AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 http://www.gettyimages.ca/detail/news-photo/in-a-photo-taken-on-september-15-bikini-fitness-competitors-news-photo/180677019 Hvorfor poserer jentene i bikinifitness som bryggesjauere. De ser jo ikke feminine ut i det hele tatt. Og denne brunfargingen av huden, det ser jo så utfattelig dumt ut. Som en marinert lammekotelett klar for grilling. Trodde bikinifitness, i motsetning til bodybuilding, skulle legge mer vekt på det feminine? Anonymous poster hash: 8955f...f7a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 De minner meg veldig om uskarpe kniver i skuffen. Anonymous poster hash: 34c75...add
Alja Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Brunfargen fremhever musklene, og måten de poserer på er for å stramme ulike muskelgrupper vil jeg tippe. Må jo flexe når man står der oppe!😊
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Brunfargen fremhever musklene, og måten de poserer på er for å stramme ulike muskelgrupper vil jeg tippe. Må jo flexe når man står der oppe! Men burde ikke det heller være forbeholdt bodybuilding? Om jentene kunne posert stilfullt slik du gjør på vanlige missekonkurranser. Og likevel vise frem at de er veltrent. Der var jo Schwartzenegger banebrytende i bodybuilding. Han poserte stilfullt og selvfølgelig viste musklene frem på en macho måte. Hvorfor kan ikke bikinifitnessjentene finne sin egen greie som er mer feminin. Har forøvrig mye større respekt for fitnessjenter som har trent knallhardt før de går opp på podiet enn de på miss universe, miss world etc som ikke har jobbet en dritt for kroppen sin. Anonymous poster hash: 8955f...f7a
Gjest anonym2233 Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 For å framheve musklene, og med noen poseringer framhever du enkelte muskelgrupper tydeligere fram. Den brunfargen er også av samme grunn(får fram en tydeligere markering av musklene/utseende) Jo, det ser rart ut, men med all arbeidet som ligger bak den kroppen, tror ikke jeg at disse jentene tenker nettopp over brunfargen eller merkelige poseringer 😊 (Men mer på å spise normalt igjen )
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 De ser ikke ut. Utmagret, masse muskler, dritstygg brunfarge... Bikinifitness da jeg tenkt meg noe ala victoria's secret, gjerne med enda litt mer kjøtt på kroppen, litt rumpe og lår. Altså at man ser feminin og flott ut. Kan virkelig ikke si at noen av jentene jeg har sett i bikinifitness har sett noe fine ut.Anonymous poster hash: 6be5a...5ce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå