Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dette noe effekt overhodet? Jeg har en ring på 3 kg, og jeg kan stå i en time uten problem. Jeg blir svett, og det er tungt på slutten, men kunne stått lengre.

Hater cardio, så om rockering faktisk har effekt blir jeg kjempeglad. Trener styrke ellers 3 ganger i uken, og må få lagt inn 3 dager med cardio også...

Noen som har erfaring med denne rockeringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ?

AnonymBruker
Skrevet

Heo!

Anonymous poster hash: 24bee...bd2
Skrevet

Heo!

Anonymous poster hash: 24bee...bd2

Hæ?

Skrevet

Ble litt strammere med min tokilos. Ble ikke særlig svett og andpusten med mindre jeg fant på noen andre øvelser enn ren rocking.

I begynnelsen ble jeg forresten også noe blå, gul og grønn.... ;)

Skrevet

Ble litt strammere med min tokilos. Ble ikke særlig svett og andpusten med mindre jeg fant på noen andre øvelser enn ren rocking.

I begynnelsen ble jeg forresten også noe blå, gul og grønn.... ;)

hvor lenge rocket du om gangen da?

Skrevet (endret)

hvor lenge rocket du om gangen da?

Begynte med et par minutter under tilvenningen og fortsatte til en times tid inkludert forskjellige øvelser med ringen. Vi var etterhvert en gjeng på jobb som lånte arbeidslokalene på kveldstid, en gang i uka,så vi fikk god plass til å bevege oss.

Tok noen økter hjemme også, men sjeldent mer enn 20-30 minutter i slengen.

Endret av absinthia
  • Liker 1
Skrevet

Begynte med et par minutter under tilvenningen og fortsatte til en times tid inkludert forskjellige øvelser med ringen. Vi var etterhvert en gjeng på jobb som lånte arbeidslokalene på kveldstid, en gang i uka,så vi fikk god plass til å bevege oss.

Tok noen økter hjemme også, men sjeldent mer enn 20-30 minutter i slengen.

Okei, takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...