majan Skrevet 22. august 2004 #1 Skrevet 22. august 2004 Når bestillte dere fotograf??? vi skal jo ikke gifte oss før om et år så jeg lurer veldig på når jeg skal bestille. Ikke veit jeg hvilke fotograf jeg skal velge heller.........må rundt og undersøke litt.
Brudulja Skrevet 22. august 2004 #2 Skrevet 22. august 2004 Bestilte litt over et år i forveien, og da var det bare pga en avbestilling at vi fikk den fotografen vi ville ha...
Sita Skrevet 22. august 2004 #3 Skrevet 22. august 2004 Vi bestilte 1 år før, regnet med at det blir en del brullup den helga som vi gifter oss, så det var like greit å få det i boks
cecily Skrevet 22. august 2004 #4 Skrevet 22. august 2004 Begynn å kikke litt rundt omkring på nettet, og bestill så snart dere har bestemt dere. Du vil garantert ikke flaue deg ut om du bestiller et år i forveien. Det er bedre at dere får velge og vrake i tider og fotografer, enn at andre får det.
Måne Skrevet 22. august 2004 #5 Skrevet 22. august 2004 Populære fotografer bør man nok avtale med et år i forveien - spesielt om man skal gifte seg i høysesongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå