*Monica* Skrevet 21. august 2004 #1 Skrevet 21. august 2004 Nå?? hva synes dere om de som vant? Er glad det var dem jeg! =) bra at Keith delte pengene med Tara, og støtter Charlas valg med å beholde sine! Greit nok at dave og charla har holdt sammen hele tiden, men synes ikke dave gjorde seg helt fortjent til å vinne disse pengene.. :-? Dumt at Keith og tara tar med HELE gjengen til Las vegas! Hallo.... husker keith at Zack vill møte opp hjemme hos han med 50 andre for å ta han?? for ikke snakke om alle de andre som har snakket dritt om firkløveren.. ja,ja... nå er det iallefall over... Håper det kommer en sesong til
*Monica* Skrevet 21. august 2004 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2004 se hva jeg fant: Paradise Hotel 2 is expected to return to FOX's broadcast schedule in Summer 2004. jippi!! hehe (bare den kommer til norge da!)
Gjest Poirot Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 Ville heller ikke spandert tur til Las Vegas.
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 De ble ikke til at de tok med de andre til Las Vegas da! Keith og Tara er forresten samboere nå!
Gjest tony Skrevet 21. august 2004 #5 Skrevet 21. august 2004 Er det noen som vet hvor serien ble spilt inn?
Ruby Skrevet 22. august 2004 #6 Skrevet 22. august 2004 Er det noen som vet hvor serien ble spilt inn? Dette fant jeg på About.com: "Paradise Hotel is located in Acapulco, Mexico. The hotel was initially a house by the name of Casa Arabesque, owned by the Baron DiPortanova of Italy. It was both a home and a getaway house for the rich and famous; those who knew the Baron. After the Baron had passed away, the house became a "hotel." The beach area was often used as a place where visitors got married. It was then referred to as Villa Arabesque.... This luxurious piece of paradise was also in the James Bond movie License to Kill (1989). Among many amenities and rooms, it has three pools, a terrace on the roof, a gym, a tennis court, a theater, a dance club, an outdoor lift that moves along the many levels of the hotel, and too much more to mention.
Gjest Oracle Skrevet 22. august 2004 #7 Skrevet 22. august 2004 De ble ikke til at de tok med de andre til Las Vegas da! Keith og Tara er forresten samboere nå! Hvordan vet du dette? Er intressert i mer.. de var et perfekt par iallefall! Paradise Hotel var en topp serie den kjekkeste reality serien jeg har sett!! Synes synd på Dave jeg. Greit at han gjorde mye dumt, men det har jo alle de som gikk ut og skulle stemme frem vinnerne også. Bare fordi han er litt mer "nerdete" enn de andre, og ikke var så flink å ta igjen ble han en hoggestabbe. Alt Tony, Zack, Amy og de andre sa ble ikke lagt vekt på.
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2004 #8 Skrevet 22. august 2004 Hvordan vet du dette? Er intressert i mer..å. Her står litte granne: http://www.women.com/entertain/television/...12942-6,00.html Og her står litt mer (et intervju/samtale med Dave og Keith i ettertid) http://www.daveboston.com/modules.php?name...=article&sid=61
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2004 #9 Skrevet 22. august 2004 Ser ut til at alle er skikkelig sure på Charla og kaller henne gnien. Jeg synes ikke det er gnient å ikke gi bort 1 mill nok.
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2004 #10 Skrevet 22. august 2004 Apropos det: var det ikke egentlig lite penger de fikk? Når man tenker på andre reality-show der vinnerene gjerne stikker av med 1 mill dollar, så var en halv mill delt på to litt gnient synes jeg. Ikke minst når de så ble oppfordret til å dele det videre. Spesielt med tanke på alt den dritten de har vært gjennom for å komme dit! Etter X antall uker innesperret med Amy ville jeg ventet litt mer
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2004 #11 Skrevet 22. august 2004 Jeg synes også $ 250.000 var "lite" sammenliknet med andre serier.
Gjest Madam Felle Skrevet 22. august 2004 #12 Skrevet 22. august 2004 Ser ut til at alle er skikkelig sure på Charla og kaller henne gnien. Jeg synes ikke det er gnient å ikke gi bort 1 mill nok. Det er litt gnient, når en tenker på at hun aldri i livet hadde kommet seg så langt uten David sin støtte. Men men sånn er det når en bare bruker mennesker.
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2004 #13 Skrevet 22. august 2004 Det er litt gnient, når en tenker på at hun aldri i livet hadde kommet seg så langt uten David sin støtte. Men men sånn er det når en bare bruker mennesker. Men David vant jo ikke. Charla vant. Jeg synes det er voldsomt å skulle forlange at noen skal gi bort 1 mill kroner.
Gjest Madam Felle Skrevet 22. august 2004 #14 Skrevet 22. august 2004 Jeg forlanger det ikke, men mener det var gnient av henne. For hun hadde aldri vunnet uten Davids hjelp.
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2004 #15 Skrevet 22. august 2004 Jeg forlanger det ikke, men mener det var gnient av henne. For hun hadde aldri vunnet uten Davids hjelp. Du mener mao at alle som vinner i realityshow burde dele gevinsten sin i 2 med evt partnere? Burde jo isåfall ikke være betinget av at programleder spør om man vil dele om man blir kalt gnien eller ei.
Charmina Skrevet 22. august 2004 #16 Skrevet 22. august 2004 Ser ut til at alle er skikkelig sure på Charla og kaller henne gnien. Jeg synes ikke det er gnient å ikke gi bort 1 mill nok. :enig_animasjon: -Charmina 81 dager til termin
Gjest Madam Felle Skrevet 22. august 2004 #17 Skrevet 22. august 2004 Du mener mao at alle som vinner i realityshow burde dele gevinsten sin i 2 med evt partnere? Burde jo isåfall ikke være betinget av at programleder spør om man vil dele om man blir kalt gnien eller ei. Det er ikke alle som har hatt en sånn partner som David. Men men vi får være enig i at vi er uenig.
Gjest Valhalla Skrevet 23. august 2004 #18 Skrevet 23. august 2004 Hoho Keith vant,han var den feteste. Hvordan forgikk finalen? Hvordan ble vinneren bestemt? Har ikke tv :cry:
Gjest Poirot Skrevet 23. august 2004 #19 Skrevet 23. august 2004 Det er ikke alle som har hatt en sånn partner som David. Men men vi får være enig i at vi er uenig. Jupp. Men nå kjørte jo Davis sitt eget løp på slutten som Charla var sterkt imot, i nettintervjuet sa han også at han følte seg lurt for 1 mill og var sur på henne. Interessant å se hva penger kan gjøre med vennskap.
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #20 Skrevet 23. august 2004 synes denne serien var såååå søt og fin.. og synd at det tok slutt, men alle gode ting tar jo slutt en gang. men jeg må innrømme at jeg ble litt forelsket i hankeith han var jo så snill og grei mot tara først og fremst mem også alle... til og med mot amy som han sa hadde hjulpet han vider i livet med å bli voksen... nei keith var stjernekaren... men dere nevnte nettintervju, dette vil jeg også se, hvor fant dere det? synes ikke det har vært så mye stas rundt denne serien egentlig så jeg har ikke funnet så masse om den på nett.. hjelp... håper det vil komme noe tilbake, men helst med de samme da, synd med slike serier at du følger livet dems så lenge også plutselig får vi ikke vite noe mer, håper bare at keith og tara holder sammen, de var virkelig drømmepar! beste for dem;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå