Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Googlet litt på nett, og det finnes visst noe som heter neglelakktynner/fortynner(?). Noen som har prøvd det? Virker det? Eller har du eventuelt råd til noe annet man kan ta i neglelakk som har blitt seig for å få den fin igjen? :)

Anonymous poster hash: af109...5e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan putte neglelakkfjerner i den

Anonymous poster hash: fe220...440
Skrevet

Ja, jeg brukte det masse før :) Funket som bare det. Jeg har hørt av en venninne som sa at man kunne putte neglelakkene i kjøleskapet, det skulle visst hjelpe også. Men usikker på om man må gjøre det fra dag 1 eller om man kan gjøre det når skaden allerede er skjedd? Du kan jo prøve :)

Skrevet (endret)

Man kan putte neglelakkfjerner i den

Anonymous poster hash: fe220...440

NEI! Det ødelegger neglelakken! En ting er å gjøre det med neglelakker fra H&M, men om man har neglelakker fra f.eks. Deborah Lippmann kan man like gjerne bare kaste hele flaska. Ikke putt neglelakkfjerner i neglelakken hvis du vil bruke den igjen!

Googlet litt på nett, og det finnes visst noe som heter neglelakktynner/fortynner(?). Noen som har prøvd det? Virker det? Eller har du eventuelt råd til noe annet man kan ta i neglelakk som har blitt seig for å få den fin igjen? :)

Anonymous poster hash: af109...5e8

Neglelakktynner funker fint :)

Endret av bippo
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg brukte det masse før :) Funket som bare det. Jeg har hørt av en venninne som sa at man kunne putte neglelakkene i kjøleskapet, det skulle visst hjelpe også. Men usikker på om man må gjøre det fra dag 1 eller om man kan gjøre det når skaden allerede er skjedd? Du kan jo prøve :)

Hvor kjøpte du det? Jeg har allerede neglelakkene i kjøleskapet, så det har ikke hjulpet :/ Men takk for tips.

Anonymous poster hash: ac8ab...729

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Neglelakkfortynner har vært å få i parfymerier i "alle" år. Den jeg har nå, er fra OPI. den fra Mavala er også bra.

Endret av Arabella
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips. Ser ut som flere liker den. Den er utsolgt. Får finne den et annet sted :)

Anonymous poster hash: ac8ab...729

Skrevet

Bruker neglelakkfjerner uten aceton eller ren aceton. Funker bra.

Skrevet

Man kan putte neglelakkfjerner i den Anonymous poster hash: fe220...440

Nei, det skal man ikke gjøre. Det sier seg selv hvorfor.

• Liker 2
Skrevet

Googlet litt på nett, og det finnes visst noe som heter neglelakktynner/fortynner(?). Noen som har prøvd det? Virker det? Eller har du eventuelt råd til noe annet man kan ta i neglelakk som har blitt seig for å få den fin igjen? :)Anonymous poster hash: af109...5e8

Jeg bruker en fra Seche som jeg har kjøpt hos Neglakademiet. Funker som bare det.

Ikke bruk neglelakkfjerner eller aceton som noen under nevner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...