Thea Skrevet 23. august 2004 #21 Del Skrevet 23. august 2004 Helt enig Mylian.Det ville vært til stor hjelp for ganske mange tror jeg.Spesielt for disse skaphomoene som ikke tør å leve ut sin legning i full offentlighet.Tenk så kjekt med en homohåndbok da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 23. august 2004 #22 Del Skrevet 23. august 2004 Tror vi må lage en sånn en jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 23. august 2004 #23 Del Skrevet 23. august 2004 Normal homo,en som oppfører seg som en vanlig mann men liker andre menn seksuelt. En litt homo,en som også liker jenter En kjempehomo,en som hele tiden går med hånden nitti grader,snakker tilgjort femi og skriker ut sin legning til alle som vil høre oppklarende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 23. august 2004 #24 Del Skrevet 23. august 2004 Her har vi en som allerede har skrevet grunnlaget til håndboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 23. august 2004 #25 Del Skrevet 23. august 2004 En litt homo,en som også liker jenter Bi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 23. august 2004 #26 Del Skrevet 23. august 2004 Oki Mylian.Skal det bli noen Nobels fredspris på oss må vi sette i gang... http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=92993 Valhalla,ta deg en tur du også.Ser ut til at du kan være til stor hjelp hær :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 25. august 2004 #27 Del Skrevet 25. august 2004 Tore og Knutta (Knut Olav) på MessTV er jo så skjønne det hender jeg ser på når de er der selv om programmet i seg selv er intetsigende. Wow. Jeg må se på disse skjønne menneskene jeg også. Føler meg så utenfor på kulturfronten, asså! Myumi: Er du Japans svar på Wenche Foss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 25. august 2004 #28 Del Skrevet 25. august 2004 Kanskje en mini-homo er bifil uten at han/hun selv er klar over at det er det de er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 25. august 2004 #29 Del Skrevet 25. august 2004 Mulig jeg ikke klarer å følge med her, men er det noen som mener at Tore på sporet er eller virkere homsete? Vist det er han noen her sikter til, ja da vet ikke dere hva homo er. Det er nå sikkert og vist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. august 2004 #30 Del Skrevet 25. august 2004 Tore på sporet er jo en kjempe sjarmiss han da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #31 Del Skrevet 25. august 2004 Tore på sporet er jo en kjempe sjarmiss han da Visst! Og en vandrende reklame for hjemmefrisering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå