Catia Skrevet 22. august 2004 #1 Skrevet 22. august 2004 Nope! Jeg venter noen år til. Har veldig lyst å gifte meg neste år, men ikke no opphengt i barn akkuratt hehe... :brunette: men er fan av å snakke om navn, sånn generelt.
Brunhilde Skrevet 22. august 2004 #2 Skrevet 22. august 2004 Er du en aldri så liten smule opphengt i dette med å få barn, eller bare virker det sånn?
Gjest Tex Skrevet 22. august 2004 #3 Skrevet 22. august 2004 Hvis jeg fikk en jente idag og skulle bestemme navn selv, ville jeg døpt henne Unni Linn Christine .
Brunhilde Skrevet 22. august 2004 #4 Skrevet 22. august 2004 Hvis jeg fikk en jente idag og skulle bestemme navn selv' date=' ville jeg døpt henne Unni Linn Christine Det var mange navn på et lite menneske... Jeg liker korte, greie navn, så hvis jeg skulle hatt flere barn og det ble en gutt kunne Erlend.
Ulrikke Skrevet 22. august 2004 #5 Skrevet 22. august 2004 Hvis vi får ei jente en gang skal hun sannsynligvis hete Ingrid etter sin oldemor. Et fantastisk flott menneske! Får vi en gutt en gang, så aner vi ikke hva han skal hete... Stakkars barn forblir nok navnløs i så fall
Polly Ester Skrevet 22. august 2004 #6 Skrevet 22. august 2004 Venter en liten til våren, og vi tenkte litt på Ingrid, men det har jo blitt et veldig motenavn... Til gutt vet vi faktisk ikke... Jeg har ingen særlig favoritt der... Kanskje Benjamin
Gjest Tex Skrevet 22. august 2004 #7 Skrevet 22. august 2004 Begge mine har tre fornavn hver, i tillegg til både mellomnavn og etternavn. Kan jo ikke gjøre forskjell....
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2004 #8 Skrevet 22. august 2004 Hvis jeg fikk en jente idag og skulle bestemme navn selv' date=' ville jeg døpt henne Unni Linn Christine :o
Charmina Skrevet 22. august 2004 #10 Skrevet 22. august 2004 Hos oss blir det visst enten en liten martine eller en liten Mathias :-) Klems Charmina 81 dager til termin
Gjest agurk Skrevet 22. august 2004 #11 Skrevet 22. august 2004 Hadde jeg fått en jente nå skulle hun het Katharina
Catia Skrevet 22. august 2004 Forfatter #12 Skrevet 22. august 2004 Hadde jeg fått en jente nå skulle hun het Katharina Elander.... Kult. Liker best uvanlige, spesielle navn.. Kjedelig med helt vanlige
Polly Ester Skrevet 22. august 2004 #13 Skrevet 22. august 2004 Hadde jeg fått en jente nå skulle hun het Katharina Hørte om ei som fikk to jenter - med et par-tre års mellomrom eller noe sånt. Hun kalte begge jentene for Katharina, hun... enkelt, liksom...
Delfia Skrevet 22. august 2004 #14 Skrevet 22. august 2004 Hvis jeg fikk en jente idag og skulle bestemme navn selv' date=' ville jeg døpt henne Unni Linn Christine :o Ja,smaken er som baken...heldigvis :-)
Gjest Tex Skrevet 22. august 2004 #15 Skrevet 22. august 2004 Jepp 8) Min døde lillesøster het Unni, jeg liker navnet Linn best av alle og min beste venninde heter Christine. Min far heter Rodny, mens Martin og Kristian er de to jeg ikke klarer å velge mellom..... Så hvorfor velge?
Vimsevips Skrevet 22. august 2004 #16 Skrevet 22. august 2004 Om jeg fikk velge helt alene.. Jente: Serina, Jorånd eller Helle Gutt: Eivend, Juel eller Torjus 2 av navnene hadde Ordensmannen på sin liste også, så da fikk Vesla et av de. Så om vi ikke får jente neste gang (når vi nå enn begynner på det prosjektet), kan det bli noen harde runder. Regner allikevel med at vi blir enige før det er gått 6 mnd
nat26 Skrevet 22. august 2004 #18 Skrevet 22. august 2004 Omjeg fikk jente skulle hun hete Nathalie,guttenavn har jeg ikke tenkt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå