Gå til innhold

Anders26år

Gjest Devil's Spawn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn

Nei , da kommer jeg inn som Anders26år

Strange, jeg kommer inn som Rattlesnake både vha e-post og rett på nettsiden. Men, se på cookies-innstillingene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bildet er fint jeg, men ikke for å være stygg asså,men har du sminke på deg :roll: ??

Synes du skal beholdet avataren din jeg.Men lyve på alderen når du er 27 da gutt.Hva gjør du når du treffer 40 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bildet er fint jeg, men ikke for å være stygg asså,men har du sminke på deg :roll: ??

Synes du skal beholdet avataren din jeg.Men lyve på alderen når du er 27 da gutt.Hva gjør du når du treffer 40 :wink:

Sminke?? Hvorfor spør du om det?? Ser det sånn ut??

Har aldri i mitt liv brukt sminke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løy ikke på aldern , bare skrev 26 av gammel vane . Da jeg merket det hadde jeg allerede laget profilen , gadd ikke lage ny . Sa jo etterpå at jeg var 27. Spiller jo ingen rolle for dere om jeg er 26 eller 27?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, sa jeg kanskje det?

på det lille bildet ser skyggen under øynene dine ut som om den kan være eyeliner, men på det store bildet er det helt tydelig at det er en skygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeeei Anders.Jeg er fremdeles ikke heeeelt fornøyd med avataren din altså.Denne gangen synes jeg du har brukt alt for lys foundation i forhold til hudfargen din.Skakke se ut som et spøkelse vettu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Neeeeei Anders.Jeg er fremdeles ikke heeeelt fornøyd med avataren din altså.Denne gangen synes jeg du har brukt alt for lys foundation i forhold til hudfargen din.Skakke se ut som et spøkelse vettu :wink:

Ser ut som jeg trenger litt sol . Sittet på KG for mye kanskje`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...