Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #1 Skrevet 22. august 2004 Hva syntes du var best? Selv likte jeg når alle sto på rekke og danset i takt. De er utrolig flinke! Noen som vet om en nternettside man kan lese om dem?
Arkana Skrevet 22. august 2004 #2 Skrevet 22. august 2004 Ja, på slutten når de står på rekke er veldig bra. Hvis du søker på Riverdance får du sikkert opp mange sider.
Gjest -kebolle Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 Hehe, MASSE som var best! :-) Men jeg elsker det nummeret hvor de "battler", der det er to "african americans" og en del hvite som danser mot hverandre i forskjellig steppestil.. Og det russiske teamet er jo fantastisk da. Og den siste forestillingen jeg så på - da var det også en moderne dans-greie som var veldig fin.. Og det torden-og-lyn-greiene som gutta gjorde, på en linje.. (men det nr begynner å bli litt utbrukt da). Og, selvsagt, når alle står på linje.. Men kjente at jeg ble litt mett av alt dette som jeg hadde sett før da.. Men fantastiske prestasjoner da!! OG - for ikke å forglemme musikerne!! De skal ha all ære de også.
Gjest Virvar Skrevet 26. august 2004 #4 Skrevet 26. august 2004 har sett det på tv, og musikken er kjempebra. Men, det ser litt teit ut når de er helt stive i overkroppene og ikke beveger armene. De kunne godt vært litt mindre stive og liksom hatt rytmen i hele kroppen.
Lilletrollet Skrevet 26. august 2004 #5 Skrevet 26. august 2004 Var å så de på søndag. Helt fantastisk. Synes den "kampen" mellom de irske og de amerikanske var helt super. Flott musikk og flott dans. Kattepus: Det er slik det skal være i denne typen dans....Leste om det i et informasjons skriv de hadde lagt ut....
Ronja Skrevet 27. august 2004 #6 Skrevet 27. august 2004 Så på lørdag.. Veldig bra! Den "battlingen" er råkul. Skulle gitt en del for fotarbeidet og lettbeintheten til riverdance-gjengen.. Og hvordan i all verden klarer de å hoppe og sprette rundt hverandre uten å kræsje EN gang? Imponert jeg!
Gjest Tex Skrevet 27. august 2004 #7 Skrevet 27. august 2004 "Battlingen" er jo bare helt konge...! Jeg var også og så på, og går gjerne en gang til. Har danset Lina Dance i en del år, og det røska i dansefoten ja....
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 27. august 2004 #8 Skrevet 27. august 2004 Noen som vet om en nternettside man kan lese om dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå