"Maia" Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Jeg våknet i dag med smerter i brusken som ligger foran venstre øreinngang. Det er kun smerter ved bevegelse av denne, eller ved forskyvning av huden rundt. Det er ikke smerter i selve øret. Jeg har vert ganske forskjølet de siste 3 dagene, og var også inne på legekontoret for øreskyll for 4 dager siden. Kan dette vere årsaken? At det er forskjølelsen som gjør at brusken er vond? Det er også noe smerter i kjeven når jeg tygger, men dette merker jeg bare litt. Noen som har opplevd noe lignende? Og hva kan det være?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Jeg pleier å få dette om jeg ligger "feil" på puta. Skikkelig ille smerte i brusken i og rundt öret. Det går over, men kommer igjen om jeg ikke ligger rett. Jeg er ikke forkjölet Anonymous poster hash: 8a5ee...4f9
ashera Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Hadde det, var en ytre ørebetennelse, lett for legen å diagnostisere, ble behandlet med øredråper. Kontakt lege om det vedvarer.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 når fikk vi følelse i ørebrusken? innbilt smerte perhaps? Anonymous poster hash: 7df6b...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå