Catia Skrevet 22. august 2004 #21 Skrevet 22. august 2004 Det er din mening. Andre har sin. Det betyr ikke at det er rart eller unormalt å ha hår. Bevares. Vel vel... alle jeg kjenner barberer seg for både de og typen syns det er myyye finere ... men alle skal selfølgeli få lov til å bestemme ja.. Mye bedre med sex også, når man er barbert... mmm
tenker Skrevet 22. august 2004 #22 Skrevet 22. august 2004 Jenter som er 16 som ikke barberer seg... er det er rar ting....?? :o :o :o Myumi har nok et poeng her, Tex. Jeg føler meg gammel når jeg hører om sånne ting, men i dag er det visst ganske vanlig at 15 år gamle jomfruer barberer bort alt. Om det er just in case eller for dusjinga på skolen vet jeg ikke...
Anders26år Skrevet 22. august 2004 #23 Skrevet 22. august 2004 Naturlig er best! Men hadde gjerne barbert bort allt for en kjæreste!
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2004 #24 Skrevet 22. august 2004 Vel vel... alle jeg kjenner barberer seg for både de og typen syns det er myyye finere ... men alle skal selfølgeli få lov til å bestemme ja.. Mye bedre med sex også, når man er barbert... mmm Jeg er forundret over så mange som vet alt om kjønnsbehåringen til venner og kjente. Vet faktisk ikke hva noen av mine nærmeste gjør eller ikke gjør, jeg. Hva jeg selv gjoorde da jeg var 16 husker jeg ikke, men jeg er uansett glad for at en gutt ikke fortalte meg hvordan jeg var best eller mest normal.
Gjest Tex Skrevet 22. august 2004 #25 Skrevet 22. august 2004 Medias forkus på barbering av småjenters underliv... Hva slags media er det du snakker om? Det eneste stedet jeg vet om der det snakkes om er her på KG.....
Gjest gjest9999 Skrevet 22. august 2004 #26 Skrevet 22. august 2004 Hva jeg selv gjoorde da jeg var 16 husker jeg ikke, men jeg er uansett glad for at en gutt ikke fortalte meg hvordan jeg var best eller mest normal Nå handlet jo ikke dette om hva som var best eller ikke da,,, Jeg bare lurte på hvordan å få frem/hinte til kjæresten min at jeg hadde likt det bedre om hun barberte seg :-?
Gjest gjest9999 Skrevet 22. august 2004 #27 Skrevet 22. august 2004 Jeg er selv barbert.... Men hun har ikke gitt meg oralsex ennå... kan jo være hun synts det er bedre sånn når hun ser at jeg er barbert???
Gjest Hillary.. Skrevet 22. august 2004 #28 Skrevet 22. august 2004 Det er stygt med alt det håret Hvor gammel er du, Catia? :o
Mossa Skrevet 22. august 2004 #29 Skrevet 22. august 2004 Jeg er selv barbert.... Men hun har ikke gitt meg oralsex ennå... kan jo være hun synts det er bedre sånn når hun ser at jeg er barbert??? Spør om dere ikke kan barbere hverandre. Det kan da være skikkelig opphissende forspill.
Gjest agurk Skrevet 22. august 2004 #30 Skrevet 22. august 2004 Er faktisk ganske så vanlig for unge jenter og barbere seg her iallefall. men dersom du er glad i jenta bryr du deg ikke om hvor mye hår hun har!
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #31 Skrevet 22. august 2004 Jeg er forundret over så mange som vet alt om kjønnsbehåringen til venner og kjente. Vet faktisk ikke hva noen av mine nærmeste gjør eller ikke gjør, jeg. Hva jeg selv gjoorde da jeg var 16 husker jeg ikke, men jeg er uansett glad for at en gutt ikke fortalte meg hvordan jeg var best eller mest normal. Jeg og venninnene mine snakker om absolutt alt nesten...
Gjest Edwin Skrevet 22. august 2004 #32 Skrevet 22. august 2004 Hvor gammel er du, Catia? :o Akkurat det spørsmålet tror jeg det er flere som ønsker svar på. Jeg håper inderlig hun svarer 15 eller 16, som virker naturlig etter svarene å dømme, og at hun ikke med de holdningene hun har, svarer 25 år. Det ville være litt trist.
Gjest MG Skrevet 22. august 2004 #33 Skrevet 22. august 2004 Jeg syns også at du bare skal ta det opp med henne-men på en fin måte. Kanskje hun er ganske uerfaren og ikke vet om du vil at hun skal gjøre det? Så kan du jo si at hun er sexy og at du har lyst på henne uansett,men at du ønsker at hun barberer seg slik at det både skal bli bedre for deg og henne... Hun vil jo selvfølgelig at du skal syns hun er verdens mest sexy jente og da vil jeg tro at hun gjør noe for det.... Du kan jo selvfølgelig skrive det på SMS eller si det når dere prater i tlf hvis du ikke vil si det face to face,men det blir vel kanskje veeeel fjortiss...Litt lite voksent gjort,mener jeg... Nei,bare ta mot til deg og ta det opp med henne på en pen måte. For eksempel begynne med å spørre henne om hun er usikker på hva du mener eller noe. Jeg er redd jeg ikke har så gode råd,følte jeg bare måtte si noe. men jeg som jente kan iallfall si at jeg hadde likt om kjæresten min hadde sagt om han syns jeg var mest sexy når jeg barberte meg eller ikke,for da tror jeg at jeg hadde gjort det HAN mente... Mange jenter(særlig i ung alder) er veldig usikkre,ikke snat?! Så kanskje hun puster lettet ut og tenker Endelig vet jeg hva jeg skal gjøre....! Men uansett hva det ender med,må du respektere hennes valg og være like glad i henne som før!! Det er sikkert ei flott jente!! Lykke til! Ja,vi vil jo gjerne høre hvordan det har gått etterpå....
Gjest LoisLane Skrevet 22. august 2004 #34 Skrevet 22. august 2004 Herregud. Noe er gæernt. Håper døtrene mine aldri får noe baberingspress. :-x
Gjest Poirot Skrevet 23. august 2004 #35 Skrevet 23. august 2004 Mange jenter(særlig i ung alder) er veldig usikkre,ikke snat?! Så kanskje hun puster lettet ut og tenker Endelig vet jeg hva jeg skal gjøre....! Eller kasnekj hun tenker Nå vet jeg hva HAN vil jeg skal gjøre. Ingen som har tenkt tanken en gang, om at hun kanskej ikke har barbert seg fordi det er slik hun liker å være????
Gjest Sukkerert Skrevet 23. august 2004 #36 Skrevet 23. august 2004 Nå handlet jo ikke dette om hva som var best eller ikke da,,, Jeg bare lurte på hvordan å få frem/hinte til kjæresten min at jeg hadde likt det bedre om hun barberte seg :-?
Catia Skrevet 23. august 2004 #37 Skrevet 23. august 2004 Akkurat det spørsmålet tror jeg det er flere som ønsker svar på. Jeg håper inderlig hun svarer 15 eller 16, som virker naturlig etter svarene å dømme, og at hun ikke med de holdningene hun har, svarer 25 år. Det ville være litt trist. Hehe, holdninger? Jeg har jo sagt, at de som vil barbere seg kan gjøre det, og de som vil ha hår, trenger ikke. Jeg er 28. Og det er ikke bare i vår omgangskrets at det snakkes om slikt. Hehe...
Catia Skrevet 23. august 2004 #38 Skrevet 23. august 2004 Akkurat det spørsmålet tror jeg det er flere som ønsker svar på. Jeg håper inderlig hun svarer 15 eller 16, som virker naturlig etter svarene å dømme, og at hun ikke med de holdningene hun har, svarer 25 år. Det ville være litt trist. Hvor gammel er du da? Snakker dere aldri om sånne ting kanskje?
Gjest Sukkerert Skrevet 23. august 2004 #39 Skrevet 23. august 2004 Synes heller ikke det er rart at hun ikke barberer seg. Det mest naturlige er å ikke gjøre det. Tror ikke det er så vanlig at 16-åringer barberer seg som folk hevder her. (Jeg er 20) Stygt med alt det håret? Jeg synes det er stygt med rødflammet hud, sår og kviser som lett kan komme som følge av barbering.
Catia Skrevet 23. august 2004 #40 Skrevet 23. august 2004 Synes heller ikke det er rart at hun ikke barberer seg. Det mest naturlige er å ikke gjøre det. Tror ikke det er så vanlig at 16-åringer barberer seg som folk hevder her. (Jeg er 20) Stygt med alt det håret? Jeg synes det er stygt med rødflammet hud, sår og kviser som lett kan komme som følge av barbering. Hver sin smak Alle gjør som de vil. MIN mening er at jeg syns det ser stygt ut.... og jeg må da få lov til å ha MIN mening så kan du ha din. Jeg har aldri fått rødflammete hud eller kviser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå