Gå til innhold

Barbering av underlivet

Fremhevede innlegg

Gjest gjest9999
Skrevet

Heisann!

Jeg er en gutt på 16 års som er i et forhold men en utrolig jente :P

Vi har ikke sex ennå, men oralsex, men det jeg lurer på:

Hvordan skal jeg ta opp med henne at jeg synts det hadde vært bedre om hun barberte seg nedentil?

Er litt rådløs her...

På forhånd takk for svar 8)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare spørre henne pent om hun kan gjøre det men ikke forsøk med noe press eller nedsettende ordlyd.

Litt rart at jenter i den alderen ikke barberer seg hvis de er seksuelt aktive eller på vei til å bli det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det blir ikke bedre BARE for deg,men også for henne.

Skrevet

Litt rart at jenter i den alderen ikke barberer seg hvis de er seksuelt aktive eller på vei til å bli det.

Enig der..

Gjest Anonymous
Skrevet

kan vel nesten ikke si noe som: du, du har ikke tenkt på å barbere deg a? hehe, det høres som dumt ut, nesten litt frekt

Skrevet
men hva sier jeg? :P

Noe må du da kunne tenke ut selv, det finnes ikke noen fasit på hva som er riktig å si i en slik situasjon. Bare spør henne om hun eller evt. du kan barbere henne.

Fjerner hun virkelig ikke noe hår altså?

Skrevet

Foreslå at du barberer henne? (Men vær YTTERST forsiktig om hun sier ja...!) Eller foreslå at dere barberer hverandre. Det er nemlig ikke digg med masse hår der nede for oss jenter heller, når det er snakk om oralsex. Dessuten vil du se større ut om du gjør det...

En tidligere kjæreste av meg foreslo barbering da jeg var yngre. Min første tanke var at han likte at jeg så ut som en liten pike. Jeg var ung og uerfaren... Kanskje kan det være en ide å påpeke at det er mye bedre for deg å gå ned når det er glatt og mykt istedet for hårete og stikkete.

Gjest gjest9999
Skrevet

Huffameien, synts det med å barbere henne virker veeeeeldig skummelt :o

Da er det ingen plass for feiling. nei huff..

Men det er kanskje vannskelig for kvinner å barbere seg selv ? man ser jo ikke like bra der nede liksom.

Skrevet

Høhm... har vel hatt noen små kutt ja... Men det kommer med trening! Det verste er vel egentlig at det klør så innmari dagen etterpå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Pssst!

Oralsex er også sex! I aller høyeste grad!

Skrevet

Enig der..

Jenter som er 16 som ikke barberer seg...

er det er rar ting....?? :o :o :o

Gjest Madam Felle
Skrevet

Tenkte det samme som Tex. Kanskje litt naiv, men jeg synes faktisk det er skremmende at en 16 år gammel gutt ønsker at kjæresten skal barbere underlivet.

Hvorfor skal det være så forferdelig å ha hår der nede?

Om du ønsker at hun skal gjøre det, så er det henne du må snakke med. Men respekter henne selv om hun ikke ønsker det, for det er nok ikke alle som barberer seg der. Selv om noen gjør det, er det ikke det samme som at alle gjør det.

Skrevet

Enig der..

Herlighet, sier jeg bare.

Skulle ikke tro det var voksne folk som ga rådene her.

La nå for svarte ikke barbering være det et ungt par skal tenke på, når de famler seg fram til et seksualliv!!

Skrevet

En diger bush er ikke noe hyggelig når man skal ha sex, hvertfall ikke oralsex.

Grunnen til at jeg synes det er rart at en 16 år gammel jente ikke barberer seg er rett og slett pga. medias fokus på dette emnet. Man skulle tro hun hvertfall trimmet bikinilinjen og holdt det værste buskaset unna.

Skrevet

Jeg syntes overhodet ikke det er rart at jenter i den alderen ikke barberer seg selv om de er på vei til å bli seksuelt aktive. Faktisk så syntes jeg ikke at det er rart at man lar vær uansett alder, og for den slags skyld - det er ikke rart å gjøre det heller.

JEG syntes at man skal la det gå litt tid før man evt. foreslår barbering, og at man på forhånd må være innstilt på å respektere svaret - uansett hva det måtte blir.

Herregud, jeg er faktisk helt forundret over at det er rart at en ikke barberer seg. :roll:

Skrevet
Heisann!

Jeg er en gutt på 16 års som er i et forhold men en utrolig jente  :P  

Vi har ikke sex ennå, men oralsex, men det jeg lurer på:

Hvordan skal jeg ta opp med henne at jeg synts det hadde vært bedre om hun barberte seg nedentil?

Er litt rådløs her...

På forhånd takk for svar  8)

Kan du ikke barbere deg? Hadde vært digg å sett det :)

Skrevet

Da jeg var 16 var det ikke på moten å barbere seg. Jadda, dette er en mote! (Som forøvrig er på vei til å snu...)

Bortsett fra det - jeg hadde da masse hyggelig sex for det og er heldigvis i stand til å nyte en hårete pung også.

Jeg synes IKKE det er rart at en 16 åring ikke barberer seg, men synes det er veldig rart at voksne mennesker fyrer oppunder en fjortis sitt spørsmål på denne måten. At det er unormalt at hun ikke gjør det, blir helt feil å si, mener jeg. Om paret sammen derimot ønsker å gjøre dette, og at han kan spørre, ja, selvsagt. Men det er noe annet enn å erklære henne unormal!

Skrevet

Jeg syntes overhodet ikke det er rart at jenter i den alderen ikke barberer seg selv om de er på vei til å bli seksuelt aktive. Faktisk så syntes jeg ikke at det er rart at man lar vær uansett alder, og for den slags skyld - det er ikke rart å gjøre det heller.

JEG syntes at man skal la det gå litt tid før man evt. foreslår barbering, og at man på forhånd må være innstilt på å respektere svaret - uansett hva det måtte blir.

Herregud, jeg er faktisk helt forundret over at det er rart at en ikke barberer seg. :roll:

Det er stygt med alt det håret :smoke:

Skrevet

Det er stygt med alt det håret    :smoke:

Det er din mening. Andre har sin. Det betyr ikke at det er rart eller unormalt å ha hår. Bevares. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...