AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Hei. Nå har jeg endelig kvinnet meg opp og bestilt time for å fikse røykelinjer på overleppen. Har plaget meg i noen år. Skal sette 0,55 ml i linjene der. Spurte om jeg kom til å bli hoven fordi jeg skal på kveldsvakt dagen etterpå men han mente han var så forsiktig så man ble ikke hoven. Men så har jeg lest endel her om jenter som har tatt restylane og juvederm i selve leppa og som har vært hovne i dagesvis. Vet at leppa blir mer hoven enn selve ansiktshuden fordi leppa har en annen hud men lurer likevel på om man ikke blir litt hoven av å sette det i linjene over leppa likevel. Noen som har noe erfaring med juvederm i huden over leppa eller resten av ansiktet?? Anonymous poster hash: 3d3ed...117
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Dytte dytte Anonymous poster hash: 3d3ed...117
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Har tatt 0,5ml i overleppa bare, tatt det nylig og var mest hoven samme kveld (tok det midt på dagtid). Merket ikke noe særlig til noe mer dagen etter etc, men er enda blå ett sted 4 dager senere. Anonymous poster hash: 915ba...419
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå