AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Googlet litt på nett, og det finnes visst noe som heter neglelakktynner/fortynner(?). Noen som har prøvd det? Virker det? Eller har du eventuelt råd til noe annet man kan ta i neglelakk som har blitt seig for å få den fin igjen? Anonymous poster hash: af109...5e8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Man kan putte neglelakkfjerner i den Anonymous poster hash: fe220...440
julie90 Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Ja, jeg brukte det masse før Funket som bare det. Jeg har hørt av en venninne som sa at man kunne putte neglelakkene i kjøleskapet, det skulle visst hjelpe også. Men usikker på om man må gjøre det fra dag 1 eller om man kan gjøre det når skaden allerede er skjedd? Du kan jo prøve
bippo Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 (endret) Man kan putte neglelakkfjerner i den Anonymous poster hash: fe220...440 NEI! Det ødelegger neglelakken! En ting er å gjøre det med neglelakker fra H&M, men om man har neglelakker fra f.eks. Deborah Lippmann kan man like gjerne bare kaste hele flaska. Ikke putt neglelakkfjerner i neglelakken hvis du vil bruke den igjen! Googlet litt på nett, og det finnes visst noe som heter neglelakktynner/fortynner(?). Noen som har prøvd det? Virker det? Eller har du eventuelt råd til noe annet man kan ta i neglelakk som har blitt seig for å få den fin igjen? Anonymous poster hash: af109...5e8 Neglelakktynner funker fint Endret 10. april 2015 av bippo
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Ja, jeg brukte det masse før Funket som bare det. Jeg har hørt av en venninne som sa at man kunne putte neglelakkene i kjøleskapet, det skulle visst hjelpe også. Men usikker på om man må gjøre det fra dag 1 eller om man kan gjøre det når skaden allerede er skjedd? Du kan jo prøve Hvor kjøpte du det? Jeg har allerede neglelakkene i kjøleskapet, så det har ikke hjulpet :/ Men takk for tips.Anonymous poster hash: ac8ab...729
Gjest Eurodice Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 (endret) Neglelakkfortynner har vært å få i parfymerier i "alle" år. Den jeg har nå, er fra OPI. den fra Mavala er også bra. Endret 10. april 2015 av Arabella
julie90 Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 http://www.blivakker.no/product/OPI0084/opi-neglelakk-thinner-60ml Denne liker jeg
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Takk for tips. Ser ut som flere liker den. Den er utsolgt. Får finne den et annet sted Anonymous poster hash: ac8ab...729
Djungelvrål Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Bruker neglelakkfjerner uten aceton eller ren aceton. Funker bra.
OPIgirl Skrevet 11. april 2015 #10 Skrevet 11. april 2015 Man kan putte neglelakkfjerner i den Anonymous poster hash: fe220...440 Nei, det skal man ikke gjøre. Det sier seg selv hvorfor. 2
OPIgirl Skrevet 11. april 2015 #11 Skrevet 11. april 2015 Googlet litt på nett, og det finnes visst noe som heter neglelakktynner/fortynner(?). Noen som har prøvd det? Virker det? Eller har du eventuelt råd til noe annet man kan ta i neglelakk som har blitt seig for å få den fin igjen? Anonymous poster hash: af109...5e8 Jeg bruker en fra Seche som jeg har kjøpt hos Neglakademiet. Funker som bare det. Ikke bruk neglelakkfjerner eller aceton som noen under nevner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå