Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Logget av nå
Skrevet

På fredag kom jeg over samboeren min som kysset ei anna jente... på en fest. Rett etterpå spurte jeg han: "Hvordan var det og kysse ........?" Han ble kjempesint og lurte på hva i all verden jeg mente med det. Det hadde han ikke gjort! Jeg sa til han at jeg sto og så på, men han nekta fortsatt. Tok det opp med han dagen etter og da sa han bare "Hæ? Gjorde jeg det?" Ikke noe mer... Fikk i det hale tatt høre ganske mye rart om han den kvelden, så nå er den siste rest av respekt forsvunnet. :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et godt råd-dump ham...(med mindre dere ikke har barn i lag da?)

For en dust. :roll:

Skrevet

ditch the bitch! :roll: eller i dette tilfellet the bastard!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har ikke barn, heldigvis. Har alltid stolt 100% på han, men nå begynner jeg og lure.... Det var ikke SÅ ille med et lite kyss, men at han blånekter, det er vanskelig og forholde seg til. Han sier nemmlig at han hater folk som lyver. Snakk om dobbeltmoral. :roll:

Skrevet
Et godt råd-dump ham...(med mindre dere ikke har barn i lag da?)

For en dust. :roll:

Så man skal finne seg i alt fordi man har barn sammen??? :o

Skjønner selvsagt at man da har mer å jobbe for men det kan man da vel ha selvom det ikke er barn med i bildet! Eller??

Skrevet

Dette har da ingenting om og evt. hvor mange barn man har sammen! For meg har det mye mer å gjøre med om man stoler på hverandre, hva slags forhold man ønsker å ha til partneren sin. For meg tror jeg det vanskeligste nok vil være at partneren nekter for å ha gjort noe jeg med selvsyn har sett. OK, man gjør bommerter gjennom hele livet - noen store, noen små. Det må være lov å innrømme at "der tabbet jeg meg skikkelig ut, kan vi snakke om det......." DET hadde vært litt mer voksent, men ikke bare å nekte. For meg blir det for dumt. Men det går jo an å tenke over om man ønsker å leve i et forhold hvor selv opplagte(men kontroversielle) saker blir fortiet/benektet. Fortsetter det slik ser det kanskje ikke så bra ut eller ...........

Skrevet

Svar;

For et kyss! Hva er et kyss verdt?

-Om det bare var det da...?

Jeg ville gått til familierådgivning først.Hvis det kun var kyss...

For hvis barn er involvert,så må man jo forsøke.

"Pappa klinte med en annen dame,da kommer mamma aldri til å stole på ham mer.Så vi må flytte fra pappa"

Det gjør man neppe det!

Gjest nyibyen ikke innl.
Skrevet

Hah!! Det har jeg også opplevd. Da exen og jeg flyttet sammen og hadde innflytningsfest satt det seg en gammel venninne av ham på fanget hans og kysset ham, og han gjengjeldte kysset, jeg satt 2 m. unna og ble kjempe lei meg. Dette var helt i begynnelsen av festen så det var ingen fyll å snakke om.

Morgenen etter konfronterte jeg ham med det. Da sa han at det kunne han ikke huske. Yeah, right. :evil:

Skrevet

Auda...

Hadde han enda vært mann nok til å innrømme at han tråkka i salaten, men å fortsatt blånekte når han er tatt på fersken blir bare for dumt...

Det blir som et krampaktig forsøk på å glatte over noe han håper du bare skal glemme..

Hvor gammel er han ?

Temmelig umoden oppførsel.

Skrevet

Fryktelig umoden og barnslig oppførsel, jeg ville satt store spørsmål ved denne mannens integritet og vår evt. fremtid sammen etter en slik episode.

Gjest Anonymous
Skrevet

For en umoden dust! :evil:

Tror ikke du kan stole på ham nei.

Skrevet

Uffda!

At han kysset henne var langt fra bra, men at han først nekter og så får han hukommelsetsap, det synes jeg var det verste.

Det blir nok ikke lett å stole på han etter dette..og det kan du trygt la han få inn med teskje!!

Skrevet

Huff da.. høres ikke bra ut. syns du skal sette deg ned med han og ta en ordentlig prat, og hvis han fortsetter å nekte så er han kanskje ikke så mye å samle på likevel?

Skrevet
For en tosk!

JA...

Jeg hadde blitt sååå såra at han ikke kan si sannheten.

Hadde ikke gitt meg før jeg fikk et skikkelig SVAR.

Hvis ikke,... snakka om å gjøre det slutt--

Gjest Hovedinnlegger
Skrevet

Hvor gammel han er? 41 faktisk... Men det skulle man ikke tro. I går var han på fest alene. Gud vet hva han drev med da. Det tragikomiske er at han er kjempesjalu selv, og har beskylt meg både for det ene og det andre oppigjennom årene. Blæ! Mannfolk...

Skrevet

Unnskyld meg nå men dersom en mann på 41 år som er sjalu selv og kommer med beskyldninger på bakgrunn av sin sjalusi hadde satt seg til å kline foran meg for så å nekte på det - selv om han fikk vite at jeg så på...

:o :o

Veel - da hadde han merket at han hadde skaffet seg et STORT problem - jeg hadde ikke funnet meg i det altså..

Du får sette han ned å fortelle litt "om hvor adam kjøpte øl" å forklare at dette er over grensen for tillitsbrudd - og at du ønsker en forklaring, har han ingen og fortsetter nekte må du jo vurdere om forholdet er verdt satse videre på..

Og den kan du vel best vurdere selv på bakgrunn av forholdets historie...

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...