Gjest Vevila Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 (endret) Så på studio paradise i går og kjente jeg reagerte veldig på han her selverklærte paradise-viteren Mattis. For en kvalm og overfladisk type! Hvem er han egentlig? Og har noen andre reagert på ham? Endret 10. april 2015 av Vevila
julie90 Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Jeg synes egentlig han var litt morsom da han kalte hun ene lubben For det ER jo hun, men det er liksom ikke lov å si. Liker at noen er litt rett fram. Men ja, kan fort bli for mye og kvalmende, selv om jeg likte akkurat den kommentaren 2
Gjest imperio Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Et spørsmål jeg har lurt på en god stund er; hvem er han Rasmus? Vida Lill var jo med i PH som deltager, men hvem er han? En random person som har blitt ansatt til å jobbe sammen med Vida?
embla1807 Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Et spørsmål jeg har lurt på en god stund er; hvem er han Rasmus? Vida Lill var jo med i PH som deltager, men hvem er han? En random person som har blitt ansatt til å jobbe sammen med Vida? Han er i underholdningsbransjen. Driver med standup og teater, etter det har fått med meg
Gjest imperio Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Han er i underholdningsbransjen. Driver med standup og teater, etter det har fått med meg Aaaah, så han er liksom bare en random fyr i bransjen, det jeg trudde. Tenkte det kanskje var noe konkurranse på tv3 hvor en "fan" kunne jobbe sammen med Vida Takk for svar :D
Gjest Vevila Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Jeg synes egentlig han var litt morsom da han kalte hun ene lubben For det ER jo hun, men det er liksom ikke lov å si. Liker at noen er litt rett fram. Men ja, kan fort bli for mye og kvalmende, selv om jeg likte akkurat den kommentaren Var ikke den jeg reagerte mest på, var mer dette om Elin var dobbeltmoralsk når hun ble sur fordi CF kysset med Sara..
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Jeg synes egentlig han var litt morsom da han kalte hun ene lubben For det ER jo hun, men det er liksom ikke lov å si. Liker at noen er litt rett fram. Men ja, kan fort bli for mye og kvalmende, selv om jeg likte akkurat den kommentaren Hvem var det han kalte lubben?Anonymous poster hash: fe25c...556
julie90 Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Hvem var det han kalte lubben?Anonymous poster hash: fe25c...556 Linn. Hun nye
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Linn. Hun nye Okei, lurte på om han mente Sara!Anonymous poster hash: fe25c...556
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Er det noen som ser på studio paradise i det hele tatt? Virker som et teit program,og hun ene fjåsa som leder det, Marte, virker LITT glad i oppmerksomhet. Anonymous poster hash: e4b6b...7a3 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #11 Skrevet 12. april 2015 Er det noen som ser på studio paradise i det hele tatt? Virker som et teit program,og hun ene fjåsa som leder det, Marte, virker LITT glad i oppmerksomhet. Anonymous poster hash: e4b6b...7a3 Jeg ser på det, men det fordi jeg syntes det er gøy å se deltakerne "utenfor" Paradise. Syntes Emilie for.eksempel var mye søtere på Studio Paradise enn på hotellet. Det er gøy å høre hva deltakerne syntes om utsjekken sin osv.. Anonymous poster hash: c9039...61e
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #12 Skrevet 12. april 2015 Virker som TV3 ansetter noen randoms som liksom skal være så hippe og kule for å lage show og det syns jeg er så kleint. Er hvertfall det inntrykket jeg har fått av programlederne, ikke bare Mattis men Marte og. Anonymous poster hash: e4b6b...7a3
smalls Skrevet 12. april 2015 #13 Skrevet 12. april 2015 Virker som TV3 ansetter noen randoms som liksom skal være så hippe og kule for å lage show og det syns jeg er så kleint. Er hvertfall det inntrykket jeg har fått av programlederne, ikke bare Mattis men Marte og. Anonymous poster hash: e4b6b...7a3 Rasmus og Mattis er vel de mest kleine synes jeg. Spesielt Mattis. Føler han prøver alt for hardt for å være mest mulig kul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå