absinthia Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Skulle male noe lilla og dro på fargehandelen. Av en eller annen grunn kunne de ikke blande den nyansen jeg ville ha, det hadde visst noe med innstilling på maskinen eller slikt å gjøre. Derfor bestemte han seg for at det sikkert var greit å blande en lignende nyanse som var mindre blått i, og jeg sa meg forsåvidt enig, selv om jeg var noe tvilende, så at jeg er misfornøyd er selvfølgelig min egen feil, Nå har jeg kommet hjem og ser at den absolutt heller burde vært mer blå pigmenter i enn den er. Er det noen som har fått " etterblandet" maling?
Rosaboble15 Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Det hender det fungerer, men da må du finne en ansatt som virkelig har peiling på farger og fargeblanding. Jeg hadde tidligere en kollega som var veldig god på dette, og hun klarte å redde flere malingsspann for kunder som deg
absinthia Skrevet 10. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2015 Det hender det fungerer, men da må du finne en ansatt som virkelig har peiling på farger og fargeblanding. Jeg hadde tidligere en kollega som var veldig god på dette, og hun klarte å redde flere malingsspann for kunder som deg Tusen takk! Var heldigvis bare en liter, så vi fant etterhvert ut at vi skulle kjøpe ny maling i morgen og heller male en kommode i den fargen vi fikk, når vi er ferdig med dette og neste maleprosjekt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå