AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Jeg er så lei av å slite med kodingen i designet mitt, da jeg bruker uendelig med tid på å løse problem etter problem. Vurderer derfor å få noen til å designe nettsiden for meg, sånn at jeg bare kan fortelle akkurat hva jeg vil ha. Det eneste problemet er at jeg sliter med å finne noen som kan gjøre dette. Ønsker ikke å betale 5000 kroner for det simple designet jeg skal ha, så tenker derfor å finne en privatperson og ikke gå til bedrift. Bruker Wordpress som plattform. Noen som vet om noen gode og rimelige, eller har forslag til hvordan jeg kan finne en som er god på sidebygging? Kanskje det er noen her inne? Har sjekka ut Craigslist, men synes det er litt vanskelig når man må velge land og by helt konkret for hvert søk, i stedet for å søke "all over the shit". Designeren MÅ ikke være norsk, men er en fordel Det viktigste for meg er at det er rimelig. Siden designet er så simpelt tror jeg at alle som kan koding lett bygger det. Anonymous poster hash: 934a8...231
Fralle Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Trenger du å kode så mye når du bruker Wordpress da? Kan lage en fin nettside hvis du har et greit tema å jobbe med.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Trenger du å kode så mye når du bruker Wordpress da? Kan lage en fin nettside hvis du har et greit tema å jobbe med. Ja, det skal være en profesjonell side, så kan ikke bruke noen av de grusomme temaene som medfølger. Mange av de ferdige designene som koster rundt 60$ er også langt utenfor det jeg er ute etter Jeg vet konkret hva jeg trenger, så da må det en del koding til Anonymous poster hash: 934a8...231
Fralle Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Ja, det skal være en profesjonell side, så kan ikke bruke noen av de grusomme temaene som medfølger. Mange av de ferdige designene som koster rundt 60$ er også langt utenfor det jeg er ute etter Jeg vet konkret hva jeg trenger, så da må det en del koding til Anonymous poster hash: 934a8...231 Skjønner! Hvis man har veldig spesefikke ønsker er det mye fikling som skal til. Har revet meg i håret mange ganger og nesten kastet dataen i søpla 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Ja, det skal være en profesjonell side, så kan ikke bruke noen av de grusomme temaene som medfølger. Mange av de ferdige designene som koster rundt 60$ er også langt utenfor det jeg er ute etter Jeg vet konkret hva jeg trenger, så da må det en del koding til Anonymous poster hash: 934a8...231 Samboeren min er grafisk designer, og han setter bort kodingen til indiske programmerere for en rimelig penge. Er visst det som er billigst. Han har lagt seg, men jeg kan høre i morgen. Anonymous poster hash: cbfd2...3bb
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Kjøp deg et theme du liker. Det er masse flotte themes som ligger der ute og som en designer av siden garantert vil kjøpe uansett. De koster rundt 40-50 USD og det er alt du trenger å investere. Anonymous poster hash: f6c46...ae0
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Skjønner! Hvis man har veldig spesefikke ønsker er det mye fikling som skal til. Har revet meg i håret mange ganger og nesten kastet dataen i søpla Hehe, ja ikke sant Jeg er nesten hårløs nå, så tror det er verdt å investere noen hundrelapper i å slippe den rivingen! Kjøp deg et theme du liker. Det er masse flotte themes som ligger der ute og som en designer av siden garantert vil kjøpe uansett. De koster rundt 40-50 USD og det er alt du trenger å investere. Anonymous poster hash: f6c46...ae0 Nei, det er nok ingen jeg liker :/ Har bladd gjennom hundrevis av dem. Har også prøvd meg på gratisversjonene som minner om det jeg tenker, for å gjøre endringer på dem. Meeeen får det liksom ikke helt til Anonymous poster hash: 934a8...231
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Hva med studenter? Ah, genialt! Takk for tips! Siden det er så basic kan nok sikkert mange studenter det, og siden de er studenter krever de nok ikke flere tusen kroner. Thanks Nå må jeg bare finne dem. Haha Anonymous poster hash: 934a8...231
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #10 Skrevet 10. april 2015 Samboeren min er grafisk designer, og han setter bort kodingen til indiske programmerere for en rimelig penge. Er visst det som er billigst. Han har lagt seg, men jeg kan høre i morgen. Anonymous poster hash: cbfd2...3bb Hva mener du? At indere tar seg av det? Har tittet litt på Craigslist Kina, og har tatt kontakt med en kar som gjør dette privat. Vet ikke hva han tar, men tenker at det er dyrere å få en nordmann til å gjøre det enn en kineser : ) Anonymous poster hash: 934a8...231
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #11 Skrevet 10. april 2015 Du må ikke gå for gratis-themene. De som koster noen kroner er helt på høyde med "designede" nettsider. Se f.eks her: http://themeforest.net/popular_item/by_category?category=wordpress Anonymous poster hash: f6c46...ae0
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #12 Skrevet 10. april 2015 Her kan du beskrive hva du vil ha, så tilbyr personer fra hele verden å lage det mot ganske lav betaling: https://www.freelancer.com/ Anonymous poster hash: bbb26...6c6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #13 Skrevet 10. april 2015 Du må ikke gå for gratis-themene. De som koster noen kroner er helt på høyde med "designede" nettsider. Se f.eks her: http://themeforest.net/popular_item/by_category?category=wordpress Anonymous poster hash: f6c46...ae0 Har sett på dem, men finner ingen som passer mitt bruk :/ Tør ikke bruke 500 kroner på noe som jeg finner ut av jeg ikke klarer å redigere/tilpasse slik jeg ønsker. Da er det bedre å bruke samme sum på å få det skreddersydd, tenker jeg. Anonymous poster hash: 934a8...231
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #14 Skrevet 10. april 2015 Her kan du beskrive hva du vil ha, så tilbyr personer fra hele verden å lage det mot ganske lav betaling: https://www.freelancer.com/ Anonymous poster hash: bbb26...6c6 Oooh, takk! :D Anonymous poster hash: 934a8...231
Gjest O.G. Skrevet 11. april 2015 #15 Skrevet 11. april 2015 Ja, det skal være en profesjonell side, så kan ikke bruke noen av de grusomme temaene som medfølger. Mange av de ferdige designene som koster rundt 60$ er også langt utenfor det jeg er ute etter Jeg vet konkret hva jeg trenger, så da må det en del koding til Anonymous poster hash: 934a8...231 Skal du ha en profesjonell side må du gå til en profesjonell og det koster. Sånn er det bare.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #16 Skrevet 11. april 2015 Skal du ha en profesjonell side må du gå til en profesjonell og det koster. Sånn er det bare. Nei, det er jo ikke sant. Hvorfor tror du det? Anonymous poster hash: 934a8...231
Gjest O.G. Skrevet 11. april 2015 #17 Skrevet 11. april 2015 Nei, det er jo ikke sant. Hvorfor tror du det? Anonymous poster hash: 934a8...231 For hvis ikke er man ikke en proff selv.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #18 Skrevet 11. april 2015 For hvis ikke er man ikke en proff selv. Det er jo bare tull Så du mener at de eneste som kan dette er de som har startet egen bedrift? Dessuten er mange av pakkene til de profesjonelle oppsetting av siden, webhotell og styring. Jeg har webhotell, trenger ikke oppsetting og styrer alt selv. Kommer garantert til å endre på designet en gang, og gjør det helst selv. Ser ikke helt vitsen i å betale for en stor tjeneste når jeg bare trenger hjelp til et ganske simpelt engangstilfelle Anonymous poster hash: 934a8...231
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #19 Skrevet 11. april 2015 Jeg holdt på å si at jeg kunne fikse det, men når du skriver at du ikke tør å bruke 500 kroner (som forøvrig er veldig lite) OG du vil at det skal gjøres masse custom arbeid, så tror jeg timeprisen blir såpass lav at du vil slite med å få nordmenn til å gjøre jobben Anonymous poster hash: 9db29...dba
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #20 Skrevet 11. april 2015 Som AB over skrev - når du er redd for å bruke 500kr for å fikset noe slikt, så kan du ikke forvente mye, desverre. Tror du vil slite med å få nordmenn til å gjøre jobben i tilfelle, med du har noen du kjenner som kan hjelpe deg pro bono. Kjenner flere som leverer wordpress-løsninger på siden, og tar gjerne minimum 10 000,- per løsning, selv ved enkel forrettningslogikk, og bruk av tema'er. Anonymous poster hash: 304e3...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå