Gå til innhold

nye 2xu tights

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den. Jeg har bare thermal å sammenligne med, og den er jo mer polstret og dermed mindre gjennomsiktig enn den originale, men av de to så syns jeg mid rise er mest gjennomsiktig. Ikke når jeg står vanlig, men når jeg bøyer meg i f.eks knebøy. Ellers er jeg veldig fornøyd med den og bruker den mye, bare passer på å ikke ha g-streng under når jeg skal trene styrke :).

Skrevet

http://www.x-life.no/products/2xu-mid-rise-compression-tights

noen som har denne? er den like gjennomsiktig som de andre? :)

Anonymous poster hash: af3af...31a

En ekstremt dyr tights som kun er tettsittende og ikke har noe dokumentert kompresjon. Her betaler man kun for merket siden de sponser idrettsutøvere :-) Vil anbefale å bruke pengene på annen type tettsittende tights som er like bra :-)

Skrevet

Jeg har den og er fornøyd med den :) Synes den sitter mye bedre på enn den originale, for den kryper nedover hele tiden selv om jeg har riktig størrelse. Denne føler jeg nærmest former rumpe og lår litt, og det er jo bare bra :laugh: Men en ting jeg har merket med mid rise er at jeg synes den er en del varmere å trene i. Har ikke brukt den så mye til kondisjonstrening, men det føltes ihvertfall sånn de gangene jeg har gjort det.

Skrevet

Den der er nok bedre enn de originale 2xu-tightsene, for de sklir neeeeeed OG er gjennomsiktige :( Har egentlig litt troa på den der da, så vurderer å gå til anskaffelse av en sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...