AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Regner med at jeg ikke er alene om det. Hvor gammel er du, hvor lenge har du vært singel og hvilket fylket bor du i? Anonymous poster hash: 097bc...476
Gjest AnonGangerTo Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Du er ikke alene. Jeg er midt i 40 årene, vært alene i snart to år og bor i Bergen. Håpløs å finne en ordentlig mann som setter pris på meg i denne byen. Oppgitt!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Den som gir opp håpet vil heller ikke oppleve å møte den rette. Og den som gir opp etter 2 år... kanskje vi skal snakkes når det nærmer seg 6-7-8 år med ønske og søken etter den rette... Anonymous poster hash: 879cf...32c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Du er ikke alene. Jeg er midt i 40 årene, vært alene i snart to år og bor i Bergen. Håpløs å finne en ordentlig mann som setter pris på meg i denne byen. Oppgitt! Hva legger du i "setter pris på deg"Anonymous poster hash: d0b0b...e24 1
Gjest PetterPanne Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Det er to ting som er feil med denne tråden. En er den negative innstillingen om at man skal gi opp noe man har lyst på. Den andre er kvinner som leter etter den rette. Selvfølgelig blir du singel og ensom om du leter etter en perfekt mann som ikke finnes. Det er ikke noe som heter "den rette".
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Jeg har funnet ut at det er større sjanse for at jeg får kreft enn at jeg får kjæreste. Det er trist å tenke på egentlig. Kvinne 32, bor i Akershus. Har vært singel i 1,5 år. Anonymous poster hash: 8a759...c3e 2
Bex Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Har man i mange nok år prøvd byen, nye aktiviteter, tinder og sukker så gir man til slutt opp. Selvtilitten har virkelig ikke godt av å fortsatte å håpe å treffe noen. Så nå innser jeg at det nok blir bare meg, og begynner planleggingen av tur til Danmark. 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Har man i mange nok år prøvd byen, nye aktiviteter, tinder og sukker så gir man til slutt opp. Selvtilitten har virkelig ikke godt av å fortsatte å håpe å treffe noen. Så nå innser jeg at det nok blir bare meg, og begynner planleggingen av tur til Danmark. Sånn tenker jeg og. Når man har vært i gamet i mange år og det bare ender opp i å bli dumpet og avvist så blir man jo lei. Jeg har og tenkt meg til Danmark eller Barcelona og bli gravid så jeg får en søt latinounge Anonymous poster hash: 8a759...c3e 4
Petra75 Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Jeg har kommet til konklusjonen at jeg etter hvert har blitt så sær og rar at jeg ikke vil ha de særingene og raringene som vil ha meg, så ja - håpet er gått. Nå raider jeg Finn.no for kattunger som gis bort. 17
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #10 Skrevet 10. april 2015 Sånn tenker jeg og. Når man har vært i gamet i mange år og det bare ender opp i å bli dumpet og avvist så blir man jo lei. Jeg har og tenkt meg til Danmark eller Barcelona og bli gravid så jeg får en søt latinounge Anonymous poster hash: 8a759...c3e Herregud. Mine skattepenger går til å finansiere at du ikke klarer finne en mann. Dra heller til Danmark og betal for dine feil og mangler, ikke la oss andre lide for dette. Anonymous poster hash: 8fae6...afc
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #11 Skrevet 10. april 2015 Herregud. Mine skattepenger går til å finansiere at du ikke klarer finne en mann. Dra heller til Danmark og betal for dine feil og mangler, ikke la oss andre lide for dette. Anonymous poster hash: 8fae6...afc Nei. Akkurat dine penger går til en parkeringsplass utenfor en skole i Østfold ett eller annet sted. For det er jo sånn at dine skattepenger er øremerket denne personen som evt får seg barn med en spanjol eller hvemsomhelst. Sukk. Anonymous poster hash: 879cf...32c 10
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #12 Skrevet 10. april 2015 Herregud. Mine skattepenger går til å finansiere at du ikke klarer finne en mann. Dra heller til Danmark og betal for dine feil og mangler, ikke la oss andre lide for dette.Anonymous poster hash: 8fae6...afc Du vet at single kvinner må betale dete selv? I motsetning til par som får det gratis, betalt av MINE skattepenger?? Som singel, barnløs og frisk har jeg ikke fått veldig mye tilbake av de millionene jeg har betalt i skatt de årene jeg har vært yrkesaktiv. Så nå tillater meg å få et barn og ha mammaperm et år, på DIN regning! Anonymous poster hash: d9d56...07f 13
spektralkatt Skrevet 10. april 2015 #13 Skrevet 10. april 2015 Jeg har kommet til konklusjonen at jeg etter hvert har blitt så sær og rar at jeg ikke vil ha de særingene og raringene som vil ha meg, så ja - håpet er gått. Nå raider jeg Finn.no for kattunger som gis bort. Haha, jeg har malt soverommet rosa og hengt opp kattebilder på veggene 😻 5
Petra75 Skrevet 10. april 2015 #14 Skrevet 10. april 2015 Haha, jeg har malt soverommet rosa og hengt opp kattebilder på veggene 😻 ...og det kunne man ikke ha gjort med en mann i hus 3
Bex Skrevet 10. april 2015 #15 Skrevet 10. april 2015 ...og det kunne man ikke ha gjort med en mann i hus Jeg har rosa pom-pomer i taket i stua Herlige singelliv... 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #16 Skrevet 10. april 2015 Du vet at single kvinner må betale dete selv? I motsetning til par som får det gratis, betalt av MINE skattepenger?? Som singel, barnløs og frisk har jeg ikke fått veldig mye tilbake av de millionene jeg har betalt i skatt de årene jeg har vært yrkesaktiv. Så nå tillater meg å få et barn og ha mammaperm et år, på DIN regning! Anonymous poster hash: d9d56...07f Tenker mer på alle bidragene vi må betale fordi hun oppgir far ukjent. Alle utgiftene som oppstår når ungen vokser opp dysfunksjonell og må ha statlig støtte for å klare seg. Tenker da psykiatri/NAV. Tenker på alle utgfitene som oppstår fordi mor ikke klarte å finne en mann å få barn med, og da dumper forsørgeransvaret og papparollen over på samfunnet. Hun må jo klare seg vettu. Anonymous poster hash: 8fae6...afc 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #17 Skrevet 10. april 2015 Mann 27 og et halvt år som bor i Bergen. Aldri hatt kjæreste, går vel opp og ned om jeg tror jeg skal få det til eller ikke. Anonymous poster hash: 00abf...b0d 1
spektralkatt Skrevet 10. april 2015 #18 Skrevet 10. april 2015 ...og det kunne man ikke ha gjort med en mann i hus Kanskje om han fikk sitt eget "game of thrones"-rom eller Lignende? 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #19 Skrevet 10. april 2015 Tenker mer på alle bidragene vi må betale fordi hun oppgir far ukjent. Alle utgiftene som oppstår når ungen vokser opp dysfunksjonell og må ha statlig støtte for å klare seg. Tenker da psykiatri/NAV. Tenker på alle utgfitene som oppstår fordi mor ikke klarte å finne en mann å få barn med, og da dumper forsørgeransvaret og papparollen over på samfunnet. Hun må jo klare seg vettu.Anonymous poster hash: 8fae6...afc Tror nok at jeg, som selvstendig, voksen kvinne med høy inntekt og stort sosialt nettverk vil klare å både betale for og oppdra mitt eget barn! Tror faktisk det kan være bedre for et barn å vokse opp i et stabilt hjem med kun en forelder enn å bli sendt som en ball frem og tilbake mellom foreldre med dårlig samarbeid. Men det er en annen debatt! Men du trenger nok ikke å bekymre deg for at damer som meg får barn, de skal vi klare å ta vare på og oppdra til å bli like flotte som oss selv! Anonymous poster hash: d9d56...07f 9
Bex Skrevet 10. april 2015 #20 Skrevet 10. april 2015 Kanskje om han fikk sitt eget "game of thrones"-rom eller Lignende? Men det kunne jo jeg hatt lyst på også!!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå