Gå til innhold

Hvem har gitt opp håpet om å treffe en rette mannen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonGangerTo

Litt kjipt om det ikke skjer før man sitter i kaffekroken på gamlehjemmet da. Anonymous poster hash: 8a759...c3e

Tenker akkurat det samme. Hva er vitsen å ha kjæreste når man er på gamlehjemmet? Jeg ønsker meg en kjæreste nå mens jeg er enda ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonGangerTo

Skal ikke kimse av litt action på gamlehjemmet! Da blir ikke dagene så lange og ensformige, også kan dere krangle dere til et dobbeltrom :D Neida, jeg ser den.. Men jeg tror på at den rette dukker opp når du minst aner det, og helst når man har "gitt opp" og ikke er frampå og på sjekkeren. Anonymous poster hash: 7774e...229

Redd for at det blir slik for meg, dvs det som står i din siste setning. Uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint? Nei!! Jeg vil vite alt som kommer til å skje i mitt liv framover. Hvorfor? Fordi jeg liker forutsigbarhet. Jeg vil ikke ha det spennende, det kan andre ha.

Ah. Litt Kontrollfrik altså?...

Neida. Ser den. Godt å ha det nogenlunde stabilt.

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker akkurat det samme. Hva er vitsen å ha kjæreste når man er på gamlehjemmet? Jeg ønsker meg en kjæreste nå mens jeg er enda ung.

Tja, en kan jo være av de som stadig har heftige romanser og sniker seg inn på hverandres rom om natta 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

AnnonGangerTo er du jurist?Anonymous poster hash: 00abf...b0d

Jeg, jurist? Hahaha!! Nei. Hvor fikk du det inntrykket fra?

Jeg kan ikke si hva jeg har bakgrunn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Var ikke meningen å snoke i livet ditt, var bare en tidliger bruker på kg som var jurist og dere lignet veldig.husker ikke hva hun het, bare at hun var jurist

Anonymous poster hash: 00abf...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var ikke meningen å snoke i livet ditt, var bare en tidliger bruker på kg som var jurist og dere lignet veldig.husker ikke hva hun het, bare at hun var jurist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Var ikke meningen å snoke i livet ditt, var bare en tidliger bruker på kg som var jurist og dere lignet veldig.husker ikke hva hun het, bare at hun var juristAnonymous poster hash: 00abf...b0d

Det går helt fint.

Jeg ble KG medlem for første gang 8 april i år. Ligner juristen og meg på hverandre? På hvilken måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går helt fint.

Jeg ble KG medlem for første gang 8 april i år. Ligner juristen og meg på hverandre? På hvilken måte?

Omtrent de samme erfaringene med menn og samme skrivemåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Omtrent de samme erfaringene med menn og samme skrivemåte. Anonymous poster hash: 00abf...b0d

Det skal ikke være mulig at vi ligner så mye på hverandre. Samme skrivemåte også? Helt utrolig!

Jeg kan garantere deg at jeg ikke er juristen. Hvor bodde hun og hvor gammel var hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...