Gå til innhold

Hva skal dere kalle barna/barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nope!

Jeg venter noen år til.

Har veldig lyst å gifte meg neste år, men

ikke no opphengt i barn akkuratt hehe... :brunette:

men er fan av å snakke om navn,

sånn generelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du en aldri så liten smule opphengt i dette med å få barn, eller bare virker det sånn? :wink:

Skrevet

Hvis jeg fikk en jente idag og skulle bestemme navn selv, ville jeg døpt henne Unni Linn Christine .

Skrevet
Hvis jeg fikk en jente idag og skulle bestemme navn selv' date=' ville jeg døpt henne Unni Linn Christine

Det var mange navn på et lite menneske...

Jeg liker korte, greie navn, så hvis jeg skulle hatt flere barn og det ble en gutt kunne Erlend.

Skrevet

Hvis vi får ei jente en gang skal hun sannsynligvis hete Ingrid etter sin oldemor. Et fantastisk flott menneske! :)

Får vi en gutt en gang, så aner vi ikke hva han skal hete... Stakkars barn forblir nok navnløs i så fall :)

Skrevet

Venter en liten til våren, og vi tenkte litt på Ingrid, men det har jo blitt et veldig motenavn...

Til gutt vet vi faktisk ikke... Jeg har ingen særlig favoritt der... Kanskje Benjamin

Skrevet

Begge mine har tre fornavn hver, i tillegg til både mellomnavn og etternavn. Kan jo ikke gjøre forskjell.... :wink:

Skrevet
Hvis jeg fikk en jente idag og skulle bestemme navn selv' date=' ville jeg døpt henne Unni Linn Christine

:o

Skrevet

Hos oss blir det visst enten en liten martine eller en liten Mathias :-)

Klems Charmina

:babysmokk: 81 dager til termin

Skrevet

Hadde jeg fått en jente nå skulle hun het Katharina

Skrevet

Elander.... Kult. Liker best uvanlige, spesielle navn..

Kjedelig med helt vanlige

Skrevet

Hørte om ei som fikk to jenter - med et par-tre års mellomrom eller noe sånt. Hun kalte begge jentene for Katharina, hun... enkelt, liksom...

:ler:

Skrevet

:o Ja,smaken er som baken...heldigvis :-)

Skrevet

Jepp 8)

Min døde lillesøster het Unni, jeg liker navnet Linn best av alle og min beste venninde heter Christine.

Min far heter Rodny, mens Martin og Kristian er de to jeg ikke klarer å velge mellom..... Så hvorfor velge?

Skrevet

Om jeg fikk velge helt alene..

Jente: Serina, Jorånd eller Helle

Gutt: Eivend, Juel eller Torjus

2 av navnene hadde Ordensmannen på sin liste også, så da fikk Vesla et av de. Så om vi ikke får jente neste gang (når vi nå enn begynner på det prosjektet), kan det bli noen harde runder. Regner allikevel med at vi blir enige før det er gått 6 mnd :wink:

Skrevet

Omjeg fikk jente skulle hun hete Nathalie,guttenavn har jeg ikke tenkt på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...