AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Hei, jeg trenger litt hjelp! Skal egentlig dra på en klassetur nå på mandag, men fikk avslag på ESTA-visumet. Dette fordi jeg selvfølgelig klarte å trykke feil og trykket ja til at jeg hadde psykisk sykdomer og at jeg var dopmisbruker osv. Jeg har stressa de siste dagene med å prøve å fikse dette, fått nytt pass, sendt mail til ambassaden 4 ganger osv. Er det noen her som vet hva jeg kan gjøre? Får ikke til å få et visum innen mandag Anonymous poster hash: dd098...489 Anonymous poster hash: 695e7...681
Hu i byen Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Du må ta kontakt med US Customs & Border Protection, slik at de kan innvilge søknaden din manuelt, hvis det er tilfelle at du faktisk misforstod spørsmålene og dermed trykket feil. Det står på ESTA-sidene, så dette burde du ha sjekka i det du innså feilen. 3. You answered a question about your eligibility to travel to the U.S. under the visa waiver program incorrectly and were denied authorization as a result. If you misunderstood the question, or thought something in your background was a reason to be denied and found out later that it was not, we advise you to contact us so we can review youranswer.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Hei, jeg trenger litt hjelp! Skal egentlig dra på en klassetur nå på mandag, men fikk avslag på ESTA-visumet. Dette fordi jeg selvfølgelig klarte å trykke feil og trykket ja til at jeg hadde psykisk sykdomer og at jeg var dopmisbruker osv. Jeg har stressa de siste dagene med å prøve å fikse dette, fått nytt pass, sendt mail til ambassaden 4 ganger osv. Er det noen her som vet hva jeg kan gjøre? Får ikke til å få et visum innen mandagAnonymous poster hash: dd098...489 Anonymous poster hash: 695e7...681 Hvis du skal reise allerede på mandag så syns jeg du er ute litt i seneste laget med å ordne slike ting. Er ikke mye som lar seg fikse i helgen vet du .Anonymous poster hash: de5d6...938
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå