Gå til innhold

Tinderkvinner, hva får deg til å sveipe til venstre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør at du velger bort en mann på Tinder? Er du kresen?

Anonymous poster hash: b9c31...12b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sveiper bort en mann fra Tinder dersom han:

A. Ikke er fysisk tiltrekkende nok for meg.

eller

B. Fordi jeg kjenner vedkommende og/eller har hørt negative ting om personen.

Anonymous poster hash: 611df...f69
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bilde av seg selv

Har barn

Opplyser i profilen at han bare vil ha sex eller at han og dama vil ha en "lekevenninne" og lignende

For mange baris-bilder, eller bildet i baris tatt på badet

Bilder hvor man løfter vekter på treningssenteret

For mange/stygge tatoveringer

Bare bilder med alkohol

Bare toppturbilder

Bilder og tekst utstråler at han er vel høy på seg selv

Sitater av typen "life is too short to dance with fat chicks"

Utseende som jeg ikke synes er interessant, det inkluderer typiske kjekkasser

Anonymous poster hash: eda75...17d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sveiper bort en mann fra Tinder dersom han:

A. Ikke er fysisk tiltrekkende nok for meg.

eller

B. Fordi jeg kjenner vedkommende og/eller har hørt negative ting om personen.

Kvinner er ikke bedre enn menn. Så hyler KG kvinnene i kor når menn sier de går kun etter utseende.

Anonymous poster hash: 8bfb7...508

• Liker 4
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Da jeg var på Tinder:

Menn som bruker dyr bil som profilbilde

De som ser ut som om de er forelsket i segselv

Poserer i bar overkropp

De som ikke ser sympatiske ut

De som kun har bilder av seg selv mens de er på fjelltopper, mountainbiking, fallskjermhopping osv

AnonymBruker
Skrevet

De som kaller seg Mr Grey og har bare bilde av magen sin.

De som er ser usunne ut. Type overvektige eller som ser ut som de lever på burgere og pølser. Vil ikke involvere meg i en mann som kan dø av hjertesvikt i morra.

De som ser ut som de er skvett gale.

Afrikanere (sorry men dårlig holdning til kvinner er ikke ok)

De som har for mye bilder av barna sine. Barnebilder har ingen ting på Tinder å gjøre.

Blåskjorter. Type vestkantklyser. Selvopptatte fyrer det der.

Harrytasser med rullings og tresko.

Anonymous poster hash: c3ffe...e5e

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er ikke bedre enn menn. Så hyler KG kvinnene i kor når menn sier de går kun etter utseende.

Anonymous poster hash: 8bfb7...508

Men er ikke Tinder et rent kjøttmarked da? Ikke lett å falle for noe annet enn utseendet på Tinder. Får jo ikke vite noe mer enn utseendet.

• Liker 1
Skrevet

De som :

Jeg ikke finner attraktive

Er tynne

Har tatoveringer

Har bleket hår og generelt harryfakter

De som er lavere enn meg

De som ikke ser ut som at de trener

De som har barn

• Liker 1
Skrevet

De som:

Jeg ikke finner tiltrekkende

Bare har bilder med solbriller på

Bare har gruppebilder

Skriver at de er "livsnytere", for jeg tenker med en gang at de er dumme og ikke gidder å studere

Med barn

Ikke har tydelig bilde av ansiktet sitt

"Hvis du får en like av meg er du heldig ;)"

Har for mange bilder med røyk/alkohol, typ 50% ++ av bildene

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bilde av seg selv

Har barn

Opplyser i profilen at han bare vil ha sex eller at han og dama vil ha en "lekevenninne" og lignende

For mange baris-bilder, eller bildet i baris tatt på badet

Bilder hvor man løfter vekter på treningssenteret

For mange/stygge tatoveringer

Bare bilder med alkohol

Bare toppturbilder

Bilder og tekst utstråler at han er vel høy på seg selv

Sitater av typen "life is too short to dance with fat chicks"

Utseende som jeg ikke synes er interessant, det inkluderer typiske kjekkasser

Anonymous poster hash: eda75...17d

Haha, når jeg leser dette blir jeg helt svett av tanken på noen gang å måtte ut på sjekkemarkedet. Harde kår! Men det finnes vel kanskje en sjelden kjekkas likevel. :)

Anonymous poster hash: f964c...23d

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke medlem på Tinder akkurat nå da, men.

Jeg er veldig "kresen", og har valgt bort de fleste mennene.

De som ihvertfall blir valgt bort er de som:

-har bilde i bar overkropp, bilder fra treningsstudio/viser seg fram og flesher muskler

-har bilder med døde dyr (jakt)

-har bilder av seg selv med hunder (jeg er allergisk mot hunder)

-de som har bilder av seg selv med aper, tigere og andre ville dyr som lever i fangenskap (de dyrene har det ikke godt/dyremishandling)

-har masse bilder av seg selv med en dame/flere damer.

Egentlig så har jeg kun trykket liker på et fåtall menn, de fleste med langt hår eller de som virker litt "alternative"/ "nerdetete",/"rare".

"Vanlige" menn interesserer meg ikke i det hele tatt.

Men så er jeg litt usikker på om jeg vil ha en mann igjen i det hele tatt. Har egentlig fått mer sansen for damer de siste 2 årene. Er 2 år siden sist jeg var med en mann.

Anonymous poster hash: 3b593...0de
AnonymBruker
Skrevet

De som har for mye bilder av barna sine. Barnebilder har ingen ting på Tinder å gjøre.

Mye er jo en ting, men et bilde med barna er jo en grei måte å vise at man har barn på da, spesielt siden svært få skriver/leser profiltekster.

Anonymous poster hash: c6c4b...216

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ting som får meg til å sveipe til venstre:

- selfies i baderomsspeilet
- bilder av seg selv i bar overkropp
- bilder av biler
- kun festebilder
- bilder fra guttetur i Tyrkia

Anonymous poster hash: b161b...445
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mye er jo en ting, men et bilde med barna er jo en grei måte å vise at man har barn på da, spesielt siden svært få skriver/leser profiltekster.

Anonymous poster hash: c6c4b...216

Greit at de fleste av disse ungene er små og forhåpentligvis ikke blir gjenkjent, men syns uansett det er helt feil. Du kan skrive at du har en unge, du trenger ikke vise den frem til hele internett.

For min del:

- Posere med neddopa tigre (hvorfooor)

- Altfor store muskler, jeg blir redd

- Bare gruppebilder hvor man ikke forstår hvem han er

- Ekstremt useriøse festbilder, sånn hvor han ligger bevisstløs og siklende på bordet

- Altfor mye bar overkropp

Når det er sagt så sveiper jeg faktisk en del til høyre på gutter jeg ikke nødvendigvis finner ALL THAT, men som har en fin tekst eller ser veldig sjarmerende ut. Det funker på meg.

Anonymous poster hash: a2755...a24

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er visse ting som gjør at jeg sveiper til venstre ja.

- Snusleppe

- Røyk

- Holder rundt en dame på bildet

- Gruppebilde

- Holder et gevær, poserer med "jakt-trofé" og lignende

- Flasher muskler

- Bruker caps (i all hovedsak, hehe, har en aversjon)

- Poserer med bil/bilde av bil

- Kun bilder av friluftslivaktiviteter (er aktiv selv altså, men det blir too much)

- Der jeg med en gang ser vi har helt forskjellig livsstil (utagerende festebilder f.eks.)

Anonymous poster hash: 1dfc2...851
  • Liker 1
Skrevet

Tinder er et overfladisk tidsfordriv for min del, og tar det heller ikke så seriøst.

Grunner:

- Om en faktisk ikke ser hvordan personen ser ut. ( Dere har fattet at det er trynefaktor?)
- Ikke et utseende jeg faller for

- Usaklige bilder, eks: tegneseriefigurer, logoer, memes .. osv

- Kjenner person fra før og ikke er interessert

- Sannsynligvis flere grunner jeg ikke tenker over nå.

Tips:
- Ha et bilde hvor en faktisk ser trynet ditt!
- Bilder som viser din personlighet/ interesser

- Mulig å ha minst 1 bilde tatt i edru tilstand?

Og ja jeg er nok kresen. Men Tinder er stortsett bare overfladisk morro uansett.

• Liker 1
Skrevet

Menn med baroverkroppispeilet-bilder

Bilder fra treningssenteret

Fjelltoppbilder (dvs ca 98% av alle mennene der inne)

Profiler uten bilder av personen

Profiler med bilder av barna

Bilder av løver og tigre i kjetting (nei, dere er ikke barske som poserer med et dopa dyr i fangenskap)

Typiske "sosser" - altså de som poserer på en yacht med et par champisflasker i bøtte, eller i en Ferrari e.l.

De som poserer foran traileren i caps, tresko og tennissokker.

Men bortsett fra det sklir de fleste gjennom ;)

• Liker 2
Skrevet

OK.

Jeg har nesten lyst å si: løgn.

Tinder er markedet fra helvete, greit nok. Men kvinner kan godt innrømme at de sveiper 99 av 100 til venstre, for den ene prinsen som de etterpå kommer på KG for å klage over at ikke skriver ("Hvorfor tar ingen matcher kontakt")

Jeg har:

Bilder plukket fra hverdagen, fra hjemme i fred og ro, et frilufts helfigurbilde, ingen baris, ingen bilbilder eller caps. Og ikke steinansikt men faktisk smiler jeg på bildene mine. Eksteriørbedømmelse: mer enn alminnelig kjekk.

En kort og grei tekst, som er formulert til å si mer om meg enn det som står der, hvor jeg har unngått å starte med hva jeg jobber som, hvor høy jeg er og "snill og grei gutt ..." - den forteller at jeg har humor, manerer, at jeg står midt i mitt eget liv og har trygghet i meg selv. Og at jeg er intelligent nok til å formulere meg skikkelig.

Men jeg kunne nok likegjerne skrive "vil pule." Jeg sender ut noe slikt som 30 likes for en match.

Så, beklager. Jeg tror ikke på det som står her. Karer, vær klar over at kvinner jamt over ikke tar tinder særlig alvorlig, det bør ikke vi heller gjøre.

Skrevet

OK.

Jeg har nesten lyst å si: løgn.

Tinder er markedet fra helvete, greit nok. Men kvinner kan godt innrømme at de sveiper 99 av 100 til venstre, for den ene prinsen som de etterpå kommer på KG for å klage over at ikke skriver ("Hvorfor tar ingen matcher kontakt")

Jeg har:

Bilder plukket fra hverdagen, fra hjemme i fred og ro, et frilufts helfigurbilde, ingen baris, ingen bilbilder eller caps. Og ikke steinansikt men faktisk smiler jeg på bildene mine. Eksteriørbedømmelse: mer enn alminnelig kjekk.

En kort og grei tekst, som er formulert til å si mer om meg enn det som står der, hvor jeg har unngått å starte med hva jeg jobber som, hvor høy jeg er og "snill og grei gutt ..." - den forteller at jeg har humor, manerer, at jeg står midt i mitt eget liv og har trygghet i meg selv. Og at jeg er intelligent nok til å formulere meg skikkelig.

Men jeg kunne nok likegjerne skrive "vil pule." Jeg sender ut noe slikt som 30 likes for en match.

Så, beklager. Jeg tror ikke på det som står her. Karer, vær klar over at kvinner jamt over ikke tar tinder særlig alvorlig, det bør ikke vi heller gjøre.

Hva er det du ikke tror på?

• Liker 1
Skrevet

stort sett så velger jeg bort menn som ikke er tiltrekkende for meg, men finner meg selv ofte i situasjoner hvor jeg er veldig i tvil, og hvor små forskjeller kanskje kunne fått meg til å endre mening.

For eksempel synes jeg han må ha minst to bilder hvor ansiktet hans synes, gjør ikke noe om det ene er litt stygt.

Velger også ofte bort gutter som har mange speil-selfies, det synes jeg er helt grusomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...