AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Er tinder noe en bør ha? Jeg tenkte å se om jeg ikke kunne øke sannsynlgheten for jeg treffer flere jenter. Jeg har hørt at mange gutter liker alle jenter de kommer over der. Dette er ikke noe jeg selv kommer til å gjøre, noe som tydeligvis kan være ødeleggende for tinder. Bør en endre noen Facebookinstillinger om jeg skaffer meg Tinder? Tar gjerne i mot tips Anonymous poster hash: d05ea...d42
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Er tinder noe en bør ha? Jeg tenkte å se om jeg ikke kunne øke sannsynlgheten for jeg treffer flere jenter. Jeg har hørt at mange gutter liker alle jenter de kommer over der. Dette er ikke noe jeg selv kommer til å gjøre, noe som tydeligvis kan være ødeleggende for tinder. Bør en endre noen Facebookinstillinger om jeg skaffer meg Tinder? Tar gjerne i mot tips Anonymous poster hash: d05ea...d42 omg... Anonymous poster hash: 0ea02...7dc
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Verden blir nok ikke forandret om du ikke liker alle jentene på Tinder, Ts.. Anonymous poster hash: b18bc...1f6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 omg... Anonymous poster hash: 0ea02...7dc TS her. Bra kommentar... Verden blir nok ikke forandret om du ikke liker alle jentene på Tinder, Ts.. Anonymous poster hash: b18bc...1f6 Tviler ikke på det.. Anonymous poster hash: d05ea...d42 Anonymous poster hash: d05ea...d42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå