Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hatt en trivelig FF i et års tid. Det startet som et ONS som aldri skulle hendt. Jeg var ikke engang keen på fyren. Siden har vi møttes 1-2 ganger i uka.
Vårt felles ønske var i utgangspunktet at det bare skulle bli en random greie.
Litt sengehygg nå og da. Men når vi møttes så ofte i så lang tid uten at noen bryter mønsteret er det ikke random.

Jeg har i det siste sett mindre til ham av ulike årsaker. Litt andre vakter på jobb osv. Han tar initiativ iblandt og slenger ut ei melding. "Ut i kveld? :)" det gjør jeg og. Ellers har vi minimal kontakt bortsett fra nå vi faktisk møtes.

End of story. Jeg har falt for ham. Ja jeg er fucked. Så hva nå?

Har ikke et behov om å bli sammen med ham, men vil se ham oftere, mer fast. Droppe alt bullshit og ha han "litt mer for meg selv".

Dessuten er 1 gang i uka litt sjeldent sengehygg for min del.

Andre i min situasjon? Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: 95a50...a01
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm.. vanskelig. Jeg hadde en tilsvarende situasjon, bare at det ble mindre og mindre. Begynte med nesten hver dag, så en gang i uka, så en gang i mnd, og nå er det ingenting pga. at vedkommende treffer noen andre og situasjonen der er inntil videre ikke avklart.

For min del ble det bedre etter som hyppigheten ble redusert, så om det er klart at det ikke vil bli noe "mer", så vil jeg råde deg til å redusere hyppigheten, og prøve å treffe andre. Det har hjulpet for min del.

Anonymous poster hash: d967f...94f
AnonymBruker
Skrevet

Treff andre og glem denne fyren.

Anonymous poster hash: 056a0...608
AnonymBruker
Skrevet

Hm.. vanskelig. Jeg hadde en tilsvarende situasjon, bare at det ble mindre og mindre. Begynte med nesten hver dag, så en gang i uka, så en gang i mnd, og nå er det ingenting pga. at vedkommende treffer noen andre og situasjonen der er inntil videre ikke avklart.

For min del ble det bedre etter som hyppigheten ble redusert, så om det er klart at det ikke vil bli noe "mer", så vil jeg råde deg til å redusere hyppigheten, og prøve å treffe andre. Det har hjulpet for min del.

Anonymous poster hash: d967f...94f

Treff andre og glem denne fyren.

Anonymous poster hash: 056a0...608

Det er ikke kvaliteten som er et problem, heller mangel på mengde.

Jeg treffer andre, men er heller dårlig med utvalg av interessante menn.

Vi er dessuten blitt for mye "venner" til at det bare er å glemme ham, og møte på ham (el familien/vennene hans) må jeg påregne. Har dessuten mange felles venner og bekjente av ulik grad.

Skrevet

Vilt forslag: fortell ham at du har begynt å få følelser for ham og at enten må dere kutte ut sex'en eller begynne å date på ordentlig ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Si at du vil ha noe seriøst, eller trekk deg fra dette. Hvis du fortsetter sånn som nå og han ikke er interessert, vil det bli mye vondere, da det er selvdestruktivt.

Kjenner ei venninne som nylig måtte bryte med sin FF pga nettopp dette, da han kun ønsket sex. Men kanskje din vil noe mer seriøst, men derfor må du si ifra nå.

Anonymous poster hash: e11ac...694
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

enten kutter du han ut, eller Fortell han det.

Det du driver med blir bare jævlig vondt i lengden, og jo lengre du drar det ut, jo vondere blir det. Du kjenner jo egnetlig ikke fyren engang (nå mener jeg at man bare er FF så kan man ikke vite om man passer sammen på andre plan som er viktig for forhold), men hodet fucker rimelig hardt med følelsene når man ligger sammen over lengre tid.

Anonymous poster hash: b3af9...068
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjedde med meg også.

Skrekkeksempelet er jo når man ikke kommer seg ut av det.

Veldig dårlig ide å fortsette dersom han har vært klar på at han ikke ønsker noe seriøst, dette er noe du bør få klart med en gang.

Trodde jeg visste hvordan det var å være ulykkelig før dette skjedde, men nå har jeg virkelig nådd en ny bunn.

Kommer ikke ut av det.

Anonymous poster hash: 8c285...712
AnonymBruker
Skrevet

Skjedde med meg også.

Skrekkeksempelet er jo når man ikke kommer seg ut av det.

Veldig dårlig ide å fortsette dersom han har vært klar på at han ikke ønsker noe seriøst, dette er noe du bør få klart med en gang.

Trodde jeg visste hvordan det var å være ulykkelig før dette skjedde, men nå har jeg virkelig nådd en ny bunn.

Kommer ikke ut av det.

Anonymous poster hash: 8c285...712

Hva skjedde? Var du alltid interessert, eller begynte det som ff fra begges sider?

Det er det jeg har sagt hele tiden, at å ha ff er ikke noe smart, da det føkker med hodet til folk. Man er intim med en man ikke er intim med emosjonelt. Mener ikke å dømme deg altså, men den type relasjoner har jeg aldri skjønt. Må alltid ha hodet med, i mine relasjoner.

Du kommer deg sikkert ut av det, men håper du har lært til neste gang.

Anonymous poster hash: e11ac...694

AnonymBruker
Skrevet

enten kutter du han ut, eller Fortell han det.

Det du driver med blir bare jævlig vondt i lengden, og jo lengre du drar det ut, jo vondere blir det. Du kjenner jo egnetlig ikke fyren engang (nå mener jeg at man bare er FF så kan man ikke vite om man passer sammen på andre plan som er viktig for forhold), men hodet fucker rimelig hardt med følelsene når man ligger sammen over lengre tid.

Anonymous poster hash: b3af9...068

Nå kjenner jeg ham godt, vi prater mye sammen og henger en del med hverandre så det er ikke kun sex. Dessuten har vi samme omgangskrets og har felles venner. Hans kompiser spør meg om han jobber eller er ute osv om vi sees. Blir antagelig en mellomting mellom FF og FWB. Sex kan utelukkes, men vi er nok uansett nødt til å treffe på hverandre.

takker uansett for deres tanker og meninger, så blir det vel en prat en dag..

AnonymBruker
Skrevet

Jepp fortell han at du har begynt å like han, og liker han deg ikke så har du spart deg en enda vondere hjertesorg enn den hjertesorgen du får ved å få et avslag!!!!!!
Har røket på denne et par ganger , begynt som FF og jeg har vært den overlegne, men ufrivllig fått følelser og følt meg avhengig av vedkommede, finner meg i at han bare vil ha sex og holder ut enda lengre med fortrengte følelser i håp om at han sine følelser også vil komme, men nope, skjer ikke, heartbreak deluxe.

Anonymous poster hash: 016f6...756
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

End of story. Jeg har falt for ham. Ja jeg er fucked. Så hva nå?

Har ikke et behov om å bli sammen med ham, men vil se ham oftere, mer fast. Droppe alt bullshit og ha han "litt mer for meg selv".

For meg virker det litt merkelig å ha behov for å være eksklusive og treffes oftere dersom du ikke har et behov for å bli sammen med ham?

Anonymous poster hash: 03da5...ba1

• Liker 2
Skrevet

Det vi har lært på singletonforumet er at de som ikke er "verdige" kjærestestatus blir FF.

AnonymBruker
Skrevet

Kjære ts, jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg har selv hatt ett FF-forhold til en mann jeg møtte på sukker, og dette forholdet varte litt over 1 år. Alt begynte med uskyldig moro på sukker, til at jeg kom hjem til han og ble dritings, og vips hadde vi sex. Dette ble en vane, og jeg og han tilbringte mer og mer tid sammen og til slutt hadde jeg møtt alle vennene hans, familie, kolleger, og han hadde møtt mye av mitt. Jeg ble sakte men sikkert forelsket i han, og jeg gjorde alt jeg kunne for å fortrenge disse følelsene.

Etter en stund ble jeg psykisk syk av denne relasjonen. Jeg ble hjerteknust etter hver gang vi hadde sex, og når han nærmest kastet meg ut dagen etter. Jeg ble manipulert da han flere ganger forklarte hvor mye han likte meg, og at jeg var spesiell. Alt han sa fikk meg på ventebenken, og der satt jeg lenge og ventet på noe som aldri ble. Så begynte skammen. Jeg tok kontakt og ville treffes mer, men han sluttet å svare og vips ble jeg usikker på hva jeg selv følte, og jeg bestemte meg for å blokkere denne mannen, samt komme meg videre. Jeg laget meg ny bruker, møtte nye menn men jeg klarte uansett ikke å glemme han. Det tok meg 2 måneder og jeg åpnet blokkeringen. Vips sendte jeg han melding og havnet hjem til han igjen. Nå virket alt annerledes, og han behandlet meg bedre. Han unnskyldte seg selv, og vi hadde fantastisk sex igjen.

Men så var det påån igjen. Jeg kom til han, vi hadde sex, men det ble aldri noe mer. Selv om vi hadde en sterk relasjon med hverandre så satt jeg alltid igjen såret. Så jeg ble enda sykere, og jeg begynte å røyke hasj daglig for å dempe følelsene om han, og jeg sluttet å fungere da jeg havnet i en depresjon. Jeg ble desperat og sendte han melding om at han måtte slutte å kontakte meg fordi jeg hadde blitt syk av han, og at jeg var veldig såret. Tiden gikk, og han kom tilbake men denne gangen hadde jeg skaffet meg psykolog, og truffet en fantastisk mann. Så jeg valgte for første gang på lenge å ta ansvar for mitt liv, og jeg skjønte at sex var ikke bare sex for meg. Så jeg møtte han igjen for å snakke med han, jeg fortalte han alt. Jeg fortalte han at jeg hadde likt han lenge, og at jeg hadde slitt mye fordi jeg hadde følt meg brukt. Jeg fortalte han at jeg hadde møtt en ny mann jeg ville være med, og at jeg ønsket han lykke til videre i livet. Når jeg plutselig viste han motstand ble han helt annerledes, og da gjorde han alt for at jeg skulle velge han men dessverre hadde toget gått for min del. Han prøvde å ha sex med meg, og han begynte å manipulere meg igjen men heldigvis flyttet han, så jeg klarte å holde meg unna.

Nå har det gått 2 måneder siden jeg besøkte han, og jeg er nesten over han. Jeg har lært på dette, og jeg kommer aldri til å ha ett FF-forhold igjen da jeg vet hva det kan føre til!

Anonymous poster hash: 5a375...11a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...