AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Hei! Jeg bestilte dåpsinvitasjoner fra fotoknudsen med ferdig tekst men nå når jeg har fått dem så sitter jeg her litt spørrende. Det står: Vi inviterer til dåp I den anledning har vi gleden av å invitere deg/dere til å dele dagen med oss ................................................................................... På linjen skal det stå navn. Skal det stå våres navn eller de vi inviterer sitt navn? Kanskje dumt spørsmål men må være sikker før jeg sender dem ut. Anonymous poster hash: c6c42...475
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 De som inviteres skal stå der.Anonymous poster hash: d1f53...9b4
Gjest Wei Wei Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Streken burde vel stå etter deg/dere? Jeg vil tro at dere bør skrive navn til de som inviteres. Hvis dere skriver bare deres navn, så kan det misforstås hvem og hvor mange fra husholdningen dere inviterer, selv om navnene kan, selvfølgelig stå på konvoluten. Er det et bilde eller nevne noen steder hvem det er som inviterer/hvem sin dåp det er, så er det tydelig at de inviterte bør skrives på linjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå