Gå til innhold

Spørre om folk er single?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en singel mann som har lyst på kjæreste. Uansett skal i bursdag på lørdag og da er det nesten bare jenter på min alder, rundt 40 jenter og 5 gutter. Så hvordan finner jeg frem til jentene som er ute etter en kjæreste?

Lurer på både hvordan man ser de mest åpenbare jentene og hvordan man luker ut de jentene som later som om de er interessert i noe, men bare ønsker oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 89436...c76
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si rett ut at du er singel og skulle ønske du hadde kjæreste. Men pass på å putt dette inn i en setting hvor det er naturlig å nevne dette. Da vil de single garantert gi deg oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: e4fcb...eb3

AnonymBruker
Skrevet

Si rett ut at du er singel og skulle ønske du hadde kjæreste. Men pass på å putt dette inn i en setting hvor det er naturlig å nevne dette. Da vil de single garantert gi deg oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: e4fcb...eb3

Takk, men jeg kan vel ikke gå rundt og si det til samtlige og om jeg bare sier det i diskusjon med en eller to jenter så finner jo ikke de andre jentene det ut?

TS

Anonymous poster hash: 89436...c76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville spurt den/de du kjenner på forhånd. Få dem til å plukke ut noen de vet er single og pass på at du får snakket med dem. Du burde nok ikke spørre etter nummeret til flere jenter (med mindre du er veldig diskré).

Ooog ikke lukt desperaat. :) Ha en normal samtale, vis interesse for hva de gjør, men ikke overdriv.

Anonymous poster hash: 274ea...0da
AnonymBruker
Skrevet

Ta på deg en tskjorte der det står "I'm single, how about you?"

Enkleste måten EVER

Anonymous poster hash: f2ebc...6b9
AnonymBruker
Skrevet

Tenk at du HAR dame og oppfør deg avslappet blant de 40 andre jentene! Det er først da man blir interessant, for ingen liker gutter som lukter et lite snev av desperat. Hvis noen av jentene da lurer på om du er singel, da sier du at du er det :)

Anonymous poster hash: 3f290...e68
AnonymBruker
Skrevet

Spør andre du kjenner på festen om hvem som er singel.

Når jeg prater med fremmede pleier jeg å få inn hverdagslige spørsmål som kan si noe om hvorvidt de har kjæreste. F.eks. hvordan de bor, reisevaner, rutiner i forbindelse med jobb/studier, mat, trening. De fleste forstår etter hvert hvor man vil, og man framstår ikke som like desperat som hvis man spør rett ut om de har kjærsete.

Anonymous poster hash: 8c9bc...923
Skrevet (endret)

Spør noen av de du kjenner om hvem som er single. Av erfaring er det mange menn (og sikkert kvinner )som begår den feilen å "falle" for noen som allerede er opptatt, og oppfatte tegn på interesse som ikke er der. Dette er fordi de som allerede har kjæreste ofte er mer avslappet og de bruker ikke tiden på å analysere hvilke signaler de sender ut.

Endret av Summer lady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...