Gå til innhold

kjæresten uttrykker misnøye over at barnet mitt skal bli med på ferie.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han og jeg..i avstandsforhold,han har vært mye på og av. Nå har vi (han) valgt å satse på oss. Og jeg er under sterk tvil,men valgte å "spille med" for å se hvor det bærer denne gangen. Er lei jeg har rett i at han er en umoden dritt som jeg desverre elsker og aldri har sluttet å gi opp.. for jeg har gitt ALT.

Men idag så satt jeg og googlet sommereferie. Han har bestemt at vi skulle ta 3 uker istedenfor fire. Jeg har barn fra tidligere og skal selvfølgelig bruke ferien min med barnet. Jeg foreslo flere fine reiser vi kunne ta til utlandet med badeparker etc. Mye var for dyrt for han (enda i full jobb). Å så skulle vi en uke til hans hjemplass slik at han fikk være med familien sin. (Min er ikke viktig. Han har faktisk aldri blitt med meg til byen hvor foreldrene mine bor). Det er over 3 år siden vi begynte.

Så når han fikk vite at barnet er med hele ferien var reaksjonen "jaja..kjempegøy, ikke kan vi drikke,må være musestille hver kveld for barnet ligger vegg i vegg..jaja.. og ikke får jeg se min familie heller"..

Han driter i MIN familie,mine behov og hva JEG vil. Allikevel sier han at jeg styrer showet i en anklagende tone.. hadde jeg foreslått å reist å besøkt min familie ila. Sommeren så hadde han steilet. Han skal jo sitte å gnage på sin familie. Han mente det var for mye med 2 uker utenlands. Vi burde være bare en uke..åhhh.

Jeg ble så SKUFFET. Skulle jeg med den sårt tiltrengte tiden borte fra jobb bortprioritere barnet mitt? For at HAN skulle ha meg for deg selv? Jeg er tom for ord altså... så etter dette har han verken skrevet melding eller ringt.

Unnskyld for rotete innlegg. Er bare så skuffet,såret og lei over at det virker som om barnet mitt er et "problem" som står i veien for "oss". Det er jo ikke normalt. Men konfrobterer jeg han direkte snakker han seg rundt det.

Sint hilsen TS

Anonymous poster hash: 34e92...fcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bruke tid og energi på en gutt som ikke klarer å være en mann? Denne kommer ikke til å forandre seg til å bli en god stefar og det er vel det du ønsker for barna dine?

Det finnes mange flotte menn der ute som ikke oppfører seg som 18 årige gutter. Finn deg en av disse. ;)

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du? Han høres ikke veldig voksen ut. Foreslår at du tar med deg barnet på ferie også kan dere kose dere UTEN denne fyren :) Gjør det gjør det,gjennomfør det!

Anonymous poster hash: 8971c...d0b
  • Liker 6
Gjest Blondie65
Skrevet

Hvordan tror du barnet ditt og familien din blir prioritert i fremtiden?

Du er en pakkeløsning - du finnes kun i den varianten. Hvis han ikke godtar det er han ikke noe å samle på. Gå videre. Hva er det egentlig å elske med en mann som ikke vil være med barnet ditt?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden er du sammen med en mann du refererer til som en "umoden dritt"? Det er tydelig utifra innlegget at du ikke har mye respekt for eller tillit til ham. Blir du i forholdet har du deg selv å takke.

Anonymous poster hash: 6a59d...d49
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fatter heller ikke at du gidder det der.

Jeg har også barn fra før, som var 4 når jeg møtte samboeren min.

Han har aldri sett på det som annet enn en selvfølge at feriene er familietid, og hans familie er meg og barnet mitt (som han forøvrig behandler som om h*n skulle vært hans egen unge).

Ferier planlegges utfra hva barnet syns er kjekt, og han har gladelig blitt med både til Disneyland, mallorca, og på formel1-løp i løpet av sommerferiene.

Anonymous poster hash: ddb2b...364

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor jeg gidder. Ja,si det. Han har lovet at han skulle ta seg godt av barnet mitt den dagen vi flyttet sammen igjen.

Men når denne ferien fikk et sånt svar som han ga meg der han "uffer og akker" seg over 3 uker sammen. Nei,faen heller..

Sier jeg noe så diskuterer han bare rundt det og sier jeg bestemmer alt. Jeg hadde sett sånn frem til sommeren for jeg og barnet har jo planlagt alene før det ble et tema at jeg og han skulle satse på nytt. Jeg skulle selvsagt betale alt for meg og barnet. 2/3 deler av hotellet også iflg. Kjæresten. Han skulle ikke betale noe for barnet før vi ev. Bodde sammen. (Det er vel to år siden barnet fikk julegave av han.) Har ellers klaget på dårlig råd..

Mulig jeg overdramatiserer.. jeg vet ikke

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Guttunger som ser på barn fra tidligere forhold som "bagasje" er ingenting å samle på!

Anonymous poster hash: 1185d...c2b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg skrev at han er en umoden dritt er fordi jeg ble så provosert.. men det er snev av sannhet i det. Jeg skrev vel mest for å få noen råd til hva jeg burde gjøre..

Blir det bedre? Eller?

AnonymBruker
Skrevet

Dette har du faktisk bedt om selv når du styrer på med en sånn idiot. Gidder du ikke å ta ansvar for deg selv kan du i det minste tenke på barnet ditt og hvordan det blir for han å vokse opp med den tosken du har funnet deg. Nei jeg kjenner jeg er så dritt lei alle trådene her inne om kvinner som er sammen med ubrukelige menn. Ta ansvar og bli kvitt han!!

Anonymous poster hash: 14190...73d
  • Liker 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Sylvari
  • Liker 1
Skrevet

Jeg får en sånn lei følelse av at du bare blåser av deg litt frustrasjon her, men så fortsetter du å styre med denne mannen...

Jeg håper jeg tar feil og at du oppdaterer her etterhvert at du har dumpet denne umodne mannen. Mann er mann, men barnet ditt er bare så mye viktigere.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg skrev at han er en umoden dritt er fordi jeg ble så provosert.. men det er snev av sannhet i det. Jeg skrev vel mest for å få noen råd til hva jeg burde gjøre..

Blir det bedre? Eller?

Nei selvsagt blir det ikke bedre!! Voks opp og kvitt deg med dødvekten av en mann du har funnet deg

Anonymous poster hash: 14190...73d

• Liker 3
Gjest Fotballen
Skrevet

Skjønner godt at han vil på en ferie uten barn. Det er jo bare stress med andres barn på ferie, så lenge! Han bør finne seg noen uten barn. Men hvis han er så grusom så dump han. Hjelper ikke å klage. Eneste du kan gjøre er å dumpe han.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dump ham. Jeg mener det. Så kan du ha en super sommerferie i år, det vil du aldri få med han der.

Anonymous poster hash: c72c3...3b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jo ikke bedt om dette.. jeg trodde virkelig ikke det kom til å bli et problem. Jeg tok det som en selvfølge at sommeren er familietid... spm. Var hva jeg bør gjøre videre,om dette endrer seg eller om man bare bør la være?

Ts

Gjest Fotballen
Skrevet

Guttunger som ser på barn fra tidligere forhold som "bagasje" er ingenting å samle på!

Anonymous poster hash: 1185d...c2b

Det er jo bagasje fra et tidligere forhold! Selv takler jeg at de har et barn fra tidligere forhold, men ikke mer!!

• Liker 1
Skrevet

Svar på spørsmålet ditt er jo at han ikke bryr seg om barnet ditt og helst vil være barnet foruten. Nei, det endrer seg med stor sannsynlighet ikke. Jeg tror ikke barnet ditt har godt av å leve i en familie der han er uønset av stefaren sin.

AnonymBruker
Skrevet

Ibiteu: Ja det er bagasje. Men bør man ikke ha tenkt over dette før man innledet et forhold til noen med barn? Om det er så slitsomt å reise på ferie sammen.. burde han ikke funnet en uten barn da?

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Sylvari
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...