AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Del Skrevet 10. april 2015 Noen som har vært på 3D ultralyd i Oslo ved Byporten legesenter? Hva syns dere? Anonymous poster hash: 3542d...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Del Skrevet 10. april 2015 Hvorfor vil du utsette fosteret for 3D-ultralyd? Du vet kroppstemperaturen kan øke med inntil 1-3 grader ved bruk av 3D ultralyd? Nå er ikke forskningen helt i boks på dette, men de har enda ikke konkludert med at det er ufarlig. Derfor er det lurt å ikke gjøre det før vitenskapelig forskning har konkludert med at det er ufarlig. Du vil se babyen når den er født... Anonymous poster hash: 30b63...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Del Skrevet 10. april 2015 Hvorfor vil du utsette fosteret for 3D-ultralyd? Du vet kroppstemperaturen kan øke med inntil 1-3 grader ved bruk av 3D ultralyd? Nå er ikke forskningen helt i boks på dette, men de har enda ikke konkludert med at det er ufarlig. Derfor er det lurt å ikke gjøre det før vitenskapelig forskning har konkludert med at det er ufarlig. Du vil se babyen når den er født...Anonymous poster hash: 30b63...72a Gå og ta deg en bolle. Anonymous poster hash: a6004...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #4 Del Skrevet 10. april 2015 Gå og ta deg en bolle.Anonymous poster hash: a6004...207 Sitter her med ultralydfysikk-bøker og leser til eksamen. Så før du ber noen "ta seg en bolle" så får du lese deg opp på det selv. Anonymous poster hash: 30b63...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #5 Del Skrevet 10. april 2015 Sitter her med ultralydfysikk-bøker og leser til eksamen. Så før du ber noen "ta seg en bolle" så får du lese deg opp på det selv. Anonymous poster hash: 30b63...72a Hilsen student? du blir ikke mer troverdig av å skrive ting. Du har kanskje ikke lært at du må hvise til kilder?Anonymous poster hash: a0743...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #6 Del Skrevet 10. april 2015 Har ikke vært der for 3D, men vanlig (tidlig) ultralyd. Jeg og flere jeg kjenner har vært veldig misfornøyd. Legen der virker travel og uinteressert. Ble ikke akkurat beroliga om at alt var i orden. Anbefaler heller familieklinikken på Majorstua. Anonymous poster hash: ab5f2...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #7 Del Skrevet 10. april 2015 Har ikke vært der for 3D, men vanlig (tidlig) ultralyd. Jeg og flere jeg kjenner har vært veldig misfornøyd. Legen der virker travel og uinteressert. Ble ikke akkurat beroliga om at alt var i orden. Anbefaler heller familieklinikken på Majorstua. Anonymous poster hash: ab5f2...25f Har samme erfaring med han dessverre.Anonymous poster hash: 88a2e...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #8 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg var der i dag. Baby lå derimot dårlig til, og det ble vanskelig og få bilde. Men ble veldig skuffet over at de få bildene jeg fikk var 3x3 cm, og ikke full strl. Hvert "bilde" hadde to mørke 2D bilde, og 1 i 3D. Får prøve igjen senere..Anonymous poster hash: 3910e...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #9 Del Skrevet 11. april 2015 Kan anbefale "han i Tønsberg". Husker ikke hva klinikken heter Anonymous poster hash: a0743...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå