Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger bare litt innputt før vi søker boliglån til høsten :-) ca 900 000 i total årsinntekt + 240 000 i utleieinntekt.ca 2 mill i boliglån på utleieboliger. 1.7 mill i sikkerhet annen eiendom. Tenker søke 2,5 mill i boliglån til ny felles bolig......er det realistisk eller håpløst??? Takk for svar :-)

Anonymous poster hash: 4293f...ca8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger bare litt innputt før vi søker boliglån til høsten :-) ca 900 000 i total årsinntekt + 240 000 i utleieinntekt.ca 2 mill i boliglån på utleieboliger. 1.7 mill i sikkerhet annen eiendom. Tenker søke 2,5 mill i boliglån til ny felles bolig......er det realistisk eller håpløst??? Takk for svar :-)

Anonymous poster hash: 4293f...ca8

jeg skjønnte ikke helt dette jeg... altså du har 2 mill i boliglån på en bolig du leier ut, men hva er verdien av denne boligen, hvor stor % er belånt? 1,7 mil i sikkerhet i annen bolig hva betyr det? 30 % av veerdien til boligen er låst uansett, er 1,7 mill utover dette?

Skrevet

jeg skjønnte ikke helt dette jeg... altså du har 2 mill i boliglån på en bolig du leier ut, men hva er verdien av denne boligen, hvor stor % er belånt? 1,7 mil i sikkerhet i annen bolig hva betyr det? 30 % av veerdien til boligen er låst uansett, er 1,7 mill utover dette?

. Min andre halvdel eier bolig med 2 mill i lån,takst 3,7, 24 000 inn i leie pr mnd...men har fått beskjed fra bank om at 775 000 av dette kan regnes som ek....altså 2775 000 er låst i bolig og innenfor 75 %.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...