Gå til innhold

væsking fra bryst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om andre har det samme problemet som meg? For en måneds tid siden oppdaget jeg at det kom noen dråper hvit/gjennomsiktig væske fra det ene brystet. Har vært til lege og han sendte meg til mammografi og ultralyd. De fant ingenting der. Glemte å spørre legen om hva jeg skulle gjøre om det ikke forsvant igjen. Lurer på å konsultere lege om ikke så lenge, siden det nå er over 2 uker siden jeg var der. Er ikke gravid. Har vært mye i kontakt med spedbarn i det siste. Kan det være fysisk eller psykisk? Har ikke merket noe nevneverdig smerte i brystet, men føler av og til trykkende smerter nedover den ene siden. Kan være psykisk siden jeg vet om problemet. Håper på svar fra andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg og. Legen sa det var helt vanlig

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg hadde det slik engang. Røntgen viste ingenting. det kunne være melkegangen som har tettt seg og det blir som en "betennelse". og det var mange år etter fødsel/barn.

kansje lurt å spørre igjen om det ikke går over?

Skrevet

Det kan skyldes en overproduksjon av hormonet Prolaktin. Produksjonen av prolaktin kan stimuleres dersom man f.eks. er inne i en stressperiode.

Hilsen ku med eksamen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde det samme for mange år siden.Lege,mammografi og prøve ifra "melken".Ikke noe unormalt å finne.Det gikk over av seg selv etter ei tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...