AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Har fått skikkelig god kjemi, med en fyr jeg i utgangspunktet ikke kjenner så godt, men det har seg slik at han er min fars søskenbarn - og han har en liten datter, som jeg da er tremenning til. Hvis vi bestemmer oss for å gå videre med det her og ender opp med å ha sex, er det da tabu, galt og ekkelt? Anonymous poster hash: 0fdee...8ab
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 For meg hadde tanken på at vi hadde vært i slekt vært nok til at jeg hadde slått fra meg tanken om et forhold. Men, det er jo ikke "ulovlig". Anonymous poster hash: b9656...571 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Ja, det er ekkelt og tabuAnonymous poster hash: ad573...dcd 3
fruBeist Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Hva hadde du tenkt om din far hadde hatt et seksuelt forhold til et av dine søskenbarn? (Med forbehold om at det ikke involverer utroskap)
Gjest Fotballen Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Litt ekkelt å tenke på, men ingen regel som sier det er ulovlig
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Hva hadde du tenkt om din far hadde hatt et seksuelt forhold til et av dine søskenbarn? (Med forbehold om at det ikke involverer utroskap) Det hadde jo ikke vært det samme da.... hadde min far hatt et seksuelt forhold til et av mine søskenbarn hadde det vært hans onkelbarn.... vil nå si at en onkel som har sex med sitt onkelbarn er mye verre enn om jeg har sex med faren til tremenningen min som jeg ikke kjenner som "famile/slekt" Anonymous poster hash: 0fdee...8ab 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Hva hadde du tenkt om din far hadde hatt et seksuelt forhold til et av dine søskenbarn? (Med forbehold om at det ikke involverer utroskap) Nå er sex med onkel/niese ulovlig da, i motsetning til sex mellom søskenbarn, så det var en dårlig sammenlikning. Anonymous poster hash: c130a...daf 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Synes ikke det er ekkelt eller feil, og det er jo mindre slekstskap mellom dere enn mellom søskenbarn. Jeg ville derimot undersøkt litt hva faren din synes om dette Ikke at han skal bestemme hvem du kan og ikke kan bli kjæreste med, men det hadde jo vært greit om han synes dette er helt ok. Anonymous poster hash: 90d03...ea1
fruBeist Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 (endret) ' Endret 10. april 2015 av fruBeist
fruBeist Skrevet 10. april 2015 #10 Skrevet 10. april 2015 Det hadde jo ikke vært det samme da.... hadde min far hatt et seksuelt forhold til et av mine søskenbarn hadde det vært hans onkelbarn.... vil nå si at en onkel som har sex med sitt onkelbarn er mye verre enn om jeg har sex med faren til tremenningen min som jeg ikke kjenner som "famile/slekt"Anonymous poster hash: 0fdee...8ab Nå er sex med onkel/niese ulovlig da, i motsetning til sex mellom søskenbarn, så det var en dårlig sammenlikning. Anonymous poster hash: c130a...daf Kortslutning i tankerekka, mente jo selvfølgelig din fars søskenbarns datter. (som selvfølgelig er av passende alder)
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #11 Skrevet 10. april 2015 Nå er sex med onkel/niese ulovlig da, i motsetning til sex mellom søskenbarn, så det var en dårlig sammenlikning. Anonymous poster hash: c130a...daf Nei, det er fullt lovlig, så lenge begge er over seksuell lavalder. Anonymous poster hash: 1284e...dfe
Gjest Citronella Skrevet 10. april 2015 #12 Skrevet 10. april 2015 Synes ikke det er ekkelt eller feil, og det er jo mindre slekstskap mellom dere enn mellom søskenbarn. Jeg ville derimot undersøkt litt hva faren din synes om dette Ikke at han skal bestemme hvem du kan og ikke kan bli kjæreste med, men det hadde jo vært greit om han synes dette er helt ok. Anonymous poster hash: 90d03...ea1 Det er vel svært få som setter seg ned med faren sin og drøfter hvem de skal ha sex med eller ikke... Og enig med flere - dette er innenfor når det gjelder slektskap. 2
Trimsi Skrevet 10. april 2015 #13 Skrevet 10. april 2015 Det er vel svært få som setter seg ned med faren sin og drøfter hvem de skal ha sex med eller ikke... Og enig med flere - dette er innenfor når det gjelder slektskap. Nei, men her kan det vel også være snakk om et eventuelt forhold... Ikke drøfting hvis det bare gjelder sex nei.
Gjest Citronella Skrevet 10. april 2015 #14 Skrevet 10. april 2015 Nei, men her kan det vel også være snakk om et eventuelt forhold... Ikke drøfting hvis det bare gjelder sex nei. Er du TS? Eller kun synser du?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #15 Skrevet 11. april 2015 TS her. Har ikke hatt kontakt med min far siden jeg var 5 år, så kommer ikke til å ringe han og høre om jeg kan ha sex med hans søskenbarn. Jeez. Og ja vi er begge over seksuell lavalder; jeg er 23, han er 30. Og det er bare snakk om sex, flere ting gjør at det aldri vil bli noe forhold. Har heller ingen ønske om å bli i et forhold med han, han bare tenner meg og vice versa. Anonymous poster hash: 0fdee...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #16 Skrevet 11. april 2015 Ja, det er ekkelt og grotesk å ha sex med noen i familien sin. Anonymous poster hash: 868d3...391 2
peppermyntete Skrevet 11. april 2015 #17 Skrevet 11. april 2015 Jeg synes det er litt spesielt ja, men det er jo ikke ulovlig så for all del. Men du kan nok forvente deg at dere blir snakket om av bygdedyret!
Norgesglasset Skrevet 11. april 2015 #18 Skrevet 11. april 2015 Jeg vil bare spørre.. Dere som sier det her er galt og ekkelt osv. Hvor mange her har kontakt med sine foreldres søskenbarn, og regner dem som familie? Jeg kjenner tre av mammas søskenbarn tror jeg, og ingen av pappas.. Jeg tenker at dette er innenfor jeg, og ikke at det er slekt en gang..
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #19 Skrevet 11. april 2015 Foreldrene mine har veldig god kontakt med sine søskenbarn, så det hadde vært utenkelig for min del. Mine søskenbarn er nesten som søsken for meg så jeg hadde fått fnatt hadde sønnen min fått et forhold til en av dem. Anonymous poster hash: b9656...571
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #20 Skrevet 11. april 2015 TS, når du får barn, hadde du syntes det var greit at en av dem hadde et forhold til fetteren eller kusinen din? Anonymous poster hash: b9656...571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå