AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Hvordan skal jeg krysse av på meldekortet når jeg har vært 50% sykemeldt og har vært halve dager i praksis? Har googlet meg grønn, og får ikke tak i nav før på mandag.Anonymous poster hash: f5c37...59e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Du krysser for at du har vært i arbeid og så krysser du for de aktuelle dagene at du var syk, de dagene du hadde jobbet så og så mange timer og de dagene du var i praksis/kurs/utdanning. Det er jo flere alternativer på meldekortet, så du valger bare de riktige datoene og oppgir hva som skjedde da. Har gjort det for et par timer siden. Anonymous poster hash: 7f270...8e0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Så da skal jeg krysse av for både syk og tiltak på samme datoen? Og syk på resten? Men det blir jo ikke riktig prosent, da jeg ikke har praksis hver dag, da blir det jo for mange dager med "syk? . Får ikke ført på timer når det gjelder tiltak/kurs/utdanning. Utbetalingen vil jo uansett bli det samme, uansett hva jeg krysser, men er greit å få det riktig. Anonymous poster hash: f5c37...59e Anonymous poster hash: f5c37...59e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå