Gå til innhold

ok kjole til 17mai?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hvordan er denne kjolen til 17mai? Med ranke på lengde, farge osv.. den kommer nok til å rekke meg til knærne i og med at jeg er litt kort.

Hva bør jeg style den med? Veldig glad i smykker så kom med forslag.kan ikke ha sko med hæler da foten er skadet.kun flate sko.

Anonymous poster hash: 37998...414

post-37809-0-26486700-1428749462_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, den var veldig søt! Kanskje du kan style den med noen sølvfargede øredobber og armbånd? Det hadde nok vært veldig fint :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt kort til 17 mai, men veldig fin. Det er for mange som går med kjoler som akkurat rekker over rumpa, så jeg vil si at denne kjolen er innenfor ;)

Anonymous poster hash: a244e...bc7

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hvordan er denne kjolen til 17mai? Med ranke på lengde, farge osv.. den kommer nok til å rekke meg til knærne i og med at jeg er litt kort.

Hva bør jeg style den med? Veldig glad i smykker så kom med forslag.kan ikke ha sko med hæler da foten er skadet.kun flate sko.

Anonymous poster hash: 37998...414

Jeg litke den kjempegodt! Syns den passe veldig godt til 17. mai :)

Anonymous poster hash: 43a3a...d73

Skrevet

Husk på hvilke BH du kan bruke til kjolene og, ikke bare bruk vanlig BH til den siste f.eks. :)

Likte den første godt, jeg, mange farger passer til mørk blå. Kanskje det hadde vært fint med samme farge på ballerinas som smykker eller en veske til?

Gjest anonym2233
Skrevet

Kjempe fin kjole!

Du kan kanskje bruke lang halssmykke, men samtidig enkel anheng så det ikke blir for mye?

Det eller en kortere halssmykke, men litt kraftigere? :) Når du har 17-mai sløyfen på brystet, hvis du går for det, så vil det se bra ut :)

Skrevet (endret)

Synes kjole nr 3 var finest men, nr 1 er også veldig søt. Kanskje litt korte begge to, men er du lav så kan det jo funke.

Hadde brukt noen litt spenstige ballerinasko med pynt på, krøllet håret og delvis satt opp og tatt på meg noen smykker som ikke er alt for mye liksom.

Endret av peppermyntete

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...