AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Huff var hos fastlegen og tok en haug med blodprøver og fikk vite jeg hadde forhøyede hvite blodlegemer.. selvfølgelig begynte jeg og google og fant ut det kunne være sjangs for lymfekreft, laukemi og er nå livredd:-( er det noen som kan forklare meg dette?? Det skal visst være mellom 4-11 og jeg hadde 13...Fastlegen måtte jeg vente i 14 dager til jeg fikk time og syns ventetiden er grusom,.,Anonymous poster hash: 21021...e63
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Ikke ta sorgene på forskudd. Forhøyet antall hvite blodlegemer trenger ikke nødvendigvis være kreft, det kan være helt ufarlig. Anonymous poster hash: ddd98...4d5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Du har mest sannsynlig bare en infeksjon. Ingen grunn til bekymring. Jeg har selv hatt verdier oppimot 30 grunnet en infeksjon. Håper dette kan være litt beroligende Anonymous poster hash: 3908f...361 2
Sofie_22 Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Hva var grunnen til at du i utgangspunktet skulle ta blodprøver? Det er sannsynligvis snakk om en infeksjon, men synes heller du skal spørre legen din enn her.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Ved akutt leukemi er tallene skyhøye. Vi får alle flere (noe får færre) hvite blodlegemer under infeksjoner. Og dersom det fremdeles er der om 14 dager er det heller ingen grunn til bekymring, da er det mest sannsynlig snakk om en nåværende eller gammel virusinfeksjon, da kan du ha forhøyede hvite lenge. Om du har det over 6 mnd bør det undersøkes videre for ting som kll/kml. Anonymous poster hash: 66e1b...480
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Jeg hadde forhøyde verdier av hvite blodlenge i ukevis (sikkert også over en mnd) etter en infeksjon. Sjansen er jo mye større for at det ikke er noe farlig. Anonymous poster hash: 765b1...735
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 "hvite blodlegemer" skulle det stå.. Anonymous poster hash: 765b1...735
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Virusinfeksjon kalles dette. Helt normalt SLUTT Å GOOGLE for din egen del, du blir helt tussete av alt du finner Anonymous poster hash: 6ad90...e54 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 13 er jo bare så vidt forhøyet, og nesten innafor normalverdiene. Mest sannsynlig så har du en infeksjon i kroppen, eller nettopp har hatt en sånn at de hvite er på vei ned. Ved kreftdiagnose så kan jeg love deg at verdiene er skyhøye, ikke såvidt over med 13 Anonymous poster hash: 9a3c2...bf8 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #10 Skrevet 10. april 2015 Leukemier kan presentere med noe forskjellig utslag på antall hvite blodceller, avhengig av hvilken type som foreligger. Det er allikevel ikke uvanlig at hvite blodceller kan ha verdier på over 100.000. Jeg anbefaler å ikke google spørsmål du ikke forstår svarene på. Snakk heller med legen din enn å bli skremt uten grunn.Anonymous poster hash: d4a0f...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå