AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Har dere prøvd å smøre inn hodet med olivenolje og enten ha det i i noen timer eller sove med det natten over? Da jeg sleit skikkelig med flass sov jeg med olivenolje en natt med hodet på en håndduk selvsagt og flassen forsvant. For et par uker siden klødde jeg noe enormt i hodebunnen og jeg satt med olivenolje i håret i et par timer og kløen forsvant. Tenkte bare å dele det siden jeg vet hvor grusomt det er at hodebunnen klør og flasser. Anonymous poster hash: 0992e...129 1
momo Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Hvordan er håret ditt dagen etter da? Hvordan får du vasket det ut?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Hvordan er håret ditt dagen etter da? Hvordan får du vasket det ut? Vasker det ut med shampo og balsam. Da blir det helt normalt etterpå hos meg ihvertfall Anonymous poster hash: 0992e...129
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Rutine her i huset når det klær or flasser i perioder (stort sett temperaturavhengig). Tips til å få ut oljen: Bruk en mild sjampo (gjerne for barn) og gni inn FØR du tar i vann. Sa vil det meste av oljen forsvinne. Vask håret normalt en gang til og restene forsvinner helt. Anonymous poster hash: d5911...0d3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Edit: klør Anonymous poster hash: d5911...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå