AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #61 Skrevet 2. mai 2016 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å bli tatt for nasking. Jeg stjeler hver gang jeg er i en butikk, aldri blitt tatt for det. Det skal nok litt mer til enn å bare putte noe i lomma fordi man har for mye i hendene for å bli tatt for nasking. Anonymkode: 99853...b0f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #62 Skrevet 2. mai 2016 14 timer siden, EvaLena skrev: Prikker på rullebladet kommer til de som fortjener det mest. De blir fratatt muligheten til å reise hvor de vil jorda rundt. En del godt betalte jobber mister du for evig mulifhet til å søke på. for all del. Det brødet du stjal var vel verdt det Hvilket land er det som ikke slipper inn folk som har basket i en butikk, mener du? Anonymkode: 93b23...d00
Veslefrikk Skrevet 2. mai 2016 #63 Skrevet 2. mai 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å bli tatt for nasking. Jeg stjeler hver gang jeg er i en butikk, aldri blitt tatt for det. Det skal nok litt mer til enn å bare putte noe i lomma fordi man har for mye i hendene for å bli tatt for nasking. Anonymkode: 99853...b0f Og jeg skjønner ikke hvordan du kan stjele noe hver gang du er innom en butikk. Hva stjeler du? Er det kostbare ting eller bare småtterier for "moro" skyld og hva gjør du med det du tar? Bruker du det, gir du det bort i gaver eller hva? Unnskyld hvis jeg virker krass, men ble helt sjokkert over det du skrev. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #64 Skrevet 2. mai 2016 2 minutter siden, Veslefrikk skrev: Hva stjeler du? Er det kostbare ting eller bare småtterier for "moro" skyld og hva gjør du med det du tar? Bruker du det, gir du det bort i gaver eller hva? Jeg stjeler varer jeg har lyst på. Ost, alkohol, undertøy, krydder, kjøtt osv osv. Ting jeg egentlig ikke har råd til. Sjelden jeg gir det som gaver, men det har selvsagt hendt. Anonymkode: 99853...b0f
Veslefrikk Skrevet 2. mai 2016 #65 Skrevet 2. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg stjeler varer jeg har lyst på. Ost, alkohol, undertøy, krydder, kjøtt osv osv. Ting jeg egentlig ikke har råd til. Sjelden jeg gir det som gaver, men det har selvsagt hendt. Anonymkode: 99853...b0f Ok. Takk for svar :). Jeg forstår liksom ikke hvordan du klarer det. Har du ikke dårlig samvittighet? Jeg vet ihvertfall at hvis jeg skulle prøvd meg på noe sånt så hadde til og med gamle halvblinde damer sett det på meg . Fikk en gang en parkeringslapp som det fortsatt var en del tid igjen på, våget ikke engang å bruke den jeg. Var redd en parkeringsvakt skulle sitte på lur og følge med så jeg gikk og kjøpte ny.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #66 Skrevet 2. mai 2016 Et øyeblikk siden, Veslefrikk skrev: Jeg forstår liksom ikke hvordan du klarer det. Har du ikke dårlig samvittighet? Nei. Jeg har jobbet i varehandel i mange år, jeg var til og med butikksjef på et tidspunkt. Alle butikker har eksternt og internt svinn innbakt i budsjettet sitt. Jeg stjeler aldri fra privatpersoner eller familiedrevne butikker. Anonymkode: 99853...b0f
Cleopatra. Skrevet 2. mai 2016 #67 Skrevet 2. mai 2016 Den 24. april 2016 at 5.47, EvaLena skrev: Du får ta straffa di som fortjent 😊 Dumt å skylde på dårlig råd som grunn for nasking. På uttømmende politiattest vil det stå til evig tid og det utelukker en del jobber for deg 😊 For et hyggelig og rasjonelt innlegg et år etter 😊😊😊 Unnskylder ikke nasking, men alle kan gjøre dumme valg, og forskjellen vises når en åpenbart angrer kontra en som stadig gjør det samme igjen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå