Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en på skolen/fakultetet som jeg gjerne vil be ut eller spørre om vi skal gjøre noe, typ kaffe ellerno. Prob. er at han nesten aldri er på skolen og har liksom ikke noen sjanse til å spørre i person.

Så, er det OK å spørre på face eller er det kleint?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Måtte først se om du var mann eller dame. Er man mann så burde man glemme å spørre over face. Damer drukner i sultne menn som skriver til de.

Damer derimot kan skrive til menn da de fleste ikke har damer som skriver til de hele tiden og drukner de i bekreftelse. Da har du større sjans for at han sier ja

Anonymous poster hash: e1b1b...90b
Skrevet

:jepp: Helt ok. :)

Hvis dere ikke er venner fra før så kan det hende at meldingen går i den "andre innboksen" sånn at han ikke ser det med det første, så hvis du ikke får svar så trenger det ikke være fordi han ikke vil. (Meget mulig du allerede vet det, men skrev det allikevel, jeg... )

Lykke til. :tommelopp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ok ja. :)

Men også enig i at det ikke går andre veien, kunne aldri sendt noe som helst til jenter på sosiale medier. Hørt for mye klaging om pågående karer så antar det ligger noe i det.

Anonymous poster hash: fa5ab...72a
Skrevet

Jeg hadde syntes det hadde vært koselig å fått melding fra menn på FB, jeg da... Såsant det ikke er fra samboende menn som er ute etter å "kose" utenfor forholdet sitt. Det blir ikke godt mottatt.

TS: Sendte du melding?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...