Gå til innhold

Dietter

smile

Går du på diett nå?  

1. 1. Går du på diett nå?

• ja, det gjør jeg
      4
    • Nei, det gjør jeg ikke
      12
    • Har aldri vurdert eller tenkt på det.
      7

Anbefalte innlegg

Går dere på noen dietter, i tilfelle hva slags? Da tenker jeg ikke først å fremst for å slanke seg, men for helsens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri giddet.

Det vil si, det hender at jeg tenker at jeg skal klare meg uten sjokolade en dag eller to, men det funker aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gidder jeg ikke. Jeg har ikke tro på å kutte ut visse matvarer, alt er lov, men med måte. Man kommer langt med litt fornuft. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det ikke nå, men har gjort det tidligere. nå prøver jeg bare å spise sunt, selv om det ikke alltid fungerer som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør det.

Grunnen er matallergi og Candida.

Spiser ikke hvetemel, speltmel, rug, havre, melk, sukker, gjær, sitrus, gulrot, eple, paprika eller behandlet mat (røkt, saltet osv).

Var heller ikke for å kutte ut enkelte matvarer, men nå har jeg ikke noe valg :-(

Derimot har vekten aldri vært så stabil før som det den er nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke kalle det diett, men prøver å spise mer grønnsaker/grønt, mindre fett og søtt, mer protein og mindre karbo - og generelt variert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri giddet.

Det vil si, det hender at jeg tenker at jeg skal klare meg uten sjokolade en dag eller to, men det funker aldri.

nærmeste jeg har kommet noen "diett" også.... men lite vellykket.... :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg spiser ofte og lite..og prøver selvsagt å holde en sunn linje i matveien.

Mye mosjon må også til...har ikke tro på noen vidunderkurer..vett og forstand..god sunn norsk husmannskost og mosjon...det tror jeg er det eneste som holder i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har virkelig tro på dietter men jeg går jo ikke på det hvis jeg ikke må da....

Tror kroppen blir veldig prega av det vi propper i oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysset egentlig for nei.... har matallergi mot nøtter, eple og sånne ting så på en måte er det vel en diett men....

følge den er en annen ting... har sitti og spist druer. Det er ikke det jeg er mest allergisk mot men jeg kjenner det klør ja :-? :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Prøver for harde livet å holde meg unna sjokolade i ukedagene. Ellers spise litt sunnere enn jeg gjorde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...