortelle gutta at de ikke er aleine om å ha det slikt....

Skrevet

Og jeg sier at det er på sin plass å fortelle gutta at de kan være like masete sjøl... noen av de. Og hvem sa at det var på nachspiel? Snakker om det daglige liv jeg også, skjønner du kjære Waco.

Og hvis du ikke tør sette ned foten og si at du ikke vil bli dratt med på kjøpesenteret er det ditt problem, ikke damas.

Skrevet

det er vanskelig.... om ikke umulig ... å diskutere med damer som ennå ikke er enige at kvinner har en tendens til å være masete, akkurat som gutta skal være tøffe.... og nå prøver jeg å finne ut hvorfor det er slikt....

Gjest Solskinn
Skrevet

Jeg har enda til gode å möte en annen mann enn deg som oppfatter verden slik, waco! Den dagen det er flere mannfolk som er enig med deg her inne, kanskje jeg gidder å ta opp diskusjonen. Nå ser jeg bare på det som god underholdning og en kilde til litt latter i hverdagen!

Kan jo si som så: Når det kommer tirader om ting man ikke er spesielt interessert i er det bare å sette på filteret og nikke innimellom, få med seg det essensielle og gjöre noe annet. Det gjelder oss begge. Er det noe viktig diskuterer man! Det betyr å snakke med hverandre, ikke til!!

:briller:

Skrevet

Ok ok ok ok. Jeg er enig i at damer kan være masete, jeg mener ikke det. Jeg har både mor og bestemor for svarte, og de er utrolig masete. Jeg mener bare at noen er ekstremt masete, noen er litt masete, og noen er bare masete. Men det gjelder begge kjønn. Og hva som er mas og ikke mas kan tolkes forskjellig....

Skrevet

og hva kan årsakene være til at damer er veldig masete, har det med at de krever for mye av dem selv?

Gjest Solskinn
Skrevet

Jeg kan ikke egentlig si meg enig i at jeg syns jenter er generelt masete. Jeg kjenner noen jenter som snakker utrolig mye, ja. Og jeg kjenner gutter som bare prater og prater... Det er en person sak mer enn en kjönnsak. At vi oppfatter det annet kjönn som masete er fordi de oftere prater om ting som bryr oss nederts på ryggen!

Hvorfor man er masete? Generelt sett snakker folk mer når de er usikre enn når de er trygge, evt fordi de har ett behov for å hevde seg/ synes. Og så finnes det de som bare har så utrolig lite språkfölelse at de rett og slett ikke innser at setningene faktisk kan ha en ende... :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...