AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Mener ikke å virke snobbete, men syns det virker som mange som drar til disse landene er litt harry.. Analya f.eks, hvorfor gidder folk dra dit? Og Thailand er et pedoland med masse ekle turister. Fysjameg. Anonymous poster hash: e81da...1cb 3
WubWub Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Tenker de er glad i reiseliv. Hva betyr harry? Reise andre steder enn destinasjoner i Norge? 2
Gjest Jean Valjean Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Jeg tenker at jeg har viktigere ting å tenke på en hvor folk drar på ferie, 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Thailand er stort sett veldig harry, ja, men Tyrkia? Resorter er harry uansett om de er i Bulgaria, Spania, Tyrkia, Egypt eller andre steder. Anonymous poster hash: 9fc4d...9bc
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Er ikke nødvendigvis hvor man reiser som avgjør om det er harry eller ei, men hvordan man oppfører seg. Synst i grunnen nordmen generelt er harry uansett hvor de reiser. Anonymous poster hash: ef850...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Er ikke nødvendigvis hvor man reiser som avgjør om det er harry eller ei, men hvordan man oppfører seg. Synst i grunnen nordmen generelt er harry uansett hvor de reiser.Anonymous poster hash: ef850...2f6 For ikke å snakke om gruppene av Japanere, Kinesere, Amerikanere, Italienere som besøker Norge. De går i grupper, snakker sitt eget språk, de drar i busser til og fra Cruiseskip til typiske norske turiststeder som Frognerparken, Holmenkollen, Fjorder i på vestlandet osv. Snakk om Harry.. Jeg synes det er noe særnorsk med den selvpiskingen man har av norske turister. Den som ikke gjør sin ferie om til en sosiologisk studiereise er skikkelig harry og tacky Anonymous poster hash: 60c5c...90c 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Thailand er stort sett veldig harry, ja, men Tyrkia? Resorter er harry uansett om de er i Bulgaria, Spania, Tyrkia, Egypt eller andre steder. Anonymous poster hash: 9fc4d...9bc Ja, syns Tyrkia er dødharry. Har vært der sjæl og aldri mer. Spesielt sånne all inclusive resorts syns jeg er teit. Greit nok utenfor Europa, men hvorfor velge en sånn type ferie i Europa? Oftest er jo den lokale maten veldig god også er det jo litt av sjarmen å spise forskjellige steder hver dag. Faren min derimot elsker det. All inclusive er perfekt for han og han drar ikke utenfor resorten. Det finnes sikkert fine steder i Thailand og, men er fullt av ekle pedomenn og prostituerte der og sånt vil ikke jeg se når jeg er på ferie. Har hørt det er flere barer i f.eks Phuket der de lokale Thaiene har lært seg litt norsk.. er så kleint atte hjælp. Anonymous poster hash: e81da...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #8 Skrevet 11. april 2015 Jeg tenker at jeg har viktigere ting å tenke på en hvor folk drar på ferie, ..and theeeen? Anonymous poster hash: e81da...1cb
Cata Skrevet 11. april 2015 #9 Skrevet 11. april 2015 (endret) Heter det ikke "Alanya"? Hvorfor i all verden skulle jeg synes noe om dem? Folk må da få reise hvor de vil for min del. Faktisk kan de gjerne få lov å reise til Kongo eller Uruguay om de vil, uten at jeg skal blande meg. Endret 11. april 2015 av Cata 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #10 Skrevet 11. april 2015 Jeg er faktisk enig med TS til en viss grad. Mange jenter drar til Tyrkia og finner "kjærligheten", mens mange menn drar til Thailand og kjøper seg kone. Når folk drar på jentetur til Tyrkia eller guttetur til Thailand, synes jeg det er griseharry. Det blir noe helt annet om man drar dit på kjæresteferie eller familieferie. Anonymous poster hash: dcf00...697
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #11 Skrevet 11. april 2015 Mener ikke å virke snobbete, men syns det virker som mange som drar til disse landene er litt harry.. Analya f.eks, hvorfor gidder folk dra dit? Og Thailand er et pedoland med masse ekle turister. Fysjameg. Anonymous poster hash: e81da...1cb Er nok litt harry ja.. Men hva er galt med det? Glemmer ikke min først tur til Thailand. På flyet på vei til Bangkok kikket jeg meg rundt og så masse enslige menn som satt rundt meg. Tenkte for meg selv...jaja..gutta...nå skal det pules mye thaidamer her.. Anonymous poster hash: cab28...a20
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #12 Skrevet 11. april 2015 Haha, Analya... Blanding mellom Antalya og Alanya Jeg synes de er heldige som har råd til å dra på ferie. Du virker snobbete ut ja. Anonymous poster hash: 243c4...481 3
Tabris Skrevet 11. april 2015 #13 Skrevet 11. april 2015 Tenker ikke noe om det bortsett fra at Thailand høres spennende ut. Når folk sier de skal til Tyrkia så menes det som regel standard sydenferie, noe som for meg høres ufattelig kjedelig ut. Men er sikkert gøy for dem.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #14 Skrevet 11. april 2015 Jenter som drar til Tyrkia er like ille som menn som drar tik Thailand. Anonymous poster hash: b03ae...dc7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #15 Skrevet 11. april 2015 nå skal det pules mye thaidamer her.. Anonymous poster hash: cab28...a20 Så det er attraktivt å være en billig dame som puler alle menn de ser, så lenge man er utenlandsk... Male logic. Anonymous poster hash: 07325...a1c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #16 Skrevet 11. april 2015 Og Thailand er et pedoland med masse ekle turister. Fysjameg. Anonymous poster hash: e81da...1cb Mulig jeg er snobbete, men noe av det mest harry er vel folk som kommer med slike uttalelser. De har vel neppe vært ute og reist noe særlig, tenker jeg, når de avskriver et stort og interessant land, kun basert på fordommer. Joda, Thailand har noen mørke sider, men de er lett å unngå, og landet har så mye mer å by på også. Anonymous poster hash: 290e9...a0e 7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #17 Skrevet 11. april 2015 Hva er så harry med Thailand? Det er et stort land med mange forskjellige steder. Man må ikke dra til turisthælvete i Phuket, og ikke alle drar dit for å finne seg dame eller noen å pule. Anonymous poster hash: c046c...0c4 1
Gothminister Skrevet 11. april 2015 #18 Skrevet 11. april 2015 Mener ikke å virke snobbete, men syns det virker som mange som drar til disse landene er litt harry.. Analya f.eks, hvorfor gidder folk dra dit? Og Thailand er et pedoland med masse ekle turister. Fysjameg. Anonymous poster hash: e81da...1cb Jeg har mer sterke meninger om mennesker med fordommer til dem som reiser til nevnte land. 2
Gjest Magdalene Skrevet 11. april 2015 #19 Skrevet 11. april 2015 Mulig jeg er snobbete, men noe av det mest harry er vel folk som kommer med slike uttalelser. De har vel neppe vært ute og reist noe særlig, tenker jeg, når de avskriver et stort og interessant land, kun basert på fordommer. Joda, Thailand har noen mørke sider, men de er lett å unngå, og landet har så mye mer å by på også. Anonymous poster hash: 290e9...a0e Signerer. Jeg tenker at folk som kommer med slikt uttalelser ikke er særlig bereiste. Og hvertfall aldri har vært i Thailand. Det landet er så mye mer enn ladyboys og gamle griser.. Har akkurat kommet hjem fra tre uker i Thailand, helt uten å se en eneste prostituert, eller stor skandinavisk resort. 1
Jessica! Skrevet 11. april 2015 #20 Skrevet 11. april 2015 Tror du har laget denne tråden bare for å provosere, så gidder ikke legge så mye i det. Tyrkia er et vakkert land, det samme kan helt sikkert sies om Thailand - har aldri vært der selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå