Gå til innhold

Treningsbukse som vanlig utebukse? Hva skjer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at flere og flere jenter går med vanlig tettsittende treningsbukse ute istedenfor vanlig bukse. Hva er greia med dette?

Og de har ikke vært ute på trening, skal heller ikke på trening. Man ser at de kommer fra skole, skal på skole, er på jobb etc.

Synes det er så stygt. Og de kler det heller ikke.

Anonymous poster hash: bcf6e...8f7
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at flere og flere jenter går med vanlig tettsittende treningsbukse ute istedenfor vanlig bukse. Hva er greia med dette?

Og de har ikke vært ute på trening, skal heller ikke på trening. Man ser at de kommer fra skole, skal på skole, er på jobb etc.

Hvorfor bryr du deg? Hva så om det er stygt? Det er jo ikke du som går med det uansett.

Og nei, jeg bruker ikke det, men blir irritert over andre som irriterer seg over hva andre går i.

Anonymous poster hash: 73e89...273

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg? Hva så om det er stygt? Det er jo ikke du som går med det uansett.

Og nei, jeg bruker ikke det, men blir irritert over andre som irriterer seg over hva andre går i.

Anonymous poster hash: 73e89...273

Det finnes en tråd som heter: Tin som irriterer meg. Du kan jo gå dit

Anonymous poster hash: 143fe...84e

• Liker 3
Skrevet

Det er behagelig.

AnonymBruker
Skrevet

Enig TS, det ser rart ut å gå i treningsbukse, som er like stram som kondomdressene til syklistene. Akkurat som syklistene er kondombuksene som jentene går med som moteplagg nå, like uflatterende som syklistene sitt treningstøy, men det er nettopp det, det er treningstøy. Treningstøy som er behagelig og pustende som er bra når man trener. Men som motebukse.. ser bare dumt ut.

Anonymous poster hash: 46361...9bf
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Det er greit nok at man vil følge moten, men ikke alle kler alt. Vi vil ikke at blomkålrumpene skal stirre oss rett i øynene gjennom buksene. Vi blir redd. :riste:

Endret av gjestvest
AnonymBruker
Skrevet

Huff, hvem bryr seg? Er ikke alle som liker det du går i heller TS.

Anonymous poster hash: 59198...e96
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som vanlig utebukse? Altså, jeg bruker treningsbukse (dog den gammeldagse, løstsittende typen) som UTEbukse, altså til å gå tur med bikkja/være i skogen/andre ting som krever litt ekstra komfort og en bukse som tåler å bli skitten og vaskes hardt.

Men du mener egentlig hverdagsbukse til skole og jobb? Litt pussigere, kanskje, men det skader da ingen?

Anonymous poster hash: a18ee...5f6

AnonymBruker
Skrevet

Er jo et par måneder siden det var fremme i media at det er den nye trenden.....

Anonymous poster hash: 573c8...eeb

Skrevet

Ser kidsa bruker det her jeg bor, men det er ikke akkurat styggere enn det vi dro på oss på 90-tallet, the horror :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sånn typ tights og sånn? Har sett det en del her i Bergen, og det ser utrolig sært ut. Jenter som tydelig ikke har vært eller skal på trening, men går rundt og shopper i treningstightsen etc. Det går mange tanker gjennom hodet da; Har hun ikke vasket klær på en stund?; jaja, hun er sikkert student, de er jo fattige, så da er det vel greiest å ikke ha så mange klesplagg; ønsker hun å fremstå som sporty?; tror hun at hun får fin rumpe i den? Vi vet jo at det er hold in og push up og anti shake og whatnot i de, og at du ikke ser sånn ut; er hun ekshibisjonist?; er hun ikke helt opptatt av å kle seg pent?; kler hun ikke vanlige bukser?. Og slik fortsetter det i det uendelige. Det har nesten blitt så ille at jeg speider etter jenter med vanlige klær, men ikke finner noen. Jeg savner den tiden da jenter kledde seg som kvinner, med stil og personlighet, fremfor de billigste triksene i boka; tight, sporty, gjennomsiktig, hud, hud, hud. Antydningens kunst, jenter! Jeg vil at hva dere har under klærne skal ha en viss mystikk over seg...når ble det spennende å lese siste siden av en krimroman først?

Anonymous poster hash: d1b6c...a1b

• Liker 1
Skrevet

Hva så? Om du synes det er stygt; samme det. Folk bestemmer selv hva de kler seg i. Det er mange klær jeg synes er stygge, men det betyr ikke at jeg dømmer folk som går i det eller ser ned på dem. Om jeg ikke liker et klesplagg lar jeg være å kjøpe det, og så lar jeg folk gå i hva enn de vil, uten å kommentere det.

Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg så utrolig mye om hva andre folk går i.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jenter i vanlig løs bomullsjoggebukse kan være småsnasent, vet ikke om jeg har lagt merke til den typen som beskrives her, men trange klær er det svært få som kler.

Anonymous poster hash: bc7c8...aec
AnonymBruker
Skrevet

På tenåringer er det greit nok. Den gjengen der kler seg i uniform. Husker dere ikke for noen år siden da de gikk i store stygge grå joggebukser til hverdag og fest. Gjerne pimpet opp med orange ansikt og hvite lepper. Ungdom er ungdom, de vet ikke bedre. Jeg stusser mere når jeg ser folk over 18 som gjør det samme. DET er sært det.

Anonymous poster hash: d93cc...a2d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett endel som går i slike bukser, og kan ikke akkurat si at det er særlig pent hvis rævva er for brei og diger og henger ned og dama generelt er passe feit. Sorry, men da finnes det andre klær å gå i. Jeg trodde litt av poenget med å gå i klær var at man fant det som passet en, dvs at man også må se i et speil som viser hvordan man ser ut bakfra. Det er altså en del som ikke er "egnet" for den type bukse.

Anonymous poster hash: d6c80...900
AnonymBruker
Skrevet

Tror de som går rundt med treningstights overalt sikkert skal vise at de er sporty og trener :fnise:

Anonymous poster hash: dcdaf...0f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...