Gå til innhold

Daten har gammelmannslukt - Turn off?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Jeg har vært på date med et par menn som hadde gammelmannslukt. Usikker på hvor mange kjenner til den lukten. Jeg synes det er en skikkelig turn off.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke det, nei. Samme med lukt av snerk og kukost, totalt turn off. Jeg tenner på menn som lukter godt. Har luktet meg fram til bra menn faktisk :)

Anonymous poster hash: 47011...df4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vond lukt er turnoff, ja.

Anonymous poster hash: b07bf...dcd
AnonymBruker
Skrevet

gammelmannslukt? Hvor gamle er de?

Anonymous poster hash: dc40a...abc
  • Liker 2
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

gammelmannslukt? Hvor gamle er de? Anonymous poster hash: dc40a...abc

Passert 45.

AnonymBruker
Skrevet

Passert 45.

hmm, litt tidlig for dem å ha den lukta. Er vel når de er nærmere 60 har jeg kjent på dem at de har den lukta. Men ja, hadde vært skikkelig turn off.

Anonymous poster hash: dc40a...abc

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Orker ikke det, nei. Samme med lukt av snerk og kukost, totalt turn off. Jeg tenner på menn som lukter godt. Har luktet meg fram til bra menn faktisk :)Anonymous poster hash: 47011...df4

Jeg tenner også på menn som lukter godt. Jeg liker å lukte godt og fått positive tilbakemeldinger 3-4 ganger.

Skrevet (endret)

Turn off.

Eksen min hadde faktisk en lukt jeg ikke likte. Vet ikke om den kan kalles "gammelmansslukt" akkurat, men som sagt likte jeg den ikke. Det hadde ingenting med hygiene å gjøre, for han både dusjet og byttet klær og pusset tenner både jevnlig og grundig.

Tror kanskje nesen min var smartere enn jeg og oppdaget på et tidligere stadium at vi var dårlig match. :fnise:

Endret av Cata
  • Liker 2
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

hmm, litt tidlig for dem å ha den lukta. Er vel når de er nærmere 60 har jeg kjent på dem at de har den lukta. Men ja, hadde vært skikkelig turn off. Anonymous poster hash: dc40a...abc

Ja, det var det jeg tenkte men ikke disse to. Æsj! Så lurer folk på hvorfor jeg er kresen.

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Turn off.

Eksen min hadde faktisk en lukt jeg ikke likte. Vet ikke om den kan kalles "gammelmansslukt" akkurat, men som sagt likte jeg den ikke. Det hadde ingenting med hygiene å gjøre, for han både dusjet og byttet klær pusset tenner både jevnlig og grundig.

Tror kanskje nesen min var smartere enn jeg og oppdaget på et tidligere stadium at vi var dårlig match. :fnise:

Nesen min er overfølsom for kroppslukt. Kan ikke hjelpe det! Du kan trygt si at kyssing og klemming er ikke på agenda.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på date med et par menn som hadde gammelmannslukt. Usikker på hvor mange kjenner til den lukten. Jeg synes det er en skikkelig turn off.

Hva mener dere?

Ofte er den lukten et resultat av klær som har ligget lenge i skapet. Jeg pleier å vaske klær om det er en stund siden jeg har brukt det. Skaplukt lukter litt som det jeg forbinder med gammelmannslukt.

Anonymous poster hash: 0a544...047

• Liker 2
Skrevet

Turn-off til tusen!!! :kvalm: Ble nesten litt småkvalm av å bare lese overskriften.

Har datet endel menn som har for vane å dusje hver dag og deretter ta på seg samme genser/skjorte/bukse som de har gått i dagen før,og gjerne flere ganger før det også.Da blir det lett sånn ekkel lukt,og det hjelper lite om de har dusjet.

Jeg har forøvrig veldig tro på at lukt har mye å si i valg av partner.Som en annen skriver over her har jeg (nesten) luktet meg fram til bra menn.Har merket meg at menn med vond/stram kroppslukt er en total turn-off for min del.Det hjelper ikke om de er kjekke eller aldri så grei og jeg orker ikke tanken på å sitte i armkroken til en sånn fyr,og selvfølgelig ikke gjøre andre mer intime ting heller.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt nødvendig å like lukten til en eventuell partner for min del. Selv synes jeg kjæresten min lukter helt utrolig godt, og tror som flere sier her at man faktisk lukter seg fram til en genetisk bra match

Anonymous poster hash: fe1fe...7c2
AnonymBruker
Skrevet

Lukt er like naturlig som kjønnshår som mange feminister liker så godt... Helt unormalt å dusje vær dag...

Anonymous poster hash: 748c1...3eb
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner også på menn som lukter godt. Jeg liker å lukte godt og fått positive tilbakemeldinger 3-4 ganger.

Som jente så er det noe av det første alle mann sier til meg er at jeg lukter godt. Det er fordi jeg enten ikke bruker parfyme, men kun rene oljer eller kun et ørlite hint av parfyme. Så lite at de må snuse seg frem til det. Menn liker å snuse på damene ;)

Denne gammelmannslukta dere snakker om, er nok innestengte klær og skittent sengetøy. De kan være så rene de vil, men det hjelper ikke når klærne og sengetøyet ikke er rent. Ofte har jeg på følelsen av at de har haugevis av klær trøkka inne på et knøttlite soverom, som aldri blir lufta :P

Anonymous poster hash: ed3d6...442

Skrevet

Hva mener dere?

Flere menn som har gammelmannslukt??? Hvor gamle var de???

Skrevet

Kroppslukt styres av hormoner (forutsatt at hygienen er normal). Eldre mennesker lukter derfor mindre enn unge. MEN, lukt av tekstiler preges av hvordan de er oppbevart og hyppighet av vask og vaskemetoder.

AnonymBruker
Skrevet

Flere menn som har gammelmannslukt??? Hvor gamle var de???

Min erfaring er at det er yngre menn, som ikke har bodd lenge alene, som har "gammelmannslukta". Det er fordi de ikke vet at sengetøy spesielt (inkl pute og dyne) må vaskes oftere enn de gjør, og at det samme gjelder for en god del av tøyet de bruker. Og at det er kjekt å lufte soverommet sitt. Men de fleste lærer etter hvert.

Skrevet

Min erfaring er at det er yngre menn, som ikke har bodd lenge alene, som har "gammelmannslukta". Det er fordi de ikke vet at sengetøy spesielt (inkl pute og dyne) må vaskes oftere enn de gjør, og at det samme gjelder for en god del av tøyet de bruker. Og at det er kjekt å lufte soverommet sitt. Men de fleste lærer etter hvert.

Vel, det er jo lov til å gi dem tips da. Ungkarsvin er det verste jeg vet.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er jo lov til å gi dem tips da. Ungkarsvin er det verste jeg vet.

Jeg trenger vel ikke å gi disse her noen tips - jeg dater de ikke uansett :P Dater voksne menn som kan passe på seg selv jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...