AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Jeg har ventet lenge på iphone 5s'en jeg bestilte, og nå har den endelig kommet. Problemet er at simkortet fra den gamle mobilen min (4s) ikke passer i den nye. Jeg burde se det komme ettersom at apple er veldig flinke med å forminske alt ved iphoner...... Men, jeg har så lite peiling på dette, men har forstått det sånn at jeg må bestille et nytt et, men det kan ta 5 dager før det kommer. Jeg vil gjerne ha nytt simkort i dag eller i morgen, og lurte på om noen vet hvor jeg kan kjøpe et djuice sim kort? På narvesen tror jeg ikke de har djuice... Anonymous poster hash: c5dbd...581
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Du kan klippe det til selv, eller ta kontakt med en telebutikk som kan gjøre det for deg. Anonymous poster hash: 1b8a7...f6e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Jeg har ventet lenge på iphone 5s'en jeg bestilte, og nå har den endelig kommet. Problemet er at simkortet fra den gamle mobilen min (4s) ikke passer i den nye. Jeg burde se det komme ettersom at apple er veldig flinke med å forminske alt ved iphoner......Men, jeg har så lite peiling på dette, men har forstått det sånn at jeg må bestille et nytt et, men det kan ta 5 dager før det kommer. Jeg vil gjerne ha nytt simkort i dag eller i morgen, og lurte på om noen vet hvor jeg kan kjøpe et djuice sim kort? På narvesen tror jeg ikke de har djuice... Anonymous poster hash: c5dbd...581 Det får du hos alle forhandlere som fører Telenor/djuice.Anonymous poster hash: efe73...9bd
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Det får du hos alle forhandlere som fører Telenor/djuice.Anonymous poster hash: efe73...9bd Hæ Anonymous poster hash: c5dbd...581
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Du kan klippe det til selv, eller ta kontakt med en telebutikk som kan gjøre det for deg. Anonymous poster hash: 1b8a7...f6e Jeg skjønner ikke hvordan å klippe det til vil gjøre noe .. Anonymous poster hash: c5dbd...581
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Jeg skjønner ikke hvordan å klippe det til vil gjøre noe .. Anonymous poster hash: c5dbd...581 Når du klipper det til, blir det mindre og passer til telefonen. Men ta kontakt med expert, elkjøp, eller en telenor-kiosk/butikk, så får du nytt sim-kort på minuttet. Det koster deg 199 kr. Anonymous poster hash: 1b8a7...f6e
Gjest imperio Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Jeg fikk nytt simkort på dagen, Jeg har netcom så dro bare til en netcom butikk. Apple har jo det også, så ta deg en tur dit så får du det på dagen
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Når du klipper det til, blir det mindre og passer til telefonen. Men ta kontakt med expert, elkjøp, eller en telenor-kiosk/butikk, så får du nytt sim-kort på minuttet. Det koster deg 199 kr. Anonymous poster hash: 1b8a7...f6e Og da funker fortsatt kortet? Jeg fikk nytt simkort på dagen, Jeg har netcom så dro bare til en netcom butikk. Apple har jo det også, så ta deg en tur dit så får du det på dagen Anonymous poster hash: c5dbd...581
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Jeg fikk nytt simkort på dagen, Jeg har netcom så dro bare til en netcom butikk. Apple har jo det også, så ta deg en tur dit så får du det på dagen Er ingen applebutikk i nærheten Anonymous poster hash: c5dbd...581
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #10 Skrevet 10. april 2015 Og da funker fortsatt kortet? Anonymous poster hash: c5dbd...581 Ja. Så lenge du ikke klipper inne på selve chipen går det bra. Anonymous poster hash: 1b8a7...f6e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #11 Skrevet 10. april 2015 Du kan gå inn i en hvilken som helst Telenorselgende butikk, betale kr. 200 og ta med deg ett nytt simkort. Eller bruke gammel mobil inntil nytt gratis simkort kommer i posten. Anonymous poster hash: 5dc30...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #12 Skrevet 10. april 2015 Hæ Anonymous poster hash: c5dbd...581 Hva var det som var så vanskelig å forstå her?Anonymous poster hash: efe73...9bd 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #13 Skrevet 10. april 2015 Du kan gå inn i en hvilken som helst Telenorselgende butikk, betale kr. 200 og ta med deg ett nytt simkort. Eller bruke gammel mobil inntil nytt gratis simkort kommer i posten.Anonymous poster hash: 5dc30...6fc Hva var det som var så vanskelig å forstå her?Anonymous poster hash: efe73...9bd Men hvilke butikker er det som er telenorselgende, er det jeg lurer på Anonymous poster hash: c5dbd...581
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #14 Skrevet 10. april 2015 Men hvilke butikker er det som er telenorselgende, er det jeg lurer på Anonymous poster hash: c5dbd...581 Nå kan jo ikke vi vite noe om hvor du bor.... Men Expert, El-kjøp, Telehuset m.fl er jo Telenorforhandlere. Eller så kan du jo bare ringe Telenor på 09000 og få oppgitt nærmeste forhandler. Ikke vær så hjelpesløs og tafatt!Anonymous poster hash: efe73...9bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå