Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvor er det billigst/enklest å kjøpe fra? Ser endel kjøper fra ebay, er det det beste?

Anonymous poster hash: 73634...3c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper på apoteket. Hadde aldri stolt godt nok på en test fra ebay til å føle meg sikker.

Skrevet

Jeg har kjøpt en hel haug på ebay nå. Fikk 60 el tester og 30 graviditetstester (tror jeg), til under hundrelappen. Så kjøper jeg heller digital test den dagen en av ebay testene slår ut positivt. Forøvrig har jeg jobbet på legekontor, og der brukte vi også billige strimler til å sjekke hcg. Er det godt nok for legen, så er det godt nok for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Billigtester.no

Anonymous poster hash: 83221...21f

AnonymBruker
Skrevet

Apoteket, eBay, billigetester.no. Har prøvd forskjellige. De på apoteket liker jeg mest, men prisen er deretter.

Anonymous poster hash: 7b67c...62d
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva folk skal med så mange tester at de ikke kan kjøpe på apotek jeg da. Så ja, jeg har kjøpt der.mmen har nå bare tatt en den gangen jeg mistenkte alt jeg var gravid.

Anonymous poster hash: 18967...51e

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva folk skal med så mange tester at de ikke kan kjøpe på apotek jeg da. Så ja, jeg har kjøpt der.mmen har nå bare tatt en den gangen jeg mistenkte alt jeg var gravid.

EL tester trenger du gjerne en del av. Når det gjelder graviditetstester så kom de for min del med på kjøpet. Men hvis du leser litt på forumet her ser du fort at mange sliter med ustabile sykluser, hvor det er vanskelig å vite når en skal teste. Da er det greit å ha en del billige tester på lur, og heller spandere på seg en digital test når det måtte bli nødvendig. Når har du ikm hvis en syklus er på 23 dager, og den neste på 40? Helt umulig å vite..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper både graviditetstester og el tester på billigetester.no.

Vi har prøvd i over 4 år, og jeg tester ca 2-3 ganger i mnd. Da er det greit at testene ikke er like dyre som på apoteket :fnise:

Anonymous poster hash: 10d49...de6
AnonymBruker
Skrevet

EL tester trenger du gjerne en del av. Når det gjelder graviditetstester så kom de for min del med på kjøpet. Men hvis du leser litt på forumet her ser du fort at mange sliter med ustabile sykluser, hvor det er vanskelig å vite når en skal teste. Da er det greit å ha en del billige tester på lur, og heller spandere på seg en digital test når det måtte bli nødvendig. Når har du ikm hvis en syklus er på 23 dager, og den neste på 40? Helt umulig å vite..

Men man leser jo også om de som begynner å teste allerede med en gang de har sluttet på pillen. Og det synes jeg er litt rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...