AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Jeg vet ikke hvor jeg skal starte,,, For et år siden kjøpte vi helt nytt hus, og med en gang vi flyttet inn har jeg ikke vært fornøyd med fugen på badene. Vi betalte mye penger for fliser også fikk vi flekkete fuge. Jeg har strevd med å få firmaet til å rette feilen, men vært tålmodig hele veien. De kom for å se og var helt enig med meg. De skulle sette på fuge der det var flekker, men tilslutt ble det enda verre. Og da bestemte de at de skulle ta av gammel fuge og sette på ny, for at det skal bli likt,,,både på gulvet og veggen. Og det skulle de gjøre for hånd. Den jobben gjorde de på tirsdag og jeg skulle vente til onsdag med å vaske badene,,fikk jeg beskjed om. På onsdag begynte jeg å vaske ene badet og oppdaget flere riper i gulvflisene det ser ut som om de har dratt noen over så er det blitt riper. Igår vasket jeg badet i andre etasje og der er det mye mer riper,en bulk i veggflisen og masse riper på servantskap. Jeg ble rett og slett forskrekket,,,de kommer for å reparere en ti g så ødelegger de en annen. De har ikke dekt til noen ting, ser det ut som. Hva kan jeg gjøre? Jeg skal ha ettårs befaring om ikke så lenge, skal jeg vente til da også ta det opp der? Eller skal jeg sende en Mail til selveste sjefen av flislegger firmaet?Anonymous poster hash: 42b2c...506
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Takk for råd dere TS Anonymous poster hash: 42b2c...506 1
Gjest Doh Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Du ringer eller sender en mail til firmaet på mandag. Egentlig burde du gjort det med en gang, så du skal hvertfall ikke vente til ettårsbefaringen. Da er det enklere for de å si stedet er du som har gjort det (om de er litt sleipe)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Du ringer eller sender en mail til firmaet på mandag. Egentlig burde du gjort det med en gang, så du skal hvertfall ikke vente til ettårsbefaringen. Da er det enklere for de å si stedet er du som har gjort det (om de er litt sleipe) Sender Mail på mandags morgen. Tusen takk Anonymous poster hash: 42b2c...506
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Har ikke du hatt en tråd om dette før også.... Er begrenset hvor mye vi gidder å engasjere oss i flisene dine vet du .Anonymous poster hash: 6b9cb...381
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Har ikke du hatt en tråd om dette før også.... Er begrenset hvor mye vi gidder å engasjere oss i flisene dine vet du .Anonymous poster hash: 6b9cb...381 Hæ?! Nei, det har jeg ikke. Men så fint at min tråd får deg til å le.Anonymous poster hash: 42b2c...506
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Ta bilder og legg ved mailen du sender på mandag. Anonymous poster hash: 3e27b...82c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #8 Skrevet 11. april 2015 Vær bestemt og si i fra. Ta bilder som den ovenfor påpeker. Dersom du ikke kommer noen vei skal vel Forbrukerombundet kunne bistå med hjelp. Anonymous poster hash: 0553a...c2d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #9 Skrevet 11. april 2015 Ta bilder og legg ved mailen du sender på mandag. Anonymous poster hash: 3e27b...82c Jeg har forsøkt å ta bilder, men det syns nesten ikke på bildet. Det er vanskelig å se det på bilde, da jeg ikke har ordentlig kamera men kun mobil. Håper det blir nok med den mailen, da har jeg dokumentasjon.Anonymous poster hash: 42b2c...506
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #10 Skrevet 11. april 2015 Du sender mail, gjerne til sjefen, ASAP med vedlagte bilder!!Anonymous poster hash: 7ca8d...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå