AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Jeg er 30 år og har kombinert hud. Har tidligere vært igjennom kurer med antibiotika og etterhvert roaccutan og huden min ble OK, men det siste året har det vært et helvete. Kvisene og hudormene bare popper opp, spesielt på ene kinnet og halsen. Hvilken foundation/BB cream eller noe annet mener dere gir minst kviser og utbrudd? Kan være både flytende og i pudderform. Helst dekkende. Anonymous poster hash: b5f6e...c55
Betty2 Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 jeg har hatt god erfaring med bodyshop sin tea tree BBcreme jeg får gjerne en og anne liten kvise, men det er ingenting sammenlignet med hva jeg får hvis jeg bruker andre merker. bruker neste bare Bodyshop sminke og merker det her gjort under verker for huden min, men selv med de produktene er det glemmesak å bruke sminke hver dag. Da ser jeg ut som en kjøttkake i ansiktet og halsen.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Covergirl 3 in 1 Foundation får jeg ikke kviser av, og jeg får kviser av så og si alt. Den er utrolig populær blant jenter med acne-prone hud i USA, og jeg bestiller den på eBay. Anonymous poster hash: 3c2f4...960
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå