AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Jeg mistenker at maskara sliter veldig mye på vippene mine. Bruker ganske mye maskara til vanlig, og mister ofte vipper når jeg fjerner maskaraen. Har derfor lyst til å slutte å bruke maskara en periode, for å se om vippene vokser seg lengre og tettere. Er det noen som har gjort dette og fått bra resultat? Anonymous poster hash: 2346d...669
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Jeg bruker knapt mascara for tiden. Kanskje annenhver uke eller noe sånt, siden jeg er hjemme og langtidssykemeldt. Ser ingen forskjell fra daglig bruk. Anonymous poster hash: 9fda1...be9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Du mister ikke vipper av å bruke mascara, du mister vipper når du gnir og gnukker for å ta den av igjen. Anonymous poster hash: a2792...b51
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Du mister ikke vipper av å bruke mascara, du mister vipper når du gnir og gnukker for å ta den av igjen. Anonymous poster hash: a2792...b51 Men jeg er litt hardhendt når jeg tar på maskara og. Så jeg tror vippene løsner litt av det også. TsAnonymous poster hash: 2346d...669
Djungelvrål Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Øyevipper taper seg med årene uansett. Jeg kjenner kvinner som aldri bruker mascara, ingen av de har lange og fyldige vipper. Bare man ikke gnikker og gnur for mye når den fjernes tror jeg ikke det sliter mer å bruke maskara enn å gå uten.
Gjest Pheel Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Merker helt klart forskjell på når jeg går med mascara hver dag eller perioder jeg nøyer meg med å gå uten. Farger vippene dog slik at jeg føler jeg nettopp kan gå uten, sliter nok litt, men mindre enn mascara daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå