AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Jeg har en date imorgen, og jeg har ikke fortalt at jeg har en datter på 3 år enda. Jeg pleier som regel å fortelle det med engang når de jeg snakker med over nettet spør hva jeg gjør på utenom skole, fordi det da blir naturlig å fortelle. Vi har sendt et par mld til hverandre over Tinder, men jeg har ikke fortalt ham om henne fordi det blir så rart å bare "ja, også har jeg en datter btw", når vi ikke har snakket om hva annet vi gjør enn skole/jobb. Nå kjenner jeg på det at jeg nesten gruer meg til å si det fordi han sikkert tror jeg er barnløs, og den situasjonen har jeg ikke vært i før. Jeg kommer nok til å fortelle ham det imorgen, men jeg er litt redd for at han oppfatter det som at jeg har unnlatt å fortelle det med vilje..noe jeg ikke har.Anonymous poster hash: c7da8...6ee
Wildstar Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Er da bare å jobbe det inn i samtalen det. "Hva liker du å gjøre i helga? Jeg elsker å ta med datteren min på tur/kino/svømming bladibladibla"
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Bare forbered deg mentalt på at han ikke ønsker noen date nr 2, eller evt bare ønsker å pule, så du ikke blir alt for skuffet Anonymous poster hash: 6b0ab...264 1
Gjest Mythic Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Hvis han ikke ønsker å date noen som har barn fra før, er det like greit å finne ut det først som sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå