Vendelin Skrevet 22. august 2004 #1 Skrevet 22. august 2004 Ville bare informere at cacas endelig har fått nettbutikk Har blir iallefall jeg god kunde framover
majan Skrevet 22. august 2004 #2 Skrevet 22. august 2004 så fint da - deilig og ikke må på party for og kjøpe varene deres! Adressen da???? cacas.no?????
Sita Skrevet 22. august 2004 #4 Skrevet 22. august 2004 så fint da - deilig og ikke må på party for og kjøpe varene deres! Adressen da???? cacas.no?????ja, den adressen ja...har ventet lenge på at de skulle åpne nettbutikken sin
Sita Skrevet 22. august 2004 #6 Skrevet 22. august 2004 får den ikke opp jeg......Fikk den opp jeg, men så gikk jeg ut igjen og da jeg skulle gå inn igjen, fikk jeg ikke opp den igjen jeg heller...
Bokalven Skrevet 22. august 2004 #8 Skrevet 22. august 2004 Jeg har skikkelig lyst til å gå slik kurs! Hadde vært kult å lage bryllupskaken sin selv.
Gjest Tex Skrevet 22. august 2004 #9 Skrevet 22. august 2004 Jeg har skikkelig lyst til å gå slik kurs! Hadde vært kult å lage bryllupskaken sin selv. Jeg har gått på alle kursene og laget bryllupskaken vår selv.... Det var ganske gøy å kunne si til gjestene at den var hjemmelaget.......
Bokalven Skrevet 22. august 2004 #10 Skrevet 22. august 2004 Åh, så utrolig kult, Tex! En ting jeg synes er bra med de kursene er at de faktisk ikke er så innmari dyre. Se forøvrig denne linken også: http://www.wilton.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå