Gå til innhold

Har ikke fortalt ny date at jeg har barn...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en date imorgen, og jeg har ikke fortalt at jeg har en datter på 3 år enda. Jeg pleier som regel å fortelle det med engang når de jeg snakker med over nettet spør hva jeg gjør på utenom skole, fordi det da blir naturlig å fortelle.

Vi har sendt et par mld til hverandre over Tinder, men jeg har ikke fortalt ham om henne fordi det blir så rart å bare "ja, også har jeg en datter btw", når vi ikke har snakket om hva annet vi gjør enn skole/jobb.

Nå kjenner jeg på det at jeg nesten gruer meg til å si det fordi han sikkert tror jeg er barnløs, og den situasjonen har jeg ikke vært i før. Jeg kommer nok til å fortelle ham det imorgen, men jeg er litt redd for at han oppfatter det som at jeg har unnlatt å fortelle det med vilje..noe jeg ikke har.

Anonymous poster hash: c7da8...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er da bare å jobbe det inn i samtalen det. "Hva liker du å gjøre i helga? Jeg elsker å ta med datteren min på tur/kino/svømming bladibladibla"

AnonymBruker
Skrevet

Bare forbered deg mentalt på at han ikke ønsker noen date nr 2, eller evt bare ønsker å pule, så du ikke blir alt for skuffet :)

Anonymous poster hash: 6b0ab...264
  • Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet

Hvis han ikke ønsker å date noen som har barn fra før, er det like greit å finne ut det først som sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...