Sandie Skrevet 10. april 2015 #21 Del Skrevet 10. april 2015 Det er to ting som er feil med denne tråden. En er den negative innstillingen om at man skal gi opp noe man har lyst på. Den andre er kvinner som leter etter den rette. Selvfølgelig blir du singel og ensom om du leter etter en perfekt mann som ikke finnes. Det er ikke noe som heter "den rette". For meg trenger ikke "den rette" være synonymt med at han skal være perfekt.Men i 30-årene blir man kanskje mer bevisst på hva man vil ha og hva man ikke vil ha.Det gjelder nok begge kjønn. For meg er det f.eks.ikke viktig at han har høyere utdannelse og/eller en godt betalt jobb.Det holder at han har en vanlig jobb og har orden på økonomien.Han trenger heller ikke være perfekt utseendemessig,men han bør like å ta vare på seg selv og holde seg i form. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spektralkatt Skrevet 10. april 2015 #22 Del Skrevet 10. april 2015 Men det kunne jo jeg hatt lyst på også!!! jeg og, så det hadde vel egentlig blitt vinn-vinn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetterPanne Skrevet 10. april 2015 #23 Del Skrevet 10. april 2015 For meg trenger ikke "den rette" være synonymt med at han skal være perfekt.Men i 30-årene blir man kanskje mer bevisst på hva man vil ha og hva man ikke vil ha.Det gjelder nok begge kjønn. For meg er det f.eks.ikke viktig at han har høyere utdannelse og/eller en godt betalt jobb.Det holder at han har en vanlig jobb og har orden på økonomien.Han trenger heller ikke være perfekt utseendemessig,men han bør like å ta vare på seg selv og holde seg i form. Altså etter de kriteriene så burde jo alle menn duge og være de rette for deg, jeg regner med at du har en type siden du egentlig ikke har så høye krav? En mann med en jobb og som ikke er feit, hvor vanskelig kan det være å finne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #24 Del Skrevet 10. april 2015 Den som gir opp håpet vil heller ikke oppleve å møte den rette. Og den som gir opp etter 2 år... kanskje vi skal snakkes når det nærmer seg 6-7-8 år med ønske og søken etter den rette... Anonymous poster hash: 879cf...32c Like etter at jeg ga opp forrige gang, møtte jeg en "rett", som jeg var sammen med i 13 år. For min del tror det å gi opp gjorde meg avslappet nok til å faktisk finne noen.Anonymous poster hash: 97ebc...ab4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 10. april 2015 #25 Del Skrevet 10. april 2015 Altså etter de kriteriene så burde jo alle menn duge og være de rette for deg, jeg regner med at du har en type siden du egentlig ikke har så høye krav? En mann med en jobb og som ikke er feit, hvor vanskelig kan det være å finne? Ja jeg har en del andre krav også men ingen av dem er urimelig høye.Jeg leter ikke etter en som er perfekt eller som er helt lik meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #26 Del Skrevet 10. april 2015 Ja jeg har en del andre krav også men ingen av dem er urimelig høye.Jeg leter ikke etter en som er perfekt eller som er helt lik meg selv. Er du fortsatt singel? I såfall hvorfor er du singel hvis kravene ikke er høye? Jeg er bare nysgjerrig. For dette virker like lett som å ta seg en brødskive om man er sulten. Eller er kvaliteten på mennene virkelig så lav, selv når dere ikke har høye krav? Anonymous poster hash: 8fae6...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #27 Del Skrevet 10. april 2015 Altså etter de kriteriene så burde jo alle menn duge og være de rette for deg, jeg regner med at du har en type siden du egentlig ikke har så høye krav? En mann med en jobb og som ikke er feit, hvor vanskelig kan det være å finne? Har jo noen krav, men leter virkelig ikke etter Mr Perfect! Men etter mange år som singel, på byen, sukker og tinder er nok heller problemet at ingen vil ha meg... Virker som guttene glemmer å bry seg om oss normalt søte, men veldig hyggelige, så da forblir vi single, da... Anonymous poster hash: d9d56...07f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 10. april 2015 #28 Del Skrevet 10. april 2015 Er du fortsatt singel? I såfall hvorfor er du singel hvis kravene ikke er høye? Jeg er bare nysgjerrig. For dette virker like lett som å ta seg en brødskive om man er sulten. Eller er kvaliteten på mennene virkelig så lav, selv når dere ikke har høye krav?Anonymous poster hash: 8fae6...afc Mannen må jo like meg også, da. Og det er jo der problemet mitt ligger, hverfall. Liker mange, jeg, men ingen seg ut til å like meg. Huff, triste greier... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetterPanne Skrevet 10. april 2015 #29 Del Skrevet 10. april 2015 Har jo noen krav, men leter virkelig ikke etter Mr Perfect! Men etter mange år som singel, på byen, sukker og tinder er nok heller problemet at ingen vil ha meg... Virker som guttene glemmer å bry seg om oss normalt søte, men veldig hyggelige, så da forblir vi single, da...Anonymous poster hash: d9d56...07f Ingen vil ha deg? Altså er du klar over hvor mange menn vil ha hyggelige, stabile, søte jenter? Det er bare ikke så lett å se kvalitetene dine om du ikke viser de frem. Vil at du skal tenke på en ting: Når du er i et rom med 100-150 mennesker. Hvor mye tid vier du egentlig til å finne ut kvalitetene til hver eneste en? Når blikket ditt vandrer, registrerer du egentlig hver eneste en? Nei. Man filtrerer vekk det meste, og legger blikket sitt på noe som skiller seg ut. Nå sier jeg ikke at du burde gå til dramatiske verk for å skille deg ut, men du må forbedre dine odds. Du må vise at du finnes. Det er ikke slik at vi menn ikke vil ha deg, men vi vet rett og slett ikke at du eksisterer. Selvfølgelig er partygirls morsomme. De er høylytte, overseksualiserte og morsomme å ha kos med. Men det er ikke dama man gifter seg med. DU er dama man gifter seg med, og selvfølgelig gjør skitne skitne ting med. DU er dama man bygger et liv sammen med. Men problemet er at vi ser deg ikke. Vi vet ikke at du eksisterer. Så da er spørsmålet, er det vi som er teite eller er det dere? Jeg tør påstå at begge er like teite. For vi gutta er late og gidder ikke gjøre en innsats for å bli kjent med flere utenfor vår komfortsone, mens damer taper på at de er passive og ikke byr på seg selv. Skriver ikke dette for å gjøre deg demotivert, skriver dette for at du skal vite at du er ØNSKET. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #30 Del Skrevet 10. april 2015 Ingen vil ha deg? Altså er du klar over hvor mange menn vil ha hyggelige, stabile, søte jenter? Det er bare ikke så lett å se kvalitetene dine om du ikke viser de frem. Vil at du skal tenke på en ting: Når du er i et rom med 100-150 mennesker. Hvor mye tid vier du egentlig til å finne ut kvalitetene til hver eneste en? Når blikket ditt vandrer, registrerer du egentlig hver eneste en? Nei. Man filtrerer vekk det meste, og legger blikket sitt på noe som skiller seg ut. Nå sier jeg ikke at du burde gå til dramatiske verk for å skille deg ut, men du må forbedre dine odds. Du må vise at du finnes. Det er ikke slik at vi menn ikke vil ha deg, men vi vet rett og slett ikke at du eksisterer. Selvfølgelig er partygirls morsomme. De er høylytte, overseksualiserte og morsomme å ha kos med. Men det er ikke dama man gifter seg med. DU er dama man gifter seg med, og selvfølgelig gjør skitne skitne ting med. DU er dama man bygger et liv sammen med. Men problemet er at vi ser deg ikke. Vi vet ikke at du eksisterer. Så da er spørsmålet, er det vi som er teite eller er det dere? Jeg tør påstå at begge er like teite. For vi gutta er late og gidder ikke gjøre en innsats for å bli kjent med flere utenfor vår komfortsone, mens damer taper på at de er passive og ikke byr på seg selv. Skriver ikke dette for å gjøre deg demotivert, skriver dette for at du skal vite at du er ØNSKET. Takk Trenger litt selvtillit, for det er ikke lett når to av venninnene drukner i matcher og meldinger på tinder, mens vi andre som er normale og passe søte ignoreres, selv når vi sender ut meldinger selv... Og aner virkelig ikke hvilket fora man kan treffe seriøse menn i 30-årene som er klare for dame! Har faktisk vurdert fluebindekurs... Vi er jo sånne damer guttene burde ville å gifte seg med, men i praksis er det de små, blonde partygirlsa som får all oppmerksomhet... Anonymous poster hash: d9d56...07f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetterPanne Skrevet 10. april 2015 #31 Del Skrevet 10. april 2015 Mannen må jo like meg også, da. Og det er jo der problemet mitt ligger, hverfall. Liker mange, jeg, men ingen seg ut til å like meg. Huff, triste greier... Du må først like deg selv. Har møtt så mange damer som ikke er fornøyd med seg selv, og det er en instant dealbreaker for min del. Man lukter det lang vei, og da hjelper det lite at jenta liker meg. Vet om ei jente som er så sykt usikker. Hun liker meg kjempegodt. Men jeg takler ikke tanken på å bli sammen med henne, fordi jeg vet det vil gi meg så mye hodebry i form av å være psykologen hennes. Hun liker ikke kroppen sin, hun syns hun er ubrukelig. Noe som ikke stemmer, for jeg syns hun ser flott ut, og hun er veldig flink på skolen. Det blir rett og slett slitsomt å like noen som ikke liker seg selv. Hadde hun bare innsett hvor fantastisk pen hun er, og hvor flink hun er, så hadde jeg gitt henne en sjanse. Men det er ikke opp til meg å endre hennes indre bilde, jeg kan ikke bruke tid og energi på noe som jeg ikke har makt til å endre. Og derfor forblir hun singel den dag idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetterPanne Skrevet 10. april 2015 #32 Del Skrevet 10. april 2015 Takk Trenger litt selvtillit, for det er ikke lett når to av venninnene drukner i matcher og meldinger på tinder, mens vi andre som er normale og passe søte ignoreres, selv når vi sender ut meldinger selv... Og aner virkelig ikke hvilket fora man kan treffe seriøse menn i 30-årene som er klare for dame! Har faktisk vurdert fluebindekurs... Vi er jo sånne damer guttene burde ville å gifte seg med, men i praksis er det de små, blonde partygirlsa som får all oppmerksomhet...Anonymous poster hash: d9d56...07f Ikke baser selvtilliten din og attraktiviteten din på noe så overfladisk som tinder. Nettet er et evig kjøttmarked og er utrolig kynisk, Det er stor konkurranse og de fleste sitter igjen uten noen gode resultater. Et fåtall får mesteparten av resultatene. Har du tenkt på hvordan folk fant hverandre før vi hadde internett? Kanskje det er på tide å gå tilbake til litt mer gammeldagse metoder? Slik som jeg har forstått det, så pleide folk å finne hvernadre i sosiale arrangementer, gjennom venner og famlie, gjennom skole og jobb. Foreninger for spesielt interesserte. Jeg vil anbefale deg å dra ut og møte folk utenom fylla. Der kriteriene og din verdi ikke er satt etter hvordan du ser ut, eller hvor villig du er til å ha sex. Du har en stor fordel og du får en mulighet til å påvirke oddsene i din favør. Jeg er sjanseløs på nett, men når jeg drar ut og møter damer, så er det så mye lettere å få de på glid. Jeg ser ikke ut, men kompenserer med personlighet og sjarm. Du kan gjøre det samme! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 10. april 2015 #33 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Er du fortsatt singel? I såfall hvorfor er du singel hvis kravene ikke er høye? Jeg er bare nysgjerrig. For dette virker like lett som å ta seg en brødskive om man er sulten. Eller er kvaliteten på mennene virkelig så lav, selv når dere ikke har høye krav? Anonymous poster hash: 8fae6...afc Ja,jeg er forstatt singel.Har ikke vært så aktiv på dating-fronten heller,så jeg kunne nok hatt kjæreste om jeg virkelig ville.Har truffet flere som har vært interessert i meg. Det viktigste for meg er personlige egenskaper.Jeg har drevet en del med nettdating i det siste,og selv om jeg har møtt flere hyggelige der har det ikke klaffet.Det er liksom alltid noe som mangler,som regel når det gjelder humor,sosial IQ,osv.Eller så er de av typen som er redd for å binde seg.Kanskje jeg bare har vært uheldig hittil. Endret 10. april 2015 av Sandie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 10. april 2015 #34 Del Skrevet 10. april 2015 Du må først like deg selv. Har møtt så mange damer som ikke er fornøyd med seg selv, og det er en instant dealbreaker for min del. Man lukter det lang vei, og da hjelper det lite at jenta liker meg. Vet om ei jente som er så sykt usikker. Hun liker meg kjempegodt. Men jeg takler ikke tanken på å bli sammen med henne, fordi jeg vet det vil gi meg så mye hodebry i form av å være psykologen hennes. Hun liker ikke kroppen sin, hun syns hun er ubrukelig. Noe som ikke stemmer, for jeg syns hun ser flott ut, og hun er veldig flink på skolen. Det blir rett og slett slitsomt å like noen som ikke liker seg selv. Hadde hun bare innsett hvor fantastisk pen hun er, og hvor flink hun er, så hadde jeg gitt henne en sjanse. Men det er ikke opp til meg å endre hennes indre bilde, jeg kan ikke bruke tid og energi på noe som jeg ikke har makt til å endre. Og derfor forblir hun singel den dag idag. Men vi vet jo at vi er bra, er bare ingen andre som innser det Jeg har kanskje ikke verdens beste selvtillit når det kommer til dating, men det kommer av manglende respons og kjedlige erfaringer. Resten av livet er jo bra, og er fornøyd med det jeg har og det jeg har fått til! Mange yngre jenter har nok negative tanker om seg selv, men det fine med å ha blitt 34 er at man innser at man er den man er, og at det er bra nok. Så får det heller være om en fyr ikke innser hvor bra jeg er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #35 Del Skrevet 10. april 2015 Synes det er helt ok at noen får barn på egen hånd. Det går faktisk an å få barn uten å bo i hus med en mann. Jeg bor med barn og hund og har det helt supert! Det er greit med kjæreste og praktisk med mann i huset, men hvis forholdet ikke er godt nok vil jeg heller leve alene. Anonymous poster hash: c3663...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKoppTe Skrevet 10. april 2015 #36 Del Skrevet 10. april 2015 Ja, jeg har gitt opp. Jeg har vært singel i 10 år og har datet litt, men det går bare ikke min vei. Vet ikke hvorfor ingen vil ha meg, men aksepterer at også menn er kresne. Helt greit, men kjipt å måtte gå gjennom livet alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 10. april 2015 #37 Del Skrevet 10. april 2015 Ingen vil ha deg? Altså er du klar over hvor mange menn vil ha hyggelige, stabile, søte jenter? Det er bare ikke så lett å se kvalitetene dine om du ikke viser de frem.Vil at du skal tenke på en ting: Når du er i et rom med 100-150 mennesker. Hvor mye tid vier du egentlig til å finne ut kvalitetene til hver eneste en? Når blikket ditt vandrer, registrerer du egentlig hver eneste en? Nei. Man filtrerer vekk det meste, og legger blikket sitt på noe som skiller seg ut. Nå sier jeg ikke at du burde gå til dramatiske verk for å skille deg ut, men du må forbedre dine odds. Du må vise at du finnes. Det er ikke slik at vi menn ikke vil ha deg, men vi vet rett og slett ikke at du eksisterer. Selvfølgelig er partygirls morsomme. De er høylytte, overseksualiserte og morsomme å ha kos med. Men det er ikke dama man gifter seg med. DU er dama man gifter seg med, og selvfølgelig gjør skitne skitne ting med. DU er dama man bygger et liv sammen med. Men problemet er at vi ser deg ikke. Vi vet ikke at du eksisterer. Så da er spørsmålet, er det vi som er teite eller er det dere? Jeg tør påstå at begge er like teite. For vi gutta er late og gidder ikke gjøre en innsats for å bli kjent med flere utenfor vår komfortsone, mens damer taper på at de er passive og ikke byr på seg selv. Skriver ikke dette for å gjøre deg demotivert, skriver dette for at du skal vite at du er ØNSKET. Det der var utrolig bra skrevet syns jeg. Og på nettet, hvis man nettdater, så er det jo enda viktigere å skille seg ut, for der ser man jo bare stillbilder og tekst. Og så syns jeg generelt ellers at de andre innleggene dine også var godt skrevet, PetterPanne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #38 Del Skrevet 10. april 2015 Singel i lang tid men ikke gitt opp. Jeg har aldri gitt opp. Jeg vet bare at sjangsene blir mindre og mindre med årene. Jeg har jævli draget på opptatte menn, men de får ikke noe fra meg. Ingen ting. Sånt er bare ufint. Får oppmerksomhet fra single menn også, men så fort jeg gjenngjelder interessen, så stikker de i god gammeldags manneskikk Ikke er jeg masete, og ikke er jeg needy. Jeg er feminin, men jeg kan mye om veldig mye "manneting", så kanskje jeg skremmer dem vekk med å være så selvstendig og selvhjulpen? Jeg klarer jo søren meg å borre i murveggen her bedre enn de mannfolka som har prøvd å hjelpe meg. Skal liksom prøve å være søt jente, men når mannfolka ikke fikser, så må jeg fikse opp for de og så lukeparkerer jeg bedre enn veldig mange mannfolk Så uansett hvor feminin jeg er ellers, så skremmer jeg nok vekk mannfolka Anonymous poster hash: 7bcf9...68d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 10. april 2015 #39 Del Skrevet 10. april 2015 Det der var utrolig bra skrevet syns jeg. Og på nettet, hvis man nettdater, så er det jo enda viktigere å skille seg ut, for der ser man jo bare stillbilder og tekst. Og så syns jeg generelt ellers at de andre innleggene dine også var godt skrevet, PetterPanne. Enig! Bra råd det der! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #40 Del Skrevet 10. april 2015 Etter å ha vært klagemur for flere venner over hvor forferdelig de til tider har det i forholdene sine, er jeg veldig klar på at det er bedre å være singel, enn i et dårlig forhold. Skulle savnet bli for stort, stikker jeg bare inn på samlivsforumet der og ser hva slags bagateller folk greier lage en stor sak av!! Jeg har hatt noen rette (der og da) men det har gått over. Han ene dumpet meg og det andre skar seg pga avstand og hans manglende vilje til å møtes på halvveien. Da var de kanskje ikke de rette allikevel.Anonymous poster hash: 94978...1df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå