Gå til innhold

Får ikke dratt til USA

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg trenger litt hjelp!

Skal egentlig dra på en klassetur nå på mandag, men fikk avslag på ESTA-visumet. Dette fordi jeg selvfølgelig klarte å trykke feil og trykket ja til at jeg hadde psykisk sykdomer og at jeg var dopmisbruker osv. Jeg har stressa de siste dagene med å prøve å fikse dette, fått nytt pass, sendt mail til ambassaden 4 ganger osv. Er det noen her som vet hva jeg kan gjøre? Får ikke til å få et visum innen mandag

Anonymous poster hash: dd098...489

Anonymous poster hash: 695e7...681
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta kontakt med US Customs & Border Protection, slik at de kan innvilge søknaden din manuelt, hvis det er tilfelle at du faktisk misforstod spørsmålene og dermed trykket feil. Det står på ESTA-sidene, så dette burde du ha sjekka i det du innså feilen.

3. You answered a question about your eligibility to travel to the U.S. under the visa waiver program incorrectly and were denied authorization as a result.

If you misunderstood the question, or thought something in your background was a reason to be denied and found out later that it was not, we advise you to contact us so we can review youranswer.

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg trenger litt hjelp! Skal egentlig dra på en klassetur nå på mandag, men fikk avslag på ESTA-visumet. Dette fordi jeg selvfølgelig klarte å trykke feil og trykket ja til at jeg hadde psykisk sykdomer og at jeg var dopmisbruker osv. Jeg har stressa de siste dagene med å prøve å fikse dette, fått nytt pass, sendt mail til ambassaden 4 ganger osv. Er det noen her som vet hva jeg kan gjøre? Får ikke til å få et visum innen mandagAnonymous poster hash: dd098...489 Anonymous poster hash: 695e7...681

Hvis du skal reise allerede på mandag så syns jeg du er ute litt i seneste laget med å ordne slike ting.

Er ikke mye som lar seg fikse i helgen vet du :ler:.

Anonymous poster hash: de5d6...938

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...